Η ερώτηση της εποχής μας: «Να στείλω;»

Η ερώτηση της εποχής μας: «Να στείλω;» Facebook Twitter
18

________________
1.


Ο άντρας που έχει κερατωθεί λέγεται "κερατάς". Ο άντρας που έχει κερατώσει πώς λέγεται; "Κερατούκλης"; Ή μήπως αυτό το τελευταίο είναι συνώνυμο με το "κερατάς"; "Μοιχός";!


Εξαρτάται από το ποιόν ρωτάς. Κυμαίνεται από «γουρούνι» μέχρι «μάγκας», κάπου εκεί μέσα βρίσκεται το «μοιχός».

________________
2.


αγαπητή Α μπα μπορείς να ερωτευτείς κάποιον από τα social media χωρίς να τον έχεις δεί ποτέ από κοντά, είναι άρρωστο ή έχω φάει τόσο απόρριψη στην ζωή μου που πέφτω σε τέτοιες μεθόδους?- girlfriend


Μπορείς να ερωτευτείς με οποιονδήποτε τρόπο, οι τρόποι είναι όσοι οι άνθρωποι. Επίσης όσο εξελίσσεται η κοινωνία, τόσο θα προστίθενται και νέοι τρόποι.


Όμως, οι νέοι τρόποι ενέχουν και νέους κινδύνους. Αν τους έχεις υπόψη σου, θα είσαι εντάξει.

________________
3.


Αποφάσισα, μετά από ένα πτυχίο και ένα μεταπτυχιακό, να δώσω πανελλαδικές και πάλι. Θες η ανεργία, θες που δεν ξέρω αν την πρώτη φορά έκανα τη σωστή επιλογή, θες που δεν αντέχω να κάθομαι και να περιμένω...πάντως το πήρα απόφαση! Με το πτυχίο που θα αποκτήσω σκοπεύω να φύγω από την πόλη και να ζήσω στην επαρχία γιατί πάντα αυτό ήθελα και θα με βοηθησει να το ολοκληρώσω με μεγαλύτερη ασφάλεια. Και ρωτώ: πως αντιμετωπίζω τους γονείς μου, οι οποίοι ανησυχούν μεν για το μέλλον μου και το παρόν μου καθώς η ανεργία είναι βασανιστική, ωστόσο πιστεύουν ότι είναι προτιμότερο να "καταλήξω" σε μια δουλίτσα άσχετη με αυτά που αγαπώ και να τα αφήσω αυτά, τα "περσινά ξινά σταφύλια". Δεν είναι ότι φοβάμαι μήπως τα παρατήσω, είναι που θέλω να τους πείσω να με στηρίξουν ηθικά γιατί χωρίς αυτό, δεν θα νιώθω μέσα μου γεμάτη.- ετών 29

 

Οι γονείς σου θα πειστούν αν έχεις πειστεί εσύ. Αν σε βλέπουν να αμφιβάλλεις, η πρώτη τους αντίδραση είναι να αντιπροτείνουν αυτό που μοιάζει τώρα πιο σίγουρη επιλογή. Όμως μόνο εσύ θα υποστείς τις συνέπειες οποιασδήποτε απόφασης, οπότε πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στο τι προτείνουν.


Από την άλλη τώρα: είσαι 29 χρονών. Έπρεπε εδώ και χρόνια να είσαι σε θέση να παίρνεις αποφάσεις για τη ζωή σου και να νιώθεις «γεμάτη», ακόμα κι όταν οι γονείς σου διαφωνούν. Είναι σκληρό, αλλά είναι μέρος της ενηλικίωσης.

______________
4.


"Αγαπητή Α-μπα,

"Ο τολμών νικά" ή η υπομονή είναι αρετή; Τι διαλέγεις όταν γουστάρεις τυπάκι που γνώρισες σε κοινωνική εκδήλωση (δεν έχεις οικειότητα) και έχεις πάρει ξωφαλτσα θετικά μηνύματα, αλλά απο την άλλη δεν κουνάει κ αυτός το δαχτυλάκι του;
Στέλνεις εσυ ή περιμένεις να κανονιστεί καμια άλλη τέτοια συνάντηση; κι αν στείλεις τι λες;;

ΥΓ. Αυτά παθαίνεις όταν έχεις ξεχάσει απο τη ρουτίνα της καθημερινότητας τι σημαίνει φλερτ. Φοβάσαι μη δειχτείς, μη φας πόρτα, μη....

Σε φιλώ "-apsu


Όσο πιο ξώφαλτσα τα μηνύματα, τόσο πιο πολύ ενδείκνυται η υπομονή σε αντίθεση με την τόλμη. Κάπου θα υπάρχει ένας μαθηματικός τύπος που το περιγράφει. Το πρόβλημα είναι ότι μόνο εσύ εκτιμάς τα ξώφαλτσα μηνύματα, και μπορεί να έχεις κάνει λάθος εκτίμηση, οπότε έχουμε άλλον έναν παράγοντα αβεβαιότητας. Γενικώς το μοντέλο είναι εντελώς στοχαστικό.


[Αν υπάρχει περίπτωση να ξαναβρεθείτε τυχαία, περίμενε. Αν όχι, μάθε αν έχει άλλου είδους δέσμευση. Αν δεν έχει, στέλνεις. Γνώμη μου, η ευθύτητα είναι καλύτερη. Κάτι λιτό. «Θέλεις να πάμε για ποτό;»]

________________
5.


"Τι γνωμη εχεις για τον Hank Moody;
Μπορεις να του κανεις ενα ψυχογραφημα;
Υπαρουν τετοιοι τυποι στο L.A?
Υ.γ αν τον πετυχεις δωστου αγωνιστικους χαιρετισμους"-Οβελιξ

Αν που και που τον απέρριπτε και καμία, όχι επειδή είναι «επικίνδυνος», αλλά επειδή τον βρίσκει βαρετό ή άσχημο ή όχι αντάξιό της (δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ;), θα έλεγα ότι υπάρχουν τέτοιοι τύποι.

________________
6.


"Αγαπητή ,
Εστω οτι έχεις πλακάκια διαστάσεων 15 x 40. Θεωρείς οτι ο καλύτερος τρόπος τοποθέτησης στο μπαλκόνι ειναι να μπαίνει η κάθε σειρά ακριβώς πάνω απο την άλλη ή η κάθε απο πάνω σειρά να ειναι με 20 πόντους ,δηλαδή το μέσο του πάνω πλακακιου να εφάπτεται με την άκρη του κάτω πλακακιου ; Ειναι το μπαλκόνι μας η βιτρίνα μας ή τσάμπα πλακοστρωνουμε;
Λαχανο Βρυξελλών "-

Και τα δύο μπορείς να κάνεις. Η τελευταίες μόδες θέλουν τη μία σειρά πάνω από την άλλη, αλλά γούστα είναι αυτά. Το κατά πόσο θα φαίνεται εξαρτάται και από το χρώμα του αρμού, βέβαια. Είναι πολύ σημαντική η κλίση, οπότε καλύτερα να είναι τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να ευνοείται. Κοιτάξτε πώς είναι το πάτωμα στη μέσα μεριά του σπιτιού, ώστε να υπάρχει μια φυσική συνέχεια στο μάτι.

________________
7.

"Δεδομένου οτι το εκπαιδευτικό σύστημα, όπως το γνωρίζω/γνώρισα εγώ, είναι ένα σκάνδαλο, τι θα σκεπτόσουν για το δικό σου παιδί σαν λύση;

 

Εξηγούμε για το 'σκάνδαλο': αν ένας μέσης ευφυίας ανθρώπινο όν αφιέρωνε τόσο χρόνο (12 έτη, 5 ημέρες την εβδομάδα) σε μια τόσο 'ευνοική' μαθησιακά περίοδο της ζωής του, σε οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα το πιθανότερο είναι οτι θα την 'κατακτούσε' σε σημείο 'αυθεντίας'. Τώρα πως το εκπαιδευτικό μας σύστημα βγάζει τόσους ημιμαθείς, ανώριμους, με έλλειψη βασικής συνδυαστικής, αναλυτικής και ορθολογικής σκέψεις απόφοιτους...με ξεπερνάει. Αναφέρομαι σε λύσεις Δημόσιας και Ιδιωτικής υποχρεωτικής παιδείας. Δεν είναι θέμα ποιότητας αλλά Μεθόδου (απλή μετάδοση πληροφοριών, αποστήθιση...τα γνωστά).

 

Σκέπτομαι, ότι όσα έμαθα απο τα βιβλία, τις εφημερίδες, τα ταξίδια, την δουλεία μου, με ασύγκριτα μικρότερο κόπο και κατάθεση χρόνου, δεν έμαθα απο την 'επίσημη' εκπαίδευση.

 

Από την άλλη, είναι και η κοινωνικοποιηση. Είμαι αντίθετος, σε λύσεις τύπου 'Homeschooling'.

 

Αναρωτιέμαι αν σε έχει προβληματίσει το θέμα."- Θοδωρής

Πολύ. Και μόνο μια λύση βλέπω: να γίνονται δάσκαλοι στα δημοτικά μόνο οι καλύτεροι των καλύτερων και το επάγγελμα θα γίνει ελκυστικό στους καλύτερους των καλύτερων αν οι μισθοί τους γίνουν πολύ καλοί. Ούτε τα κτίρια ούτε οι υπολογιστές σώζουν την κατάσταση, τα μέσα βοηθούν, αλλά δεν αντικαθιστούν στο ελάχιστο το δάσκαλο. Μη με ρωτάς μόνο πού θα βρεθούν τα λεφτά. Αν είχα πρόσβαση στα κιτάπια του Υπουργείου και μια φρουρά από σωματοφύλακες, κάπου θα έβρισκα τρύπες όπου λεφτά ξοδεύονται άσκοπα. Ψηφίστε με, θα σας σώσω!

________________
8.


"πόσα απίδια πιάνει ο σάκος?
και το κυριότερο.... πώς τα πιάνει?"- ο/η


[sarantakos] Το αχλάδι προέρχεται από το αρχαίο αχράς, η αχράς της αχράδος δηλαδή, λέξη που αρχικά φαίνεται ότι σήμαινε την άγρια παραλλαγή, το αγριάπιδο. Μάλιστα, στη συλλογή παροιμιών του Βάρνερ, που δημοσιεύτηκε στην Πόλη περί το 1650, βρίσκουμε μια παροιμία που έχει και τις δυο λέξεις μαζί: τ' απίδια με παρακαλούν, κι αχλάδες θε να φάγω; -δηλαδή, αφού μπορώ να γευτώ κάτι το εκλεκτό, δεν υπάρχει λόγος να προτιμήσω κάτι υποδεέστερο• εδώ, οι αχλάδες είναι τα αγριάπιδα και τα απίδια είναι το εκλεκτό, καλλιεργημένο φρούτο (που το λέμε σήμερα αχλάδι). Τα αγριάπιδα είναι μικρά και στυφά, αν και κάποιοι τα τρώνε. Λέγονται και γκόρτσα, και γκορτσιά το δέντρο τους –σλάβικης αρχής θαρρώ.


Σύμφωνα με τον Ν. Πολίτη, τον Μεσαίωνα η λέξη απίδι έχασε έδαφος στην Αττική και σε όλα τα άλλα μέρη όπου κατοικούσαν αλβανόφωνοι, επειδή στα αρβανίτικα μπιθ ή πίδε είναι, με το συμπάθειο, ο κώλος. Ξέρω ότι ένας καλός φίλος αμφισβητεί σφόδρα αυτή την εκδοχή, αλλά εγώ τη βρίσκω εύλογη.


Υπάρχουν κι άλλα πολλά τοπωνύμια από τ' αχλάδι, με γνωστότερο τον Αχλαδόκαμπο, που φτύναν αίμα να τον περάσουν όσοι ταξίδευαν από Αθήνα προς Τρίπολη, πριν φτιαχτεί ο καινούργιος δρόμος. Φυσικά είναι μύθος αυτό που λεγόταν καμιά φορά, ότι τάχα η περιοχή πήρε το όνομά της από τη βασίλισσα Αμαλία η οποία είπε «Αχ! Λαδόκαμπος» βλέποντας τα λιόδεντρα.


Αν πάμε στα φρασεολογικά του αχλαδιού, έχουμε κάμποσες ενδιαφέρουσες φράσεις και παροιμίες. Καταρχάς, την απειλή «Θα σου δείξω (ή: θα σε μάθω, ή: θα δεις) πόσα απίδια βάζει ο σάκκος», που τη λέμε σε κάποιον που μας ενοχλεί, απειλώντας τον ότι θα δει με ποιον έχει να κάνει. Για να εξηγήσει τη φράση, ο Νατσούλης εφευρίσκει έναν καθόλου πειστικό μύθο, ότι τάχα τη φράση τη λέγαν οι Παργινοί, στους οποίους οι Ενετοί είχαν παραχωρήσει διάφορα προνόμια, μεταξύ των οποίων και τη χορήγηση ενός σάκκου με απίδια σε κάθε κάτοικο το χρόνο, δίνει δε ως πηγή του τον Περραιβό και την «Ιστορία της Πάργας». Καταρχάς, ο Περραιβός, τουλάχιστον στην έκδοση που υπάρχει στα γκουγκλοβιβλία, ενώ αναφέρει τα άλλα προνόμια (χορήγηση αλατιού, εορταστικά γεύματα κτλ.) δεν λέει λέξη για απίδια, αλλά ακόμα κι αν δεχτούμε ότι τέτοιο έθιμο υπήρξε, τίποτε δεν μας λέει ότι βρίσκεται στην απαρχή της φράσης, οπότε θα απορρίψουμε ασυζήτητα την εκδοχή του Νατσούλη και θα περιοριστούμε να πούμε ότι είναι πολύ πιθανό στην αρχή της φράσης να υπάρχει κάποιος λησμονημένος σήμερα μύθος. Το πιθανότερο κατά τη γνώμη μου είναι να είπε αρχικά τη φράση αυτή κάποιος εξαγριωμένος ιδιοκτήτης κήπου, λίγο πριν δείρει τον κλέφτη που του έκλεβε τα απίδια. Αλλά αυτό είναι σκέτη εικασία, αν και πιο εύλογη από τα ενετικά απίδια των Παργινών.

 

________________
9.


"Σχετικά με αυτόν που σου έστειλε χθες για το Χάρρυ Πόττερ θα ήθελα να σου προτείνω να διαβάσεις το Μεγάλο Ανατολικό του Εμπειρίκου. Εκεί θα μάθεις τι ακριβώς θα πει αγάπη για τον συνάνθρωπο και τι σημαίνει φιλία γιατί εμείς που σου στέλνουμε σε θεωρούμε φίλη μας και θέλουμε να μας απαντάς πιο γλυκά.- Μαφάλντα


Πράγματι, εκεί κι αν φαίνεται η αγάπη προς τον συνάνθρωπο!


« Ανατολή! Ανατολή ! » εψιθύρισε αγαλλιών ο Έλλην ποιητής, και πάσα θλίψις άπεπτη από τήν ψυχήν του. Εν αίσθημα όλβου και μια γαλανή γαλήνη εγέμισαν τώρα τήν μέχρι προ ολίγου ακόμη σφαδάζουσαν καρδίαν του. Κάτι επέκειτο. Κάτι οριστικόν, ευδαιμονικόν και τελεσίδικον — κάτι, όπως η γέννησις μίας κόρης ουρανίας, κάτι, όπως η γέννησις τής Αφροδίτης! Και ιδού που τόεκπληκτικόν, τό θαυμαστόν συνετελέσθη! Μία νεάνις ωραιότατη, με καστανά μαλλιά και βελούδινα μάτια, εστάθη προ τού ποιητού και τού έτεινε τήν χείρα. « Βεατρίκη! » ανεφώνησε αφυπνιζόμενος ο Σπερχής και τό ωραίον όνειρον εχάθη.


Υπάρχει κάποιος που δεν το έχει διαβάσει; Μπορεί, εδώ και τώρα, εδώ κι εδώ


________________
10.


"Πιστεύεις ότι οι σούπερ σταρς έχουν αηδιαστικές συνήθειες, π.χ. η Μαντόνα σκαλίζει τη μύτη της ή η Αντζελίνα τρώει τα νύχια της; Επίσης πιστεύεις ότι βλέπουν τα βίντεο από τις εμφανίσεις τους και λένε "πωπω τι χοντρή που είμαι" και τέτοια, όπως οι κοινές θνητές, ή έχουν συνειδητοποιήσει την ανωτερότητά τους έναντι του υπόλοιπου ανθρώπινου είδους και απλά αυτοθαυμάζονται;
Έβλεπα τον τελικό του Dancing που μου φάνηκε ότι οι μισοί χορεύαν σαν αγγούρια και αναρωτήθηκα μήπως απλά δεν μπορώ να εκτιμήσω την υψηλή τέχνη όπως την εκτιμά ο Κωστάλας."- Λίνα


Πιστεύω ότι πληρώνουν τόσο πολύ κόσμο για να τους προσκυνάει που τη μέρα αυτοθαυμάζονται με μανία, και τις νύχτες γκουγκλάρουν το όνομά τους, διαβάζουν χολερικά σχόλια σε εκατοντάδες μπλογκ και σάιτ και καταπίνουν καθαρτικά και ηρεμιστικά με τις χούφτες.

 

 

________________
11.


Nτίαρ Λένα, μεγάλα, τεράστια ερωτηματικά με βασανιζουν. Με το αγόρι μου (25 κι οι δυο) ήμασταν ενα χρονο μαζι, η πρωτη του σχέση ημουν εγώ (μεχρι προτινος εκανε "σχεσεις" του ενός μηνα) , με ειχε ερωτευτεί φουλ, με γνώρισε στη μάνα του, κάναμε όνειρα για κοινή μετανάστευση στο μέλλον (αυτός δε ξεκίνησε σε φροντιστήριο και τη γλώσσα του τόπου προορισμού μας, μόνο και μόνο γι'αυτό, η δε ιδέα του μπήκε όταν του ειχα πει ότι εγώ σκοπεύω να μεταναστεύσω και ήθελε να έρθει μαζί μου). Ήταν πολύ ερωτευμένος, και το έδειχνε με κάθε τρόπο, μέχρι που, μια μερα, ενω μεχρι την προηγούμενη το βραδυ μου έλεγε μες τη χαρά πως με λατρευει, αποφάσισε πως ο τελευταιος μας καυγάς (συχνό φαινόμενο τελευταία, λόγω πίεσης από εξωτερικούς παράγοντες) του έδωσε να καταλάβει ότι δεν πάει άλλο, χάθηκε ο ενθουσιασμός. Κι ερωτώ (και τρελαίνομαι):γιατί έτσι ξαφνικά; Γιατί το προηγούμενο βράδυ να με "λατρεύει"; Γιατί να τα λέει αυτά κλαίγοντας και παρ'όλα αυτά να επιμένει να χωρίσουμε; Γιατί να μην καταλαβαίνει ότι όταν αγαπάς προσπαθείς και δεν φεύγεις; Γιατί;- Μιρέλλα


Φυσικά και γίνεται να αγαπάς και να φεύγεις. Για να συνυπάρξει ένα ζευγάρι η αγάπη είναι επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη. Αν προσέξεις γύρω σου θα δεις ζευγάρια που μισιούνται και δε χωρίζουν.
Αν μας πεις ποιοί είναι οι εξωτερικοί παράγοντες που σας έκαναν να τσακώνεστε συχνά, κάτι που το περνάς εντελώς στο ντούκου, ίσως καταλάβαινα γιατί. Εσύ που ξέρεις, μάλλον καταλαβαίνεις καλύτερα.

________________
12.


"Αγαπητή Α,μπα;,
Σήμερα, 19/2, διάβασα ότι βρίσκεις την ταινία "500 days of summer" ηλίθια. Πάει καιρός που την είχα δει και δεν έχω κατασταλάξει. Αλήθεια, εσύ γιατί τη θεωρείς ηλίθια;"- σήμερα έχει ήλιο

Επειδή εντείνει την άποψη ότι η απόρριψη είναι ρομαντική. Στην πραγματικότητα η απόρριψη είναι πικρή και σε κάνει το αντίθετο του cool. 

Επίσης, την ερωτεύεται επειδή ακούει Smiths. ΘΕΕ ΜΟΥ, ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, ΑΚΟΥΕΙ SMITHS!!!!

18

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

12 σχόλια
#4 Αχ, αυτά τα θετικά μηνύματα!όπως πολύ καλά λέει και η "α, μπα" σιγουρέψου πρώτα ότι δεν είναι δεσμευμένος... γιατί δυστυχώς στις περισσότερες περιπτώσεις για'αυτο και δεν κάνουν την κίνηση...
#12 είδα την ταινία πριν από καιρό.αυτη η ταινία είναι πολύ περίεργη - δεν προτείνει κατα την γνωμη την απόρριψη ως ρομαντική κατάσταση . Κάθε άλλο! περιγράφει,με αργό τρόπο, τα στάδια απευαισθητοποίησης από τον/την πρώην και ερμηνεύει το ότι το "κόλλημα" που τρωνε όσοι δεν ξεκολλάνε από τον πρωην, ότι οφείλεται κατα'ρχήν σε μία αυθαίρετη εξιδανίκευση του/της πρώην (τονίζω:αυθαίρετη)& επίσης στο πως να βοηθήσεις τον εαυτό σου στο να γίνει η κατάρρευση αυτής της ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ εξιδανικευσης. Γενικά δεν μου αρεσε σαν ταινία (ο ρυθμός της, ήταν πολυ στυλιζαρισμένη κα) αλλα είχε ενα δυο έξυπνα σημεια στο σενάριο που ήταν ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
#7.Το επιπεδο-κουλτουρας και γνωσεων- δασκαλων και καθηγητων ειναι τραγικο.Αλλα αυτο που ενδιαφερει κυριως το συστημα ελεγχου ειναι να χασεις την ψυχη και τη φαντασια σου,και να μαθεις να λες 'μαλιστα'.Και να μαζευεις χαρτια εικοσι ή τριαντα χρονια για να σου πεταξουν ενα ξεροκομματο.Α,και να πιστευεις οτι λεει η τηλεοραση,βασικο.
#1.Δεν εξαρταται μονο ποιον ρωτας αλλα και ποιος εισαι,αν π.χ εισαι ο αντρεας παπανδρεου μεχρι και χαρισματικο ηγετη μπορει να σε πουνε,αν εισαι ενας κοινος φτωχομπινες παιζεις απο λιγουρης, μασκαρας και 'την καημενη τη γυναικα του που τον ανεχτηκε τοσα χρονια'.Αποψεις και κωλοτρυπιδες εν αφθονια.
#7 Με όλη μου την καρδιά σου το λέω μην το πας σε ιδιωτικό το παιδί. ήμουν και στα δυο και ξέρω. Στο ιδιωτικό σε φορτώνουν με διάφορες εργασίες άπειρα homework ιδίως στις διακοπές απλώς για να φαίνεται στους γονείς ότι γίνετε παραπάνω δουλιά αλλά στην ουσία δεν μαθαίνεις τίποτα παραπάνω απ ότι στα δημόσια. Μην σου πω ότι γίνεται και ζημιά από πάνω, μαθαίνει πως να κλέβεις γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να τα κάνεις όλα αυτά μόνος σου και για να καταλάβεις στο σχολείο που πήγαινα είχαν μανία με τα λογοτεχνικά. Ε, έκανα 6 χρόνια να ανοίξω λογοτεχνικό που μου αρέσουν κιόλας αλλά από την καταπίεση τα σιχάθηκα.Πάν' το στο δημόσιο πάν' το και σε ένα καλό φροντιστήριο και τα υπόλοιπα δυστυχώς θα τα αναλάβεις εσύ να του τα μάθεις γιατί σε κανένα από τα δύο (ιδιωτικό ή δημόσιο σχόλιο) δεν πρόκειται να του τα μάθουν.
...το παιδί μου θα το πάω στο δημόσιο (γιατί έχω δουλέψει και στα δύο και στο ιδιωτικό έχω βιώσει το φασισμό του ιδιοκτήτη και μεγάλη καταπίεση), αλλά προς θεού όχι φροντιστήριο!!!! απαξιώνει την παιδεία γενικότερα, τρώει τον πολύτιμο ελεύθερο χρόνο του παιδιού και διαιωνίζει την άσχημη κατάσταση στην εκπαίδευση... πρέπει να έχουμε την απαίτηση βέβαια και να ασκούμε συνεχώς πίεση να γίνεται σωστή δουλειά και πίστεψέ με μπορούν να πετύχουν πολλά οι διευθυντές και οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων.