Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, το Facebook ετοικμάζεται να ενεργοποιήσει τη δυνατότητα εμφάνισης περιεχομένου από online εκδότες και ειδησεογραφικούς οργανισμούς απευθείας στο news feed μας, χωρίς να απαιτείται να φύγουμε κάν από την πλατφόρμα του.
Η πρωτοβουλία του κοινωνικού δικτύου θα φέρει την ονομασία "instant articles" και στοχεύει να αυξήσει στους συνεργαζόμενους παραγωγούς περιεχομένου, την απήχηση των άρθρων τους και τη διεύρυνση του κοινού τους, μειώνοντας παράλληλα και το χρόνο που κάνουν να φορτώσουν ολόκληρα τα άρθρα σε mobile συσκευές. Ως αντάλλαγμα στους εκδότες, το Facebook, εικάζει το δημοσίευμα, θα δίνονται τα έσοδα από τις δαφημίσεις που θα συνοδεύουν τα εν λόγω άρθρα.
Ήδη το κοινωνικό δίκτυο έχει κλείσει συμφωνίες για την εμφάνιση άρθρων και περιεχομένου όπως εικόνες και βίντεο από το Buzzfeed, τους New York Times και το National Geographic, στα πλαίσια του νέου μοντέλου συνεργασίας. \
Παρόλα αυτά, αρκετοί εκδότες και παραγωγοί περιεχομένου, εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με παράγοντες όπως η επισκεψιμότητα των σάιτ τους, αφού, βάσει ερευνών, αντλούν τουλάχιστον το 60% των αναγνωστών τους από links που εμφανίζονται στο Facebook.
Εν παραλλήλω το Facebook, ετοιμάζεται να δώσει ακόμη περισσότερο τον έλεγχο στους χρήστες του ως προς το τι θα εμφανίζεται στα χρονολόγιά τους, αφήνοντάς τους να δώσουν προτεραιότητα σε φίλους και σελίδες έναντι αυτοματοποιημένου περιεχομένου που δεν εμπίπτει στα ενδιαφέροντά τους. Γεγονός που εκιμάται ότι από μόνο του θα επηρεάσει την απήχηση αναρτήσεων εμπορικών σελίδων, οργανισμών και brands.
Εκτιμάται ότι οι νέες αλλαγές θα αρχίσουν να ενεργοποιούνται εντός του Μαΐου, σύμφωνα με διαφορετικές πηγές.
σχόλια