Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Τούρκος ηθοποιός ακύρωσε την εμφάνισή του σε ελληνικό θέατρο λόγω απαγόρευσης Ερντογάν

Δυστύχημα στην Εγνατία Οδό: Τι ισχυρίζεται ο οδηγός πως συνέβη - Την Παρασκευή η απολογία του

Ααρόν Μπουπεντζά: Νεκρός ο ποδοσφαιριστής μετά από πτώση από τον 11ο όροφο πολυκατοικίας

ΗΠΑ εναντίον Τουρκίας: Οι κυρώσεις «παγώνουν» κρίσιμες εξοπλιστικές συμφωνίες

Τρία σημάδια που δείχνουν ότι οι ΗΠΑ μπορεί ήδη να βρίσκονται σε ύφεση και ας μην το παραδέχονται

σχόλια