Ο Justin Bieber γυμνός στο εξώφυλλο του περιοδικού Clash

Ο Justin Bieber γυμνός στο εξώφυλλο του περιοδικού Clash Facebook Twitter
1
Ο Justin Bieber γυμνός στο εξώφυλλο του περιοδικού Clash Facebook Twitter

"Έκανα λάθη. Το να το παραδέχεσαι είναι μέρος του να είσαι άντρας" δήλωσε ο Justin Bieber στο περιοδικό Clash με αφορμή την κυκλοφορία του 100ου επετειακού τεύχους.

Και μπορεί η συνέντευξη που έδωσε να διαφημίζεται ως μια από τις πιο ειλικρινείς που έχει δώσει μέχρι σήμερα, ωστόσο μέχρι στιγμής όλα τα σχόλια και η αναμονή κινούνται γύρω από το εξώφυλλο, στο οποίο ο Bieber εμφανίζεται όσο- τόσο γυμνός, αφού το ενσταντανέ πιάνει μέχρι λίγο κάτω από τη μέση.

@justinbieber is the first face of #Clash100! Pre-sale link in bio.

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Clash Magazine (@clashmagazine) στις


Για την ιστορία, ο Bieber σχολιάζει μέσα πολλά και διάφορα θέματα, από την σχέση του με τον Θεό μέχρι την δυσκολία το να κάνει νέες φιλίες και την καθημερινότητά του ως ο μεγαλύτερος σταρ της ποπ στον πλανήτη αυτή τη στιγμή.

Βέβαια, με τον ίδιο γυμνό στο εξώφυλλο και το ενδεχόμενο μέσα να περιέχονται κι άλλες φωτογραφίες του, το τι λέει και τι δεν λέει ο Bieber στην συνέντευξη ίσως είναι και εντελώς δευτερεύον, αν όχι τελείως περιττό. 

Ο Justin Bieber γυμνός στο εξώφυλλο του περιοδικού Clash Facebook Twitter
Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ