Έρχεται συνεργασία - "μαμούθ" ανάμεσα σε "Daily Mail" και Yahoo;

Έρχεται συνεργασία - "μαμούθ" ανάμεσα σε "Daily Mail" και Yahoo; Facebook Twitter
Βέβαια, υπάρχουν και οι επικριτές μίας τέτοιας ενδεχομένης συνεργασίας. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν – και ποιός να τους αδικήσει; - η «αυτοκρατορία» της "Daily Mail", τόσο στο χαρτί όσο και στο διαδίκτυο, «χτίστηκε» πάνω στην έξυπνη κλοπή άρθρων άλλων εφημερίδων, στο κουτσομπολιό και στις ανώνυμες πηγές
0

Τι θα γινόταν στον κόσμο των media, αν ένας ισχυρός «παίκτης» των tabloids, όπως η "Daily Mail" συνεργαζόταν με τη Yahoo διαδικτυακά; Χαμός, εκτιμούν όσοι ζουν στον ανταγωνιστικό κόσμο του internet, εκεί που όλα μετριούνται με τα (εκατομμύρια) κλικς και «κλείνουν» εφημερίδες και όσους δεν δύνανται να ακολουθήσουν σε αυτό το δύσκολο μονοπάτι. Σύμφωνα με πληροφορίες – και ενώ την προηγούμενη εβδομάδα το ρεπορτάζ media ήθελε τη Yahoo σε κρίση και την CEO της, Marissa Mayer με την πλάτη στον τοίχο – βρίσκεται στα σκαριά συνεργασία ανάμεσα στην εταιρεία που κατέχει τη "Daily Mail" με τη Yahoo.

Εκτός από το έντυπο, η "Daily Mail" διαθέτει μία πανίσχυρη ιστοσελίδα, υπό τη έννοια ότι εκατομμύρια κλικς κάνουν κάθε μέρα χαρούμενους τους επενδυτές και μετόχους στην εκδοτική της εταιρεία. Ταυτόχρονα, αυτά τα κλικς είναι αυτό που λείπει από τη Yahoo εδώ και καιρό, που επιχείρησε να λύσει αυτό το πρόβλημα, προσλαμβάνοντας πανάκριβους αρθρογράφους, που όμως, δεν «ανέβασαν» την επισκεψιμότητα των ενημερωτικών ιστότοπων της Yahoo. Όπως χαρακτηριστικά γράφεται σε sites του εξωτερικού, αν αυτά τα δύο Μέσα τελικώς συνεργαστούν ή έστω επιτύχουν κάποιας μορφής συνέργεια, το internet δεν θα είναι ποτέ ξανά το ίδιο.

Οποιοσδήποτε συνδυασμός υπηρεσίας της "Daily Mail" με τη Yahoo, που στην παρούσα φάση απευθύνεται σε περισσότερους από 1 δις χρήστες, θα έχει μόνο οφέλη να προσφέρει: υπολογίζοντας τα sites που διατηρεί η Yahoo, πολλά από αυτά σε πολλές γλώσσες του εξωτερικού, η συνεργασία θα φέρει νέους μοναδικούς χρήστες, τόσους ώστε η εταιρεία να μιλά επί ίσοις όροις με Μέσα και κοινωνικά δίκτυα, όπως το Google, το YouTube, το Facebook και η κινεζική μηχανή αναζήτησης Baidu. Και φυσικά δεν ξεχνιέται ο τρόπος με τον οποίο η "Daily Mail" έγινε κολοσσός στα tabloids: με άρθρα υψηλού ενδιαφέροντος, έστω και λαϊκόστροφα, με πιασάρικους τίτλους και με αποκλειστικό φωτογραφικό υλικό που έτι περαιτέρω, οποιαδήποτε άλλη εφημερίδα θα σκεφτόταν δύο φορές να «παίξει». Ας σημειωθεί επίσης, ότι η συγκεκριμένη εφημερίδα και ειδικά το site της, έχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από τα αντίστοιχα των "New York Times", του "Guardian", της "Huffington Post" και του "Buzzfeed".

Αυτά που γίνονται στο dailymail.com δεν έχουν καμία σχέση με τις βασικές αρχές και την πρακτική της δημοσιογραφίας», είχε καταγγείλει σε άρθρο του ένας πρώην εργαζόμενος στην εκδοτική επιχείρηση και φυσικά κυνηγήθηκε για τις αποκαλύψεις του 

Βέβαια, υπάρχουν και οι επικριτές μίας τέτοιας ενδεχομένης συνεργασίας, συγχώνευσης, εξαγοράς, όποιο κι αν είναι το σενάριο που τελικώς θα προτιμηθεί. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν – και ποιός να τους αδικήσει; - η «αυτοκρατορία» της "Daily Mail", τόσο στο χαρτί όσο και στο διαδίκτυο, «χτίστηκε» πάνω στην έξυπνη κλοπή άρθρων άλλων εφημερίδων, στο κουτσομπολιό και στις ανώνυμες πηγές, χωρίς καμία επιβεβαίωση και κανένα στοιχείο αξιοπιστίας, αλλά και στο σεξιστικό περιεχόμενο της, που κάποτε φλερτάρει με τον ρατσισμό, τη διάκριση και γενικώς την πρόκληση, ρίχνοντας λάδι στη φωτιά ακόμη και σε θρησκευτικά ζητήματα. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο ότι η εκδοτική εταιρεία της tabloid αρκετές φορές έχει έρθει αντιμέτωπη με μηνύσεις και αγωγές περί συκοφαντικής δυσφήμισης και άλλων κατηγοριών.

«Αυτά που γίνονται στο dailymail.com δεν έχουν καμία σχέση με τις βασικές αρχές και την πρακτική της δημοσιογραφίας», είχε καταγγείλει σε άρθρο του ένας πρώην εργαζόμενος στην εκδοτική επιχείρηση και φυσικά κυνηγήθηκε για αποκαλύψεις όπως αυτή εδώ: «Εκείνο που είδα ήταν να απαξιώνεται η δεοντολογία και βασικά δημοσιογραφικά αξιώματα. Να "σηκώνονται" ολόκληρα άρθρα άλλων εφημερίδων, χωρίς αναφορά στην πηγή. Οι δημοσιογράφοι να γνωρίζουν ότι αυτό που θα δημοσιεύσουν είναι απολύτως ανακριβές, αλλά να το κάνουν»...

Όμως, τι σημασία μπορεί να έχουν όλα αυτά – τα πολύ σοβαρά – μπροστά σε μία εξαιρετικά κερδοφόρα συνεργασία; Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, τα σενάρια που εξετάζουν οι μέτοχοι της "Daily Mail" είναι τα εξής: - Ένας στρατηγικός επενδυτής να εξαγοράσει το σύνολο των υπηρεσιών της αμερικανικής Yahoo και η "Daily Mail" να αναλάβει το κομμάτι της διαχείρισης των ειδησεογραφικών τομέων της Yahoo... - Το άλλο σενάριο θέλει πλήρη εξαγορά της Yahoo και μερισματοποίηση των υπηρεσιών της στα sites Dailymail.com και EliteDaily.com που αποτελούν ιδιοκτησία της "Daily Mail".

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάτρικ Άνταμς: Ο αγώνας με το αλκοόλ, η αποχώρηση από το Suits και η νέα αρχή

TV & Media / Πάτρικ Άνταμς: Ο αγώνας με το αλκοόλ, η αποχώρηση από το Suits και η νέα αρχή

Ο Πάτρικ Άνταμς, που αποχώρησε από το Suits το 2018, μοιράστηκε ότι η εμπειρία του να ξεπεράσει την εξάρτηση από το αλκοόλ του έδωσε τη δύναμη να αντιμετωπίσει τους προσωπικούς του δαίμονες και να προχωρήσει μπροστά
LIFO NEWSROOM
Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM