L' Oreal Brandstorm 2015

L' Oreal Brandstorm 2015 Facebook Twitter
0

Ο Όμιλος L’Oréal ξεκινά και για το 2015 το Brandstorm, τον παγκόσμιο φοιτητικό διαγωνισμό επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, που μέχρι σήμερα έχει προσελκύσει από όλο τον κόσμο πάνω από 70.000 συμμετέχοντες μέσα σε 23 χρόνια!

Ποιοι συμμετέχουν:

Οι συμμετέχοντες, πρέπει να είναι προπτυχιακοί φοιτητές (είτε στο τελευταίο είτε στο προτελευταίο έτος των σπουδών τους), από την ίδια σχολή, και να δηλώσουν συμμετοχή σε ομάδες των τριών ατόμων.

Ποιος είναι ο στόχος:

Υποθετικά η ομάδα των τριών ατόμων αναλαμβάνει τη θέση ενός International Marketing Director της L’Oréal και ξεκινά ένα «ταξίδι» στο χώρο του marketing και της καινοτομίας, πάντα με την υποστήριξη των στελεχών της Εταιρίας L’OREAL Hellas.

Πώς διαγωνίζονται οι φοιτητές;

Οι ομάδες διαγωνίζονται σε εθνικό επίπεδο, ώστε να επιλεγεί μια ομάδα που εκπροσωπεί την κάθε χώρα στους παγκόσμιους τελικούς στο Παρίσι.

Ποιο είναι το έπαθλο;

Το πρώτο βραβείο, παγκοσμίως, είναι ένα ταξίδι αξίας €10.000, το δεύτερο €5000, και το τρίτο βραβείο είναι ένα ταξίδι €2500.

Σε ποιο τομέα διαγωνίζονται οι φοιτητές;

Για το 2015, για πρώτη φορά, το Brandstorm επικεντρώνεται στο Travel Retail και στα καταστήματα Duty Free (αεροδρόμια, αεροπορικές εταιρίες, πλοία, κρουαζιέρες κτλ).

Τι πρέπει να προετοιμάσουν οι διαγωνιζόμενοι;

Οι φοιτητές απ’ όλο τον κόσμο, θα πρέπει να δημιουργήσουν και να προτείνουν μια νέα, μοναδική εμπειρία για τους καταναλωτές της μάρκας Lancôme. Αρχικά, επικεντρώνονται στο να αναλύσουν τις τάσεις της αγοράς, το σχεδιασμό των σημείων πώλησης, την εξυπηρέτηση και τη συνολική εμπειρία των καταναλωτών, ώστε, στη συνέχεια, να προτείνουν καινοτόμες υπηρεσίες και να προσελκύσουν νέους πελάτες.

Ποιο είναι το όφελος των φοιτητών που συμμετέχουν στο Brandstorm;

Το Brandstorm δίνει την ευκαιρία στους φοιτητές να μετατρέψουν τη θεωρία που διδάσκονται σε πράξη, να προτείνουν δημιουργικές ιδέες, να αναπτύξουν τις αναλυτικές τους ικανότητες και να μάθουν την αγορά των καλλυντικών προϊόντων.

Γιατί το Brandstorm είναι εργαλείο για τη LOréal;

Για τoν Όμιλο L’Oréal, το Brandstorm είναι ένα σημαντικό εργαλείο επιλογής ανθρώπινου δυναμικού, που μας δίνει την ευκαιρία να αξιολογήσουμε από κοντά υποψήφιους και να εντοπίσουμε ταλαντούχους φοιτητές. Το 2014, συμμετείχαν περισσότεροι από 13.000 φοιτητές, προερχόμενοι από 360 πανεπιστήμια σε 44 διαφορετικές χώρες. Κάθε χρόνο, η L’Oréal προσλαμβάνει παγκοσμίως περίπου 150-200 φοιτητές μέσω του διαγωνισμού.

Ποια είναι η σημασία του Brandstorm για την Ελλάδα;

Στην Ελλάδα συμμετέχουμε στο Brandstorm από το 2003, και οι φοιτητές μας έχουν διακριθεί ήδη αρκετές φορές σε παγκόσμιο επίπεδο! Το 2011 η ομάδα μας έλαβε το ειδικό βραβείο της καλύτερης επικοινωνιακής στρατηγικής, το 2013, τη δεύτερη θέση παγκοσμίως, ανάμεσα σε 45 χώρες καθώς και το Βραβείο Κοινού, ενώ το 2014, το Βραβείο Κοινού. Στην Ελλάδα, τα τελευταία έτη, πάνω από 25 φοιτητές έχουν συνεργαστεί με την Εταιρία μας, ξεκινώντας από το Brandstorm!

 

Επισκεφτείτε το site του διαγωνισμού για να μάθετε περισσότερα και να δηλώσετε συμμετοχή! http://www.brandstorm.loreal.com

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM