Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Υγεία και ευεξία

Λουίτζι Μαντζιόνε: Θανατική ποινή ζητούν οι εισαγγελείς

Sold out η συναυλία του ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ

Αλβανία: Χωρίς τροχονόμους η κυκλοφορία στους δρόμους

Ασθενής τυλίχθηκε στις φλόγες μέσα σε χειρουργείο – Διετάχθη ΕΔΕ από τον Γεωργιάδη

σχόλια