Το Coca-Cola Cup παίζει μπάλα

Το Coca-Cola Cup παίζει μπάλα Facebook Twitter
0

Τα κανάλια Novasports & το Novasports.gr, πάντα δίπλα στις ενέργειες που προάγουν τον αθλητισμό, στηρίζουν το Coca-Cola Cup (#CocaColaCupgr), το μεγαλύτερο πανελλαδικό εφηβικό τουρνουά ποδοσφαίρου 5Χ5 για παίκτες 13 έως 19 ετών. Το τουρνουά, το οποίο διεξάγεται με πολύ μεγάλη επιτυχία σε ολόκληρο τον κόσμο, αποτελεί μια πρωτοβουλία της Coca-Cola και με σύνθημα “όλα για τη μπάλα” #olampala, στοχεύει να προτρέψει τους νέους να έρθουν σε επαφή με τον αθλητισμό, να αγωνιστούν για τη νίκη και να υιοθετήσουν έναν ενεργό τρόπο ζωής. Τα κανάλια Novasports θα ακολουθούν το τουρνουά σε όλη την Ελλάδα και θα καλύπτουν όλες τις εξελίξεις!

Η ενέργεια θα διαρκέσει μέχρι τον Μάιο του 2016 και στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Coca-ColaCup καθώς και στην σύνδεση του με το premium περιεχόμενο των καναλιών Novasports.

Μέσα από αυτή τη συνεργασία, το Coca-Cola Cup εξασφάλισε την τηλεοπτική κάλυψη του τουρνουά, με παραγωγή ειδικών σύντομων αφιερωμάτων (customized fillers) που θα προβάλλονται στα κανάλια Νovasports. Επίσης, θα έχει και ψηφιακή κάλυψημέσα από το Novasports.gr, σε ειδικά διαμορφωμένη ενότητα που φτιάχτηκε για το τουρνουά, καθώς και μέσα από τα  social media κανάλια www.novasports.gr\facebook και www.novasports.gr\youtube. Παράλληλα, η ενέργεια θα ενισχυθεί σημαντικά με ψηφιακή καμπάνια και με προβολή στα υπόλοιπα social media της εταιρείας.

Συνολικά η ενέργεια θα διαρκέσει μέχρι τον Μάιο του 2016 και στοχεύει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του Coca-Cola Cup καθώς και στην σύνδεση του με το premium περιεχόμενο των καναλιών Novasports.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM