ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια»

«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια» Facebook Twitter
84

 

Αίσθηση έχει προκαλέσει το άρθρο του Στέφανου Κασιμάτη στην Καθημερινή. Το αναδημοσιεύουμε και περιμένουμε τις απόψεις σας.

«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια» Facebook Twitter

«Για τον σημερινό τίτλο παραλλάσσω (χωρίς την άδεια του ποιητή) τον στίχο του Σαββόπουλου από τη «Μαύρη Θάλασσα», γιατί το θέμα μας είναι τα παιδιά με τα μαύρα ρούχα, τα Καλάσνικοφ και τα μαυρισμένα μάτια τους. Τα έδειραν οι αστυνομικοί, αφού είχαν συλληφθεί; Ιδού η απορία», γράφει ο δημοσιογράφος.

Από τις χιλιάδες των λέξεων που διάβασα στον Τύπο σχετικά με το θέμα, τεράστια εντύπωση μου προξένησε το εξής απόσπασμα από προχθεσινή εφημερίδα: «Επί τέσσερις ώρες τον είχαν πεσμένο στα γόνατα, φορώντας του κουκούλα. (σ.σ.: η χρονική αλληλουχία των ρημάτων είναι προβληματική, αλλά το παρακάμπτω...)

Τον χτυπούσαν στο πρόσωπο λέγοντάς του, πέραν των άλλων ύβρεων και απειλών: «Ηρθατε οι Αθηναίοι να κάνετε ληστεία. Θα σας γ... εμείς οι χωριάτες"».

«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια» Facebook Twitter

Η περιγραφή της φρικώδους σκηνής προέρχεται από «μια μητέρα», όπως διαβάζουμε. Με ειλικρινή σεβασμό προς την ίδια και την αγωνία για το παιδί της, αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν να ξέρει τι ακριβώς συνέβη στην Ασφάλεια Κοζάνης. Ηταν εκεί ενόσω συνέβαιναν τα αδιανόητα που περιγράφει; Ή μήπως της τα μετέφερε ο «αιχμάλωτος πολέμου»; (Χρησιμοποιώ τον εντός εισαγωγικών όρο, επειδή έτσι αυτοπροσδιορίσθηκε εις εκ των συλληφθέντων).

Αν η μητέρα του κακοποιηθέντος ήταν πράγματι παρούσα την ώρα της κακοποίησης, τότε οι αστυνομικοί, εκτός από «μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι», είναι και τελείως Κ.Δ.Ω.Α.*, αφού βασανίζουν τον συλληφθέντα μπροστά στα μάτια της μητέρας του. Αν της τα μετέφερε ο γιος της, αδυνατώ να καταλάβω πώς γίνεται να εισβάλλεις σε μια τράπεζα με σκοπό να τη ληστέψεις, οπλισμένος με ένα από τα ισχυρότερα τυφέκια εφόδου της Ιστορίας (Καλάσνικοφ: 400 μ. δραστικό βεληνεκές, 600 r/min δραστικό βεληνεκές) και έπειτα να καλείς τη μαμά σου και να της κλαίγεσαι, επειδή οι κακοί άνθρωποι σου έκαναν «βαβά» όταν σε τσάκωσαν!

«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια» Facebook Twitter

Μα πώς είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά; Συγχωρήστε με, αλλά οιαδήποτε εκ των παραπάνω εκδοχών του συμβάντος και αν ευσταθεί, τότε έχουμε τη δημοκρατικότερη αστυνομία του κόσμου! Σε συλλαμβάνουν, αφού έχεις ληστέψεις τράπεζα και έχεις διαφύγει με έναν όμηρο (κλοπή όπλου και οχήματος, οπλοκατοχή, οπλοχρησία, ληστεία, απαγωγή, σύσταση συμμορίας κ.ά.) και σε πλακώνουν στις σφαλιάρες ενώπιον των γονέων σου. Αν όμως είσαι ορφανός, τι κάνουν; Ποιον καλούν να παρακολουθήσει τον βασανισμό σου; (Το ξέρω ότι δεν είναι της παρούσης, αλλά είναι κι αυτό ένα θέμα, ας μην το υποτιμάμε...)

Διαισθάνομαι ότι η σύνδεση όλων αυτών πρέπει να βρίσκεται κάπου στους χαζοχαρούμενους τίτλους των μυθιστορημάτων της μαμάς ενός εκ των συλληφθέντων («Μαμάδες βορείων προαστίων» και «Μύκονος μπλουζ»), όπως επίσης στη γλώσσα με την οποία η ίδια έχει αυτοπροσδιορισθεί ως «πριγκιπέσα που σκοτώθηκε η ψυχή της». Εννοώ την κατάσταση που οι Γάλλοι ονομάζουν «Gauche caviar», οι δε Αγγλοι «champagne left». Αυτό δηλαδή το οποίο, στην καθ' ημάς, λέμε «Αριστερά της αστακομακαρονάδας»: ελάχιστη έως μηδαμινή επαφή με την πραγματικότητα των πολλών, είτε στο επίπεδο της καθημερινότητας είτε σε εκείνο της θεωρίας.

«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια» Facebook Twitter
«Τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα μάτια» Facebook Twitter

Αν είναι έτσι -και το λέω ειλικρινά- συμπονώ τα παιδιά που παγιδεύτηκαν σε έναν εύθραυστο κόσμο όπου η καλοπέραση και η επανάσταση μπορούν να συνυπάρχουν, διότι αυτή η αντίληψη είναι, πολύ φοβάμαι, μια μορφή αναπηρίας Η αναφορά στην καθημερινότητα, όμως, με πάει σε μια άλλη πτυχή του ζητήματος. Πόσα να παίρνουν τον μήνα άραγε αυτοί που συνέλαβαν τους τέσσερις ληστές; Εξακόσια ή επτακόσια ευρώ; Και με τι ήσαν οπλισμένοι όταν αντιμετώπισαν τους ληστές με τα Καλάσνικοφ και τους συνέλαβαν; Υποθέτω με αυτόματα πιστόλια (σε κάθε περίπτωση, υποδεέστερα όπλα εν σχέσει με τα όπλα των ληστών) και, κατά πάσα πιθανότητα, ήσαν προστατευμένοι με αλεξίσφαιρα γιλέκα, τα οποία αγοράζουν με τον γλίσχρο μισθό τους. Υπό αυτήν τη συγκεκριμένη γωνία, η πράξη τους μπορεί να θεωρηθεί αυτοθυσία.

Οσον αφορά τις εμφανείς κακώσεις των συλληφθέντων -που είναι και το θέμα μας- πολλά μπορεί να εικάσει ο καθένας. Λόγου χάριν, ότι οι αστυνομικοί, ως «μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι», κακοποίησαν σκοπίμως τέσσερα καλά παιδιά, τα οποία λήστεψαν για καλό σκοπό μια τράπεζα και πήραν -πάντα για καλό σκοπό- μαζί τους και έναν όμηρο ή, από την αντίθετη πλευρά, ότι οι μώλωπες ήταν αποτέλεσμα της συμπλοκής, χωρίς την οποία οι δράστες της ληστείας δεν θα είχαν συλληφθεί. (Εξάλλου, αν δεν κάνω λάθος, ένας εκ των συλληφθέντων δεν φαίνεται να έχει υποστεί την παραμικρή κακοποίηση.) Ωστόσο, παραμένει το ερώτημα γιατί «πειράχτηκαν» οι φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την αστυνομία. Υπήρχε λόγος να γίνει αυτό, εφόσον η σύλληψη έγινε κατόπιν συμπλοκής;

Τις απαντήσεις ελπίζω ότι θα έχουμε από το αποτέλεσμα της εισαγγελικής έρευνας που έχει ήδη παραγγελθεί. Αυτό που δεν μπορούν οι εισαγγελείς να απαντήσουν είναι γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ, διά του Γραφείου Τύπου του, έσπευσε να παράσχει -εμμέσως έστω- κάλυψη στους τρομοκράτες, κρίνοντας εκ των προτέρων ότι οι κακώσεις των συλληφθέντων οφείλονται σε βασανισμό και ότι η στάση της κυβέρνησης υπόκειται «σε μια λογική ακραίου αυταρχισμού, σε πλήρη σύμπλευση με την υλοποίηση της αντικοινωνικής πολιτικής του Μνημονίου», ενώ την ίδια στιγμή δεν έχει να πει κουβέντα για τη στάση των αγωνιστών - ληστών με τα Καλάσνικοφ. Δηλαδή τι ακριβώς περίμενε από την κυβέρνηση, να αφεθούν ελεύθεροι οι ληστές; Αλλά για τα ερωτήματα που αφορούν τον ΣΥΡΙΖΑ αρμοδιότεροι είναι οι ψυχίατροι...

 __________

* Κτηνώδης Δύναμις Ωγκώδης Αγνοια, η οποία όμως για να είναι όντως ογκώδης πρέπει να είναι ανορθόγραφη, όπως πολύ σωστά μου επεσήμανε φίλος αναγνώστης...

*Oι φωτογραφίες των συλληφθέντων είναι ΧΩΡΙΣ το διαβόητο photoshop της Αστυνομίας

 

Αρχείο
84

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

20 σχόλια
"Θες όντως αλλαγή; Μπορείς να φωτοσοπάρεις τις ψυχές αυτών των παιδιών; Μπορείς να αλλάξεις τη διαστρεβλωμένη αντίληψή τους; Μπορείς να τους κάνεις να στήσουν τη δική τους πραγματικότητα σε υγιή θεμέλια;" Ατυχήσασα Τέχνη. Ακριβώς αυτό! http://redsocks-blackrocks.tumblr.com/
Το νόημα του άρθρου είναι ότι η μαμά δεν ξέρει τίποτα και ότι ο σύριζα συγκαλύπτει τρομοκράτες; Αν πήγαιναν για ληστεία με ψεύτικα όπλα θα ήταν τρομοκράτες ή απλά ληστές; Μήπως το πραγματικά μεγάλο θέμα, αυτό που διογκώνει την ιστορία δηλαδή, είναι τα καλάσνικοφ; Γιατί κανένας δεν ασχολείται με το πώς βρέθηκαν τα καλάσνικοφ σε χέρια 20άχρονων παιδιών;;; Γιατί κανείς δεν ασχολείται με το ότι η ΜΑΦΙΑ μπαινοβγαίνει από τα σχολεία που βρίσκονται τα παιδιά μας και τους μοιράζει πολεμικό οπλισμό;;; Όοοοχι πρέπει να βγάλουμε την χολή μας στα 20άχρονα που πήραν το λάθος δρόμο, στην μαμα που έκανε κακή δουλειά και δεν ξέρει τι της γίνεται αλλά και σε όποιον 'ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ' παίρνει το μέρος τους μόνο και μόνο για να υποστηρίξει τα δικαιώματα τους... όχι την πράξη τους.. Αυτοί είμαστε και ναι μας αξίζει η λύπηση.. ακόμα και σ' αυτούς που δεν θέλουν να τους λυπόμαστε!
Δεν ξέρω ποιες μητέρες πρέπει ν' ανησυχούν περισσότερο, αυτές που τα παιδιά τους πήραν τα όπλα και βγήκαν στους δρόμους ή εκείνες που τα παιδιά τους φοίτησαν σε ακριβά πανεπιστήμια, έβαλαν πανάκριβα κοστούμια και βολεύτηκαν σε μια τράπεζα και εκ του ασφαλούς τρομοκρατούν λαούς και έθνη με τις υπογραφές τους και τις αποφάσεις τους. Κύριε Κασιμάτη δυστυχώς η βία έχει πολλές μορφές καιδεν ξέρω ποια είναι πιο επικίνδυνη. Καληνύχτα σας....(εξαιρετική μαρτυρία ενός goldenboy στο Κ της Κυριακής)
Αναφορες σε "μια μητερα" Βορειων Προαστιων, την αυτοθυσια των αστυνομικων των 600 ευρω, ακομα ακομα και στον Συριζα. Η ειρωνεια περισσευει.Εκει ειναι η ουσια?Ειναι σοκαριστικο να βλεπεις φωτογραφιες ανθρωπων - και κυριως παιδιων - κακοποιημενων, και το μονο που σε νοιαζει ειναι αν καλως κακοποιηθηκαν ή οχι..
ααααχ γιατι του επιτρεπουν να γραφει και μαλιστα σε μια εφημεριδα που ως μεσο μαζικης επικοινωνιας επηρεαζεις την κοινη γνωμη ???? καλα..ο ιδιος προφανως ειναι ανεγκεφαλος καθως χλευαζει και ειρωνευεται σε τετοιο βαθμοο ενα τετοιο ζητημα που μας ντροπιαζει ολους τους ελληνες και ελληνιδες , ωστοσο οι ιθυνοντες της εφημεριδας γιατι δεν την εκοωψαν??? ειμαι υπερ της ελευθεριας της γνωμηςομως σε μια τετοια κοινωννια και εποχη που υπαρχουν κοινωνικες ομαδες εντονα ευαλωτες τετοιου ειδους και περιεχομενου κειμενα θα επερεπε να απαγορευονται!!! αν ηξερα πως η πλειονοτητα του λαου μας ειναι λογικη τοτε οκ να κυκλοφορουσε το εν λογω τραγικο κειμενακι , ομως οταν η χρυσαυγη αναδεικνυεται σε 3ο κομμα προφανως φαινεται οτι και δνε παει καλα και δυστυχως τετοια κειμενα μαλλον βρισκουν εδαφος και πατανε.... ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
Να απαγορευθεί πάραυτα οποιαδήποτε άποψη ΔΕΝ συμφωνεί με την (ο Θεός να την κάνει) αριστερή οπτική των πραγμάτων!Αν συνεχίσουμε ετσι σε λίγο ο καθένας θα μπορεί να βγαίνει στους δρόμους και στις πλατείες να λέει ελεύθερα ότι γουστάρει!Να μην σου πω πως αν δεν τους κοπεί τώρα ο αέρας κάποια στιγμη θα φτάσουμε στο σημείο ακόμα και μέσα στα Πανεπιστήμια να ακούγονται απόψεις και να γίνονται ομιλίες χωρίς να ζητείται καμία έγκριση από τις αριστερές ομάδες περιφρούρησης της έκφρασης!Για αυτό γρηγορείτε σύντροφοι τώρα που είναι ακόμα νωρίς.
Ο Κασιμάτης είναι η πλευρά της αντικειμενικής αντίληψης των πραγμάτων. Οι αντιτιθέμενοι πάσχουν από πολλή επαναστατική κουλτούρα και θεωρούν ότι μερικές γρατζουνιές και μια ματωμένη μύτη πρέπει να είναι το κύριο θέμα. Μάλλον τους ενόχλησε η σύλληψη των δραστών. Τέλος όποιος μεταχειρίζεται όπλα για ληστεία πρέπει να γνωρίζει ότι παίζει με τη φωτιά. Προφανώς οι πυρήνες της φωτιάς παίζουν με τη φωτιά.
Απο ανθρωπο που ηταν μπροστα στην συλληψη:παραδοθηκαν αμεσως,καλα που δεν ανοιξαν πυρ.Θα ειχαμε μακελλιο.Το επαγγελμα του ανθρωπου....φανταστειτετο.
ψευτοψαγμενοι,ψευτοεπαναστατες..εχουμε αηδιασει πια φτανει..σας βαρεθηκαμε το καταλαβατε..και σας και τους σιχαμενους πολιτικους αυτης της χωρας..οι περισσοτεροι απο σας ειμαι σιγουρος οτι δεν ξερετε τι σας γινεται πραγματικα..
Από το κείμενο των συλληφθέντων : «.... Ως Αναρχικοί θεωρούμε την επιλογή της ληστείας τράπεζας μια συνειδητή επιλογή αντίστασης. Η κίνησή μας δεν είχε στόχο τον προσωπικό πλουτισμό. Η επίθεση στους ναούς του κεφαλαίου εντάσσεται στην συνολική επαναστατική μας δράση. Σχετικά με τον βασανισμό μας από τις δυνάμεις καταστολής, δεν θέλουμε να αποτελεί σημείο θυματοποίησης μας. Δεν περιμέναμε τίποτε διαφορετικό από τους εχθρούς της ελευθερίας. Ας μην ξεχνάμε πόσοι άνθρωποι έχουν συνθλιβεί στα αστυνομικά τμήματα και τις φυλακές τους. Τα σημάδια των βασανιστηρίων ας αποτελέσουν μια ακόμα αφορμή να μετουσιωθεί η οργή σε πράξη. Απέναντι στους θεσμικούς εκπροσώπους της δικαιοσύνης, η στάση μας θα είναι αδιάλλακτη και ανυποχώρητη." Πηγή: www.lifo.grΑυτά για τους ασύστολα ψευδείς και συκοφαντικούς ισχυρισμούς του αρθρογράφου "και έπειτα καλείς τη μαμά σου και να της κλαίγεσαι, επειδή οι κακοί άνθρωποι σου έκαναν «βαβά» όταν σε τσάκωσαν!"Αιδώς, κύριε "δημοσιογράφε"!
τωρα αν οι δημοσιογραφοι γενικοτερα εχουν παθει αμνησια κ αφηνεται μονο στη Διεθνη Αμνηστια το γεγονος το μη μεμονωμενων περιστατικων βιας της αστυνομιας (θεσμος που οριζεται απο κρατος) καθως κ της συγκαλυψης, μπορω να πω οτι διαπιστωνω την ελλειψη για παρακινηση κριτικης σκεψης των αναγνωστων απο τα ΜΜΕ κ γιγαντωση της υπερπληροφορησης χωρις συνοχη κ δυνατοτητες αφυπνισης.
Η ασφάλεια Θεσσαλονίκης συνέλαβε 19 μέλη της οργάνωσης, οι οποίοι ενέχονται σε σωρεία ληστειών σε τράπεζες και κατοικίες, ανατινάξεις με εκρηκτικά μηχανημάτων αυτόματης ανάληψης τραπεζών και επιθέσεις σε βάρος αστυνομικών."Στη διάρκεια γιγαντιαίας επιχείρησης στην οποία συμμετείχαν 100 και πλέον αστυνομικοί, συνελήφθησαν τις τελευταίες ώρες σε Καβάλα και Αθήνα 19 μέλη της συμμορίας, οι οποίοι κρατούνται στην Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης.Ανάμεσα στους συλληφθέντες είναι τρία φερόμενα ως «ηγετικά στελέχη» της εγκληματικής οργάνωσης, καθώς επίσης ένας ειδικός φρουρός της ΕΛ.ΑΣ. κι ένας δικηγόρος."ΟΥΤΕ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΟΥΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΥΤΕ ΑΝΑΔΡΟΜΗ Κ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΕ ΟΙΚΙΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΑ< ΜΟΝΟ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗhttp://spirospero.gr/index.php/koinonia/8831-epiasan-tous-listes-me-ta-kalasnikofΣτη σύλληψη δύο γνωστών Χρυσαυγιτών, στην κατοχή των οποίων βρέθηκαν όπλα, μαχαίρια και γκλοπς, προχώρησε η αστυνομία, έπειτα από έλεγχο σε αυτοκίνητο στο κέντρο της Αθήνας. Σύμφωνα με πληροφορίες οι δύο νεαροί είναι γνωστά μέλη της Χρυσής Αυγής στην Κόρινθο και έχουν πρωταγωνιστήσει σε συγκρούσεις στην Κόρινθο. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η αστυνομία δεν προχώρησε στη γνωστή διαδικασία έκδοσης των φωτογραφιών των υλληφθέντων, ενώ δεν πραγματοποιήθηκαν μέχρι αυτή τη στιγμή έλεγχοι σε οικίες και γραφεία με α οποία σχετίζονται οι δύο νεαροί.http://www.alterthess.gr/content/syllipsi-gnoston-xrysaygiton-me-opla
Bαρεθήκαμε πια τις καραμέλλες. Βαρύς οπλισμός, τα κακόμοιρα παιδιά των 600 ευρώ, οι επαναστάτες των Β.Π. Ελεος.Καταρχάς ας θυμηθούμε οτι τα ίδια τα παιδιά, προβλέποντας οτι κάποιοι Κασιμάτηδες θα εκμεταλευθούν το περιστατικό, αρνήθηκαν να σχολιάσουν τον ξυλοδαρμό τους. Οσον αφορά τον βαρύ οπλισμό, την επόμενη φορά ας μπουν στην τράπεζα με νεροπίστολα. Και ας μην ξεχνάμε οτι τα περισσότερα κακόμοιρα παιδιά των 600 ευρώ θα πήγαιναν στην αστυνομία και με 200. Ο νοών νωείτο. Ασε το γελοίο θέαμα με τους δεκάδες αστυνομικούς με τις κουκούλες. Σιγά ρε σερίφηδες. Ούτε τον Ρωχάμη να μεταφέρατε.
Διαβασα σοκαριστικό αντι για σαρκαστικό. Δεδομένου ότι ο Κασσιμάτης είναι κατ'εμέ από τις πιο ευστοχες πέννες της χώρας, διάβασα το κείμενο και δεν βρήκα τίποτα το σοκαριστικό. Μετά είδα το σαρκαστικό...Μια χαρά τα λέει ο άνθρωπος.
Το άρθρο δε γράφτηκε από κάποιον blogger ή ένα τυχαίο σχολιαστή. Γράφτηκε από επαγγελματία δημοσιογράφο. Ο κ. Κασιμάτης είναι ένας έμπειρος γραφιάς που ξέρει ότι αυτό που μένει από ένα κείμενο είναι η αρχή και το τέλος του και όχι το κατ' επίφαση θέμα του.Για να καταλάβει κανείς το λόγο που γράφτηκε το άρθρο αρκεί να δει το στήσιμό του, που είναι άσχετο με το δήθεν θέμα του, την αναζήτηση της αλήθειας στο ζήτημα των τραυματισμών: Αρχίζει με επίθεση στους αναρχικούς -συλλήβδην- με κριτήριο την εμφάνιση (αλήθεια ποιοι άλλοι το κάνουν αυτό; ποια ιστοσελίδα παρακινεί "όποιον βλέπει άπλυτο με μαλλί και μαύρα ρούχα να του ρίχνει μερικές κλωτσιές να στρώσει;"). Τελειώνει με μια παράγραφο για το ΣΥΡΙΖΑ...Ο οποίος καλά θα κάνει να μην απαντήσει. Το έκαναν αρκετοι στα ιστολόγια και τις συζητήσεις. Αντί να ασχοληθεί πάλι με την όποια φωτοβολίδα ρίχνει το άλλο στρατόπεδο ας συνεχίσει το διάλογο με την κοινωνία στα ζητήματα ουσίας.
Aν κατι με εξοργιζει με ολους αυτους τους ΄΄ αγωνιστες΄΄ ειναι απλα, τουτο: ποιος, που να παρει, τους το ζητησε? Ποιος τους ζητησε να μας σωσουν απο το καπιταλισμο η τις τραπεζες η την αντιπροσωπευτικη δημοκρατια? Γιατι αυτοι ξερουν τι ειναι καλυτερο για εμας, τη κοινωνια? Δε θα προσεφεραν περισσοτερα αν ηταν δημιουργικοι και με ιδεες και με ορεξη για δουλεια(αλλη κουβεντα αυτο) παρα με καλασνικοφ? Θεωρω δεδομενο παντως πως κακοποιηθηκαν στο τμημα(εστω και για χαριν του επιχειρηματος σας μπας και προχωρησει η κουβεντα) μονο και μονο γιατι η ελας εχει πλουσιο ιστορικο σε καταπατησεις ανθρωπινων δικαιωματων(αν και τωρα οι αστυνομικοι εχουν πραγματικα πολλα ελαφρυντικα με πρωτο τα οπλα που ειχαν στραφει εναντιον τους αλλα και την ομηρια)αλλα το οτι επικεντρωνομαστε εκει μας κανει να μη θετουμε μερικα ποιο σοβαρα ερωτηματα θολωνει τη κριση μας.. παρεπιπτοντως, αν καναμε μια συζητηση με counterfactual εναλλακτικες της αστυνομιας με αυτα τα επιχειρησιακα δεδομενα.. πχ αν τις ιδιες ακριβως ενεργειες τις εκαναν σεσημασμενοι βουλγαρορουμανοι κακοποιοι(λεμε τωρα) η αν τα ΄΄παιδια΄΄ ειχαν προλαβει ν ανοιξουν πυρ η η αστυνομια ανοιγε πυρ(τα δεδομενα- εγχειριδια, χωρις να ξερω, νομιζω πως ακριβως τετοιες περιπτωσεις προβλεπουν για νομιμη ανταλλαγη πυρων) τι ακριβως θα συζητουσαμε τωρα??
1 παρατηρηση και να μου συγχωρεθει, αλλα το ιντυμιντια μετοικισε επισημα στη λαιφο?2 παρατηρηση, disclaimer, ειμαι σε καθε περιπτωση εναντιος στο βασανισμο οποιουδηποτε, και στη συγκεκριμενη, ομως, ο καθενας θα σου ελεγε πως οταν σημαδευεσαι απο βαρια ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΟΠΛΑ( η αστυνομια εχει αμυντικα) εχεις ρημαδια ελαφρυντικα, δηλαδη κατα ποσο απαιτουμε απο καποιον που παρα τριχα δε τον σκοτωσαν να ειναι επαγγελματιας? εσεις φαινεται να βρισκεται ελαφρυντικα στα΄΄παιδια΄΄ αλλα στους ΄΄μπατσους΄΄ τιποτα.. νομιζω double standard το λεν αυτο.. 3 παρατηρηση, ρε παιδια, σοβαρα, ειλικρινης οσο δε παει η απορια, εσεις που θεωρειτε τη πραξη σωστη(?), δικαιολογημενη, εχω καταλαβει, τι πρεσβευετε?? να παρουμε απαντες τα οπλα(πολιτοφυλακες, κλιντ ιστγουντ και δε μαζευεται)ας μου απαντησει καποιος/ σοβαρα4
Από κάποιου είδους διαστροφή (που με ωθεί να διαβάζω περισσότερο αυτούς με τους οποίους διαφωνώ από αυτούς με τους οποίους συμφωνώ) παρακολουθώ την αρθρογραφία του συγκεκριμένου κυρίου εδώ και αρκετά χρόνια. Ας γράψω κάποιες παρατηρήσεις μου που ίσως να είναι χρήσιμες σε κάποιους που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα γραπτά του.- Οι απόψεις του σε ΟΛΑ τα πολιτικά και κοινωνικά θέματα με τα οποία καταπιάνεται είναι από υπερσυντηρητικές έως φασίζουσες. Η βία της καταστολής είναι πάντα εκ προοιμίου δικαιολογημένη, οι "λαθρομετανάστες" αποτελούν βάρος, ο λαός μας είναι αγράμματος και χρειάζεται μια ελίτ για να του λύσει τα προβλήματα, η ανομία των "μικρών" είναι απαράδεκτη ενώ αυτή της αστικής τάξης αναπόφευκτη, το ΕΑΜ έφερε τα Τάγματα Ασφαλείας, οι Άγγλοι και οι χωροφύλακες μας έσωσαν από τον σταλινισμό, η Χρυσή Αυγή και η Αριστερά είναι τα "δύο άκρα" που αλληλοτροφοδοτούνται, η ανοησία της Αριστεράς μας κατέστρεψε ενώ η realpolitik της Δεξιάς μας κρατά όρθιους, και άλλα ηχηρά παρόμοια.- Τα δηκτικά του σχόλια για πολιτικά πρόσωπα είναι συνήθως εύστοχα, ακόμα και όταν έχουν εντελώς επιφανειακό χαρακτήρα (π.χ. ένδυση, βαμμένα μαλλιά, μουστάκια). Όμως τελικά δεν κρινόμαστε με βάση το τι απορρίπτουμε, αλλά με βάση το τι προκρίνουμε. Και, στην περίπτωση του Κασιμάτη, οι (ελάχιστες) θετικές αναφορές για πολιτικούς αφορούν πρόσωπα όπως ο ανανήψας (;) χουντικός Βορίδης, ο ανεκδιήγητος Δένδιας και -εσχάτως- ο απερίγραπτος Σαμαράς και είναι ελάχιστα πειστικές (για να μην αναφερθώ στα εγκώμιά του στην Δεξιά της δεκαετίας του '50). - Στα περί μνημονίου, υιοθετεί την εξαιρετικά αφελή στάση ότι "ήρθαν οι Γερμανοί να μας κάνουν ανθρώπους" και θεωρεί κάθε μέτρο που μας επιβάλλεται αναγκαίο για την ανόρθωση της χώρας. Φυσικά, ουδεμία αναφορά γίνεται σε κοινωνικές αδικίες, διότι κάτι τέτοιο θα ήταν συνιστούσε λαϊκισμό.- Η εμπάθειά του για την Αριστερά ξεπερνά κάθε όριο καθώς (με διάφορες σοφιστείες) έχει καταφέρει να της χρεώσει σχεδόν όλα τα προβλήματα της χώρας. Φυσικά, για να προλάβει την προφανή παρατήρηση ότι δεν είχαμε ποτέ αριστερή κυβέρνηση, φροντίζει να συμπεριλάβει στον ορισμό της Αριστεράς και το ΠΑΣΟΚ (την περίφημη "πασοκαρία") και να υπερτονίσει τον αρνητικό ρόλο του συνδικαλισμού (κάνοντας την πάπια για το ρόλο της αγαπημένης του "αστικής τάξης"). Αντιθέτως, σε ό,τι αφορά την Δεξιά είναι πολύ πιο ήπιος, καθώς εξωραΐζει τον ρόλο της, αποδίδει τις αστοχίες της κυβέρνησης Καραμανλή στο... ΠΑΣΟΚ και αποσιωπεί τα πολιτικά εγκλήματα και τα τεράστια οικονομικά σκάνδαλα των δεξιών κυβερνήσεων καθ' όλη την μεταπολεμική περίοδο.- Στα άρθρα του υπάρχουν συχνές συγκρίσεις της "μπανανίας" μας με τις ανεπτυγμένες χώρες του εξωτερικού, οι οποίες αρχικά δίνουν την εντύπωση ότι ο αρθρογράφος είναι φιλελεύθερος ευρωπαϊστής που ασφυκτιά μέσα στην οπισθοδρομική ελληνική κοινωνία. Όμως, ο (ακρο)δεξιός δογματισμός των γενικότερων απόψεών του μάλλον παραπέμπει σε αυταρχικά καθεστώτα αραβικών χωρών και όχι στην Βόρεια Ευρώπη (στην οποία καλώς ή κακώς η πρόοδος ήρθε μέσα από έναν συνδυασμό οικονομικού φιλελευθερισμού και σοσιαλιστικών επιλογών σε θέματα κοινωνικής πολιτικής).- Ο σνομπισμός του (που μου θυμίζει την κυρία Σμίγκλερ από την "μαντάμ Σουσού") θα είχε κάποια πλάκα αν η θεματολογία του κινούταν στο "ελαφρό ρεπερτόριο" και δεν έθιγε ευαίσθητα κοινωνικά θέματα. Δυστυχώς, και στα θέματα που χρήζουν προσεκτικής αντιμετώπισης (π.χ. το θέμα του παρόντος άρθρου, οι ρατσιστικές επιθέσεις, η καταστροφή του βιοτικού επιπέδου των χαμηλότερων στρωμάτων), ο κολωνακιώτης δημοσιογράφος επιδεικνύει την ίδια υπεροψία και αναλγησία.- Πολύ συχνά ειρωνεύεται τα συντακτικά λάθη διαφόρων πολιτικών (κυρίως από την Αριστερά), κοτσάροντας και το απαραίτητο υπεροπτικό "(sic)". Όμως και τα κείμενα του ιδίου βρίθουν από σολοικισμούς, ενώ επιπλέον δεν λείπουν τερατώδη ιστορικά λάθη και αναπαραγωγές αστικών μύθων (για λεπτομέρειες, παραπέμπω στο blog του Σαραντάκου).- Ο τρόπος γραφής του δημιουργεί ένα κοινό αναγνωστών οι οποίοι φέρονται περισσότερο σαν οπαδοί ομάδας παρά σαν άτομα που διαβάζουν με ανοιχτό μυαλό και με κριτική σκέψη. Συνήθως τα θετικά σχόλια που ακούω και διαβάζω είναι του τύπου: "όαση λογικής στην Ελλάδα της παράνοιας" (συνήθως χωρίς καμία αναφορά στα "λογικά" επιχειρήματα του άρθρου), “τρομερό χιούμορ” (παρότι τα κλισέ με την "πασοκαρία" και τις "αστακομακαρονάδες" έχουν κουράσει περισσότερο και από τα σκετς του Χάρρυ Κλυνν με τον Τραμπάκουλα) και "κάποιος έπρεπε να τα πει επιτέλους" (λες και γράφει κάτι που δεν το έχει γράψει κάθε υπερσυντηρητικός αρθρογράφος τα τελευταία 40 χρόνια). Πρόκειται για το είδος του αναγνώστη που νομίζει ότι διαβάζοντας Κασιμάτη τοποθετείται σε κάποιου είδους κοινωνική και πνευματική ελίτ, ενώ στην πραγματικότητα συμπεριφέρεται σαν πρωτοετής φοιτήτρια που εντυπωσιάζεται με τον πρώτο καθηγητή που της παριστάνει την αυθεντία.Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για έναν άκρως υπερεκτιμημένο δημοσιογράφο, ο οποίος είναι εν δυνάμει επικίνδυνος για όσους δεν έχουν την εμπειρία για να εντοπίσουν τις φτηνές σοφιστείες των κειμένων του και επηρεάζονται από τις απόψεις του. Στους τελευταίους, προτείνω μια ανάγνωση της "Εριστικής Διαλεκτικής" του Σοπενχάουερ.