Find your Magic

Find your Magic Facebook Twitter
0

Το ΑΧΕ, η κορυφαία στον κόσμο μάρκα ανδρικής προσωπικής φροντίδας, έρχεται φέτος με μια νέα καμπάνια που παρουσιάζει τη ριζοσπαστική, προοδευτική άποψη της μάρκας απέναντι στην αρρενωπότητα και την ελκυστικότητα των ανδρών.

 

Η νέα καμπάνια του ΑΧΕ, “Find your Magic”, συνεχίζει τον προοδευτικό διάλογο που έχει ανοίξει τα τελευταία χρόνια σχετικά με αυτό που πραγματικά κάνει έναν άνδρα ελκυστικό. Το ΑΧΕ, πιστεύει ότι οι άντρες γίνονται ακόμα πιο γοητευτικοί και ακαταμάχητοι στα μάτια των γυναικών, όταν είναι αυθεντικοί, αληθινοί, όταν είναι ο εαυτός τους.

 

Έρευνα του AΧΕ, η οποία διεξήχθη σε περισσότερους από 3.500 άνδρες σε 10 χώρες, δείχνει ότι, παρά την πρόοδο της Κοινωνίας, οι άνδρες εξακολουθούν να αισθάνονται ανυπόφορη πίεση να πρέπει να συμμορφώνονται με τα ανδρικά στερεότυπα και πως η ανδρική αυτοπεποίθηση είναι σοκαριστικά χαμηλή. Η ίδια έρευνα δείχνει ότι 9 στις 10 γυναίκες βρίσκουν τους άντρες πιο ελκυστικούς όταν αισθάνονται άνετα με τον εαυτό τους, ωστόσο οι ανδρικές αντιλήψεις σχετικά με το τι τους κάνει ελκυστικούς διαμορφώνονται από ταμπέλες και προσδοκίες. Οι άνδρες εξακολουθούν να αισθάνονται τρομακτική πίεση να επιβεβαιώνουν ένα στερεότυπο αρρενωπότητας, με σημαντικές επιπτώσεις στην αυτοπεποίθησή τους. Είναι εντυπωσιακό ότι μόλις το 15% των ανδρών στις περισσότερες χώρες θεωρούν ότι είναι ελκυστικοί.

 

Ως απάντηση, το ΑXE δημιούργησε τη νέα καμπάνια “Find your Magic” που εξυμνεί την προσωπικότητα των ανδρών και καλεί όλους τους άνδρες να ανακαλύψουν τη μαγεία τους. Πώς; Λέγοντας σε κάθε άνδρα ότι τίποτα δεν είναι περισσότερο ακαταμάχητο από την προσωπικότητά του και προσφέροντάς του τα απαραίτητα εργαλεία για να διαμορφώσει το προσωπικό του στυλ.

 

Η νέα ολοκληρωμένη σειρά του ΑΧΕ με τρεις διαφορετικούς σειρές: Signature, Urban και Adrenaline προσφέρει στους άνδρες τα εφόδια να κάνουν αυτό που τους αρέσει — είτε πρόκειται για ένα punk κούρεμα ή μία κοτσίδα, είτε για μια αυστηρά περιποιημένη εμφάνιση.

 

Find your Magic Facebook Twitter

 

«Το Axe είναι μια μάρκα που πάντα αφορούσε την ελκυστικότητα των ανδρών», δηλώνει ο Rik Strubel, Axe Global Vice President.«Και γνωρίζουμε, χάρη σε πολυετή έρευνα, ότι αυτό που καθιστά έναν άνδρα ελκυστικό είναι… ο εαυτός του. Τα προτερήματά του, οι αδυναμίες του, η προσωπικότητά του και πάνω απ’ όλα ο τρόπος που τα εκφράζει όλα αυτά». «Εντούτοις, αρκετοί άνδρες δεν αισθάνονται άνετα με τον εαυτό τους. Επειδή φοβούνται τι θα πουν οι άλλοι. Τις ταμπέλες. Επειδή ντρέπονται. Φοβούνται πως αυτό που τους καθιστά μοναδικούς δεν θεωρείται ελκυστικό ή αποδεκτό. Αυτό είναι κάτι που θέλουμε να αλλάξουμε.»

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM