H Εύη Χουρσανίδη πάει κάθε χρόνο στο Primavera και ξέρει τα πάντα γι' αυτό!

H Εύη Χουρσανίδη πάει κάθε χρόνο στο Primavera και ξέρει τα πάντα γι' αυτό! Facebook Twitter
1
H Εύη Χουρσανίδη πάει κάθε χρόνο στο Primavera και ξέρει τα πάντα γι' αυτό! Facebook Twitter
Από τις 4 φορές που έχω πάει, η αγαπημένη μου εξακολουθεί να είναι το 2013, γιατί είδαμε Blur..

— Τι το τόσο ωραίο έχει το Primavera και πηγαίνεις συνέχεια;
Για τον ίδιο λόγο που κάποιοι κάνουν κάθε καλοκαίρι διακοπές στο ίδιο νησί: αισθάνεσαι σαν στο σπίτι σου, γνωρίζεις τα κατατόπια, ξέρεις πως θα πετύχεις γνωστούς και φίλους και, κυρίως, θέλεις να επαναλάβεις τις υπέροχες αναμνήσεις της προηγούμενης χρονιάς (και της προηγούμενης, και της προηγούμενης...).

— Πηγαίνεις με τέτοια αφοσίωση και σε άλλα φεστιβάλ στο εξωτερικό ή είσαι φανατική του Primavera;

Έχω πάει και στο Rock Werchter του Βελγίου, καθώς και σε μερικά μικρά φεστιβάλ του Λονδίνου, αλλά φανατικά, ναι, μόνο στο Primavera, για πολλούς λόγους. Πρώτα απ' όλα, γίνεται στη Βαρκελώνη, άρα (εκτός απροόπτου) το τριήμερο που γίνεται το φεστιβάλ έχει λιακάδα. Επίσης, το Parc del Forum είναι σε μια τσιμεντένια, ας την πούμε, αποβάθρα δίπλα στη θάλασσα, άρα δεν μπλέκεις ποτέ με γρασίδια και λάσπη, βλέπε Λονδίνο. Δεν έχει κάμπινγκ, άρα η φάση είναι λιγότερο «μεθυσμένοι-φοιτητές-σε-αμόκ», βλέπε Werchter. Είναι τέλεια οργανωμένο, το τριήμερο πάσο (πριν ανακοινωθούν τα ονόματα) κοστίζει μόνο 100 ευρώ (ο ορισμός του value for money, αν σκεφτείς ότι μπορείς να δεις συνολικά 20 συναυλίες τουλάχιστον), έχει εξαιρετικό ήχο, αξιοπρεπές φαγητό, πεντακάθαρες τουαλέτες, το line up έχει πάντα κάποια ονόματα που θα σκότωνες για να δεις (ή να ξαναδείς) κι επίσης, σημαντικό, δεν έχει ώρα λήξης, τραβάει κάθε μέρα μέχρι το πρωί.

Και μια μη συναυλιακή εικόνα που δεν θα ξεχάσω ποτέ: το 2014, το απόγευμα της πρώτης μέρας, έβρεχε καταρρακτωδώς και, απογοητευμένοι, είχαμε αράξει κάτω από το υπόστεγο του χώρου εστίασης. Ξαφνικά, η βροχή σταμάτησε τελείως και ένα τεράστιο ουράνιο τόξο αγκάλιασε το Forum από άκρη σ' άκρη...

— Ποια ήταν η αγαπημένη σου χρονιά και γιατί;

Καλύτερα να ρωτήσετε τις παλιές καραβάνες, που πήγαιναν από τις αρχές των '00s που πρωτοξεκίνησε, αλλά από τις 4 φορές που έχω πάει εγώ, η αγαπημένη μου εξακολουθεί να είναι το 2013, γιατί είδαμε Blur.

— Θες να μοιραστείς μαζί μας την πιο δυνατή Primavera στιγμή;

Δέκατη σειρά στους Blur: ακούγονται oι πρώτες νότες του «Girls and Boys» και χιλιάδες σώματα, μεθυσμένα από ευφορία, εκτινάζονται ταυτόχρονα στον αέρα. Και μια μη συναυλιακή εικόνα που δεν θα ξεχάσω ποτέ: το 2014, το απόγευμα της πρώτης μέρας, έβρεχε καταρρακτωδώς και, απογοητευμένοι, είχαμε αράξει κάτω από το υπόστεγο του χώρου εστίασης. Ξαφνικά, η βροχή σταμάτησε τελείως και ένα τεράστιο ουράνιο τόξο αγκάλιασε το Forum από άκρη σ' άκρη – ήταν τόσο κινηματογραφικά τέλειο, που έμοιαζε σαν διαφημιστικό κόλπο των διοργανωτών.

— Πάμε λίγο και στο φετινό. Έμεινες κι εσύ με ανοιχτό το στόμα με την ανακοίνωση του προγράμματος του φεστιβάλ;
Με ανοιχτό το στόμα όχι, γιατί η φετινή μουσική χρονιά (σε αντίθεση με το 2014 και το 2015) έχει μερικές πολύ δυνατές επιστροφές και ήμουν σίγουρη ότι θα το εκμεταλλεύονταν οι promoters. Βέβαια, άλλο να το ελπίζεις κι άλλο να βλέπεις τα συναυλιακά σου απωθημένα και μερικούς από τους αγαπημένους σου καλλιτέχνες, μαζί, στην ίδια αφίσα.

— Ποια θεωρείς ότι είναι τα highlights του line up;

Πέρα από τα αυτονόητα (Radiohead και PJ Harvey με νέο δίσκο και επιστροφή LCD Soundsystem και The Last Shadow Puppets), θα έχει σίγουρα ενδιαφέρον ο Brian Wilson (που θα παρουσιάσει live το ιστορικό «Pet Sounds» των Beach Boys), οι Sigur Rοs (ένα από τα πιο ιδιαίτερα, απόκοσμα live που έχω δει ποτέ), οι Tame Impala (που κατ' εμέ έβγαλαν το καλύτερο άλμπουμ του 2015), οι παλιές αγάπες Air και Suede, o 68χρονος «μετρ του τρόμου» John Carpenter, αλλά και λιγότερο γνωστά ονόματα (που θα είναι έκπληξη για όσους τα ανακαλύψουν στο φεστιβάλ), όπως οι Kiasmos, οι Daughter, οι Savages, η U.S. Girls και ο Kamasi Washington.

— Τι θα συμβούλευες ένα παιδάκι που θα πάει για πρώτη φορά φέτος στην πρωτεύουσα της Καταλονίας;

Αν είναι η πρώτη του φορά στη Βαρκελώνη, ν' αφήσει τον τουρισμό για άλλο ταξίδι και τα πρωινά να περιοριστεί στις χαλαρές βόλτες στο κέντρο. Οι headliners εμφανίζονται συχνά πολύ αργά, ακόμα και μετά τη 1:30 το πρωί, οπότε, όποιος έχει περάσει τη μέρα του στην ουρά για Sagrada Familia, το βράδυ θα είναι κοτόπουλο. Επίσης, να φορέσει layers, γιατί τη νύχτα πέφτει αρκετά η θερμοκρασία κι ας λέγεται «Άνοιξη» το φεστιβάλ. Κι αν θέλει να πάρει μέσα αλκοόλ, να τσαλακώσει ένα πλαστικό μπουκαλάκι, να το γεμίσει, να το τυλίξει σε κασκόλ και να το βάλει βαθιά στην τσάντα να μην του το τσιμπήσουν στον έλεγχο (μεταξύ μας αυτά, ε).

— Και για το τέλος, η ερώτηση που βασανίζει πολλές ψυχές στο ιστορικό κέντρο: πότε θα κάνουμε το δικό μας Primavera; Τι μας λείπει, είναι πιο μάγκες οι Ισπανοί;

Δύσκολο. Καταρχάς, χρειάζεται ένας ανοιχτός, πολυεπίπεδος χώρος, που να μπορεί να φιλοξενήσει εκατοντάδες χιλιάδες κόσμο (και να είναι δίπλα σε στάση τρένου/μετρό, όπως το Forum). Επίσης, το booking πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον πέντε μεγάλα ονόματα που θα προσελκύσουν τις μάζες αλλά και δεκάδες μικρά εναλλακτικά ονόματα που θα τραβήξουν τους πιο φανατικούς μουσικόφιλους και festival-goers. Το κυριότερο, όμως, είναι να διαφημιστεί το event (εγκαίρως, και με έξυπνο marketing) στο εξωτερικό, προκειμένου να λειτουργήσει ως «τουριστικό πακέτο» για τους χιλιάδες νέους σε όλη την Ευρώπη που ψάχνουν συνεχώς εναλλακτικούς τουριστικούς προορισμούς και πολύ ευχαρίστως θα συνδύαζαν μια επίσκεψη στην Αθήνα με ένα τριήμερο μουσικό ξεφάντωμα.

Η Εύη είναι υπεύθυνη on line περιεχομένου και social media στη Frontstage (En Lefko 87.7, Red 96.3, Hit 88.9), μέλος της συντακτικής ομάδας του jumpingfish.gr και blogger, γνωστή ως Άκου Αυτό (akouauto.gr).

Αρχείο
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
τι λες ρε Ευη που θα κανει ο πριμαβερας και βολτες τα πρωινα στο κεντρο, με το τελευταιο live της μερας στις 4 το πρωι. Αν εισαι φανατικος της μουσικης το μονο που θα κανεις ειναι να ξυπνας (με δυσκολια) γυρω στις 3 το μεσημερι και να τρεχεις στο μετρο να προλαβεις την πρωτη συναυλια που ξεκιναει στις 4.Αυτο δηλ. εκανα εγω περισι...Ουφ, τι ωραια...