Ελληνική startup εταιρεία αλλάζει τη φιλοσοφία των κριτικών στις παγκόσμιες ξενοδοχειακές μονάδες

Ελληνική startup εταιρεία αλλάζει τη φιλοσοφία των κριτικών στις παγκόσμιες ξενοδοχειακές μονάδες Facebook Twitter
Οι ξενοδόχοι ενθουσιάζονται με την ιδέα να μαθαίνουν πρώτοι τις κριτικές των πελατών τους, όσο αυτοί παραμένουν στο ξενοδοχείο... Φωτο: Έλια Πατάγου/LIFO
0

Στο προγραμματισμένο ραντεβού των εφτά έφτασαν πρώτοι η Έλια με τον Δημήτρη για να ελέγξουν τους χώρους της φωτογράφισης. Ο ίδιος βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη τις τελευταίες 4 ώρες, άρτι αφιχθείς από το ταξίδι του στην Κύπρο. Το «HotelFeedback», το νέο του δημιούργημα, ετοιμάζει τα πρώτα του βήματα και εκτός Ελλάδος. Οι πρώτες κριτικές είναι ενθαρρυντικές. Πώς θα γινόταν αλλιώς, άλλωστε;

«Το λογισμικό HotelFeedback ενσωματώνεται στο WiFi του ξενοδοχείου και εμφανίζεται σαν HotSpot σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή (τηλέφωνο-ταμπλέτα-Η/Υ). Το HotelFeedback συνδέει τον πελάτη του ξενοδοχείου με το ξενοδοχείο. Η σύνδεση αυτή δεν απαιτεί κανένα μεγάλο κόστος ή εγκατάσταση από το ξενοδοχείο και φυσικά δεν απαιτεί καμία έξτρα ενέργεια από τη μεριά του πελάτη. Γίνεται απλά μέσω του WiFi. Σκοπός του είναι να δώσει στο ξενοδόχο τη δυνατότητα να βλέπει πρώτος και να αναλύει τις κριτικές των πελατών όσο αυτοί βρίσκονται μέσα στο ξενοδοχείο του.

 

Το έναυσμα για να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο δόθηκε από την ίδια την ξενοδοχειακή αγορά, η οποία κυνηγάει καλές κριτικές στο ίντερνετ, με το ξενοδοχείο να γίνεται δέσμιο των κριτικών, μιας και το 95% των ταξιδιωτών τις συμβουλεύεται πριν κάνει μια κράτηση!


Κατά τη πρώτη σύνδεση του πελάτη στο WiFi του ξενοδοχείου, ο πελάτης δίνει τα στοιχεία του και αυτόματα ενημερώνεται από το ξενοδοχείο για προτάσεις και προσφορές κατά τη διάρκεια της διαμονής του. Οποιαδήποτε χρονική στιγμή πριν την αναχώρησή του πελάτη θα του εμφανιστούν αυτόματα οι ερωτήσεις που θέλει ο ξενοδόχος και αφορούν την ποιότητα των υπηρεσιών του. Το σύστημα, ενημερώνει άμεσα τον ξενοδόχο και αν υπάρχει κάποια αρνητική κριτική, στέλνεται ένα alarm email, ώστε ο υπεύθυνος να διαχειριστεί το πρόβλημα του πελάτη όσο αυτός βρίσκεται στο ξενοδοχείο.

Το λογισμικό HotelFeedback δίνει τη δυνατότητα στον ξενοδόχο να βάλει τις ερωτήσεις που θέλει στους πελάτες του, τη χρονική στιγμή που επιθυμεί. Παρέχει τη δυνατότητα, επίσης, να δημιουργήσει ο ξενοδόχος προωθητικές καμπάνιες για τις υπηρεσίες και προτάσεις που προσφέρει με τη μορφή banner και να εμφανιστούν στους πελάτες του, όποτε το κρίνει αυτός σκόπιμο. Παράλληλα, έχει στατιστικά στοιχεία και δεδομένα όλων των πελατών του με τις κριτικές τους, ενώ επεξεργάζεται και παραμετροποιεί το σύστημα σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Το έναυσμα για να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο δόθηκε από την ίδια την ξενοδοχειακή αγορά, η οποία κυνηγάει καλές κριτικές στο ίντερνετ, με το ξενοδοχείο να γίνεται δέσμιο των κριτικών, μιας και το 95% των ταξιδιωτών τις συμβουλεύεται πριν κάνει μια κράτηση!», αναφέρει χαρακτηριστικά και μας περιγράφει τα πλεονεκτήματα του λογισμικού.

 

Ελληνική startup εταιρεία αλλάζει τη φιλοσοφία των κριτικών στις παγκόσμιες ξενοδοχειακές μονάδες Facebook Twitter
Το λογισμικό HotelFeedback προλαβαίνει κάθε δυσαρεστημένο πελάτη όσο διαμένει ακόμα στο ξενοδοχείο. Ουσιαστικά μειώνει τις αρνητικές κριτικές και αυξάνει τις θετικές... Φωτο: Έλια Πατάγου/LIFO


«Με την εγκατάσταση του λογισμικού το ξενοδοχείο διαχειρίζεται τις κριτικές του, κάτι που δεν μπορούσε να το κάνει μέχρι στιγμής, ενώ αποκτά και ένα εργαλείο μάρκετινγκ ώστε να προωθεί τις προτάσεις και τις προσφορές του. Παράλληλα, ο ξενοδόχος προλαβαίνει μέσα στο ξενοδοχείο τυχόν δυσαρεστημένο πελάτη και τον διαχειρίζεται πριν την αναχώρησή του, μαθαίνει τα πάντα για την εμπειρία του πελάτη μέσα στο ξενοδοχείο, ελέγχει το προσωπικό του και τις υπηρεσίες του σε απόλυτο βαθμό και βελτιώνει στο έπακρο τις υπηρεσίες του.

Το λογισμικό HotelFeedback προλαβαίνει κάθε δυσαρεστημένο πελάτη όσο διαμένει ακόμα στο ξενοδοχείο. Ουσιαστικά μειώνει τις αρνητικές κριτικές και αυξάνει τις θετικές. Η ανταπόκριση των πελατών ενός ξενοδοχείου είναι τόσο μεγάλη στο HotelFeedback που οι κριτικές άλλων ιστοσελίδων όπως του Tripadvisor είναι ελάχιστες και χρονικά παλαιές. Ο σκοπός του HotelFeedback δεν είναι μόνο να βελτιώσει τις κριτικές στο Tripadvisor, αλλά να βοηθήσει τον ξενοδόχο να βελτιώσει τις υπηρεσίες του και να διαχειριστεί ο ίδιος, όπως επιθυμεί, τις πραγματικές επώνυμες κριτικές που κάθε μέρα έχει στο ξενοδοχείο του με τη χρήση του HotelFeedback», προσθέτει.

Η μέχρι τώρα ανταπόκριση των ξενοδόχων στην Ελλάδα και το εξωτερικό είναι ενθαρρυντική, με τον νεαρό Θεσσαλονικιό και την ομάδα του να αναγνωρίζουν την ανάγκη της αγοράς για ένα τέτοιο λογισμικό.

«Οι ξενοδόχοι ενθουσιάζονται με την ιδέα να μαθαίνουν πρώτοι τις κριτικές των πελατών τους, όσο αυτοί παραμένουν στο ξενοδοχείο. Μέχρι τώρα όλες τις πληροφορίες τις παίρνουν έμμεσα από τα εξειδικευμένα site κατόπιν εορτής και χωρίς καμία δυνατότητα ανάλυσής τους.

Η ξενοδοχειακή αγορά έχει τις ίδιες απαιτήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Το προϊόν γίνεται αμέσως αποδεκτό όπου το παρουσιάζουμε. Η πλατφόρμα είναι πολυγλωσσική και παραμετροποιείται εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς. Επαφές γίνονται με όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις και μέσα στο προσεχές διάστημα ευελπιστούμε να έχουμε χτίσει ένα πρωτοποριακό δίκτυο χρηστών. Αυτός είναι, άλλωστε, ο μεγάλος στόχος της ομάδα μας. Η επέκταση του οράματός μας, δίπλα σε ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν ολοένα και καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους», καταλήγει.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Τech & Science / Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Η Ινδία ετοιμάζεται να στείλει τους πρώτους της αστροναύτες στο διάστημα μέσω της αποστολής Gaganyaan, η οποία θα τοποθετήσει τρεις αστροναύτες σε χαμηλή γήινη τροχιά για τρεις ημέρες
LIFO NEWSROOM
Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Δημοσιογράφος αναγνωρίζει πρόσωπα στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Το μέλλον είναι εδώ: Δημοσιογράφος ταυτοποιεί αγνώστους στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Σκανάρει πρόσωπα αγνώστων και τους αναγνωρίζει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα - Το βίντεο πυροδοτεί συζητήσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που σχετίζονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
LIFO NEWSROOM
Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Τech & Science / Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Από το JOMO, τον σωστό ύπνο έως τον συνεπή εμβολιασμό και από την κηπουρική ως την αλληλεγγύη και τον αλτρουισμό, υπάρχουν επτά απλοί τρόποι για να ενισχύσουμε την υγεία του εγκεφάλου μας και τη συναισθηματική μας ανθεκτικότητα
LIFO NEWSROOM
Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Tech & Science / Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Πανικό έχουν προκαλέσει στις ΗΠΑ τα μυστηριώδη drones πάνω από τον ουρανό του Νιου Τζέρσεϊ, αλλά στο αιώνιο κυνήγι για τον εντοπισμό αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων, η ανθρώπινη μαρτυρία είναι συνήθως ο πιο αδύναμος κρίκος.
THE LIFO TEAM
Πέγκυ Αντωνάκου: Στην Google θα ξεκλειδώσουμε ερωτήσεις και αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε

Good Business Directory Vol.5 / «Στην Google θα ξεκλειδώσουμε αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε»

Η γενική διευθύντρια της Google για τη ΝΑ Ευρώπη, Πέγκυ Αντωνάκου, περιγράφει πώς η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξουν τη ζωή μας τα επόμενα χρόνια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ