Το TikTok Shop αποκτά φυσική παρουσία στις Ηνωμένες Πολιτείες, με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος του είδους του στη Santa Monica, στην πολυσύχναστη 3rd Street Promenade. Το νέο κατάστημα της εταιρείας Outlandish συνδυάζει τη ζωντανή πώληση μέσω διαδικτύου με την παραδοσιακή λιανική εμπειρία.
Το κατάστημα διαθέτει δύο ορόφους: στον πρώτο, live hosts πωλούν προϊόντα μέσω TikTok livestreams, ενώ ο δεύτερος όροφος λειτουργεί ως φυσικός χώρος αγοράς για τα προϊόντα που προωθούνται διαδικτυακά. Στο χώρο φιλοξενούνται επώνυμα brands, όπως η Goli Nutrition και η Anker.
Η εμπειρία του καταστήματος
Η ιδέα του Outlandish, όπως τη χαρακτήρισε ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας, William August, είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους επισκέπτες. Τα livestreams πραγματοποιούνται σε ανοιχτούς χώρους, επιτρέποντας στους πελάτες να παρακολουθούν τους hosts να πωλούν προϊόντα σε πραγματικό χρόνο, να συμμετέχουν στις μεταδόσεις ή να δοκιμάζουν προϊόντα και να αγοράζουν επιτόπου.
Η ιδέα βασίζεται στο επιτυχημένο μοντέλο πωλήσεων μέσω livestreams που έχει κυριαρχήσει στην Ασία, ιδιαίτερα στην Κίνα. Το TikTok Shop στις ΗΠΑ, αν και νέο, έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια τον μήνα από τον Ιούλιο. Η Outlandish έχει ήδη βοηθήσει συνεργάτες της να πετύχουν πωλήσεις ύψους 1,2 εκατομμυρίων δολαρίων σε μόλις τέσσερις εβδομάδες μέσω 1.300 livestreams.
Η προοπτική μιας νέας αγοράς
Η Outlandish σκοπεύει να επεκταθεί σε άλλες πόλεις, όπως το Μεξικό και την Ισπανία, το 2025. Παράλληλα, εταιρείες όπως το Mall of America και το Popshop Live πειραματίζονται με το συνδυασμό φυσικών καταστημάτων και livestreams, αναδεικνύοντας το livestream shopping ως μια ανερχόμενη αγορά.
Παρά την επιτυχία, η Outlandish αντιμετωπίζει την πρόκληση της πιθανής απαγόρευσης του TikTok στις ΗΠΑ, γεγονός που θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά το επιχειρηματικό της μοντέλο. Ωστόσο, η εταιρεία είναι έτοιμη να προσαρμοστεί, εξετάζοντας εναλλακτικές πλατφόρμες livestreaming.
Το κατάστημα της Santa Monica ενσωματώνει την τεχνολογία και την εμπειρία του social commerce, φέρνοντας μια νέα διάσταση στη λιανική αγορά και δημιουργώντας ευκαιρίες εργασίας σε έναν ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο.
Με πληροφορίες από Business Insider