Βαρσοβία vs Βελιγραδίου

Βαρσοβία vs Βελιγραδίου Facebook Twitter
0

Λένε ότι το ταξίδι είναι κάτι σαν πόρτα, από όπου βγαίνεις από την πραγματικότητα, για να μπεις σε ένα χώρο ανεξερεύνητο που μοιάζει με όνειρο. Η 22χρονη Μαργαρίτα   και ο 23χρονος Τάσος  , οι δύο νέοι Aegean Travellers, έχουν ήδη ανοίξει τη δική τους πόρτα και μας ξεναγούν σε δύο ταξιδιωτικούς προορισμούς  που ταξίδεψε ο καθένας: στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι.

 

Η Μαργαρίτα και ο Τάσος οι δεύτεροι Aegean Travellers, που αναδείχθηκαν μέσα από τα Aegean Traveller Auditions, διασταυρώνουν εμπειρίες, με το νέο Aegean Battle να έχει ήδη ξεκινήσει. Στα χνάρια της Μαρυλίβια Μπαλασκά και του Κίμωνα Χαριτάκη, των δύο πρώτων Aegean Travellers, που άνοιξαν τον δρόμο των Aegean Battles, ταξιδεύοντας σε Βιέννη και Βουδαπέστη, η Μαργαρίτα και ο Τάσος έφτιαξαν βαλίτσες για Βαρσοβία και Βελιγράδι αντίστοιχα.

Πολύχρωμη, ιστορική, εναλλακτική, η Βαρσοβία κατάφερε να αναγεννηθεί εξ ολοκλήρου και να αναδειχθεί σε έναν ιδιαίτερα γοητευτικό προορισμό. Μια πόλη, που απέχει 2 1/2 ώρες από την Αθήνα, και παρόλο που έχει περάσει πολλά γοητεύει με την  ατμόσφαιρα και τη ζωντάνια της. Όλα είναι τόσο γραφικά λες και είναι βγαλμένα από παραμύθι, λέει η Traveller Μαργαρίτα.

Ο Τάσος, από την πλευρά του, εξερευνά μία ιστορική βαλκανική πρωτεύουσα, γεμάτη αξιοθέατα και ζωντάνια. Το Βελιγράδι, μόλις 2 ώρες μακριά από την Αθήνα, αποκαλείται και Bερολίνο των Βαλκανίων, λόγω του έντονου και εναλλακτικού τρόπου ζωής που επικρατεί στην πόλη, όπως μας εξηγεί ο Τάσος.

Στο μεταξύ μέσα από το www.aegean-traveller.com  οι θεατές του ταξιδιού θα αποφασίσουμε ποια πόλη μας έχει μαγέψει περισσότερο, ώστε να αναδείξουμε τη νικήτρια πόλη αυτού του Aegean Battle. Και όσοι την ψήφισαν μπαίνουν σε κλήρωση για να κερδίσουν ένα ταξίδι σε αυτόν τον προορισμό.

Εσάς ποια πόλη σας μάγεψε περισσότερο; Ψηφίστε τον αγαπημένο σας προορισμό, για να κερδίσετε ένα μοναδικό ταξίδι.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM