Ένα από τα πιο σημαντικά όπλα στη φαρέτρα των ρεπόρτερ που θέλουν να παρακολουθήσουν κάποια είδηση εν εξελίξει, είναι κατά γενική ομολογία το Twitter, που με την αμεσότητά του, βοηθάει τους επαγγελματίες δημοσιογράφους να συλλέξουν πρωτογενές υλικό από αυτόπτες μάρτυρες και τον τόπο που λαμβάνει χώρα ένα αξιοσημείωτο γεγονός ή περιστατικό.
Όμως το Facebook, φιλοδοξεί να 'κλέψει' την αίγλη του μέσου κοινωνικής δικτύωσης των 140 χαρακτήρων αφού πριν από λίγο ανακοίνωσε στο επίσημο blog του μια νέα πλατφόρμα εξεύρεσης θεμάτων για δημοσιογραφους και ειδησεογραφικούς οργανισμούς, ονόματι Signal.
Όπως αναφέρει το κοινωνικό δίκτυο στο post του, το Signal, που ακόμα βρίσκεται σε δοκιμαστική έκδοση και θα λειτουργεί μόνο μέσω web, φιλοδοξεί να γίνει το κύριο online εργαλείο που θα δείχνει στο δημοσιογραφικό κόσμο τα πιο επίκαιρα θέματα και trending topics της παγκόσμιας ειδησεογραφίας.
Χωρισμένα και ξεκάθαρα κατηγoριοποιημένα, τα θέματα στο Signal, εμφανίζονται σε στήλες για εύκολη πρόσβαση ενώ το εργαλείο δίνει, επιπρόσθετα, πρόσβαση και σε άλλα στοιχεία όπως τον αριθμό αναφορών σε δημόσια πρόσωπα (πολιτικούς, ηθοποιούς, συγγραφείς) καθώς επίσης και την γεωγραφική απεικόνιση των θεμάτων που είναι άξια για δημοσίευση.
Προς το παρόν, το νέο εργαλείο δεν διαθέτει την δική του εφαρμογή, ενώ για να το δοκιμάσει κάποιος αρκεί η συμπλήρωση μιας online αίτησης, σε αυτό το link.
σχόλια