Σε απόγνωση οι μεταφορικές εταιρείες με την κατάσταση στη Ειδομένη- 32 μέρες κλειστές οι γραμμές και 282 βαγόνια εγκλωβισμένα

Σε απόγνωση οι μεταφορικές εταιρείες με την κατάσταση στη Ειδομένη- 32 μέρες κλειστές οι γραμμές και 282 βαγόνια εγκλωβισμένα Facebook Twitter
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
4

Σε απόγνωση είναι μεταφορικές εταιρείες με την κατάσταση που επικρατεί στην Ειδομένη και τη στάση της κυβέρνησης και ενώ 282 βαγόνια με προϊόντα παραμένουν εγκλωβισμένα σε ελληνικό έδαφος.

Η σιδηροδρομική γραμμή παραμένει κλειστή για 32η ημέρα λόγω της κατάληψης των προσφύγων με τον εκπρόσωπο των μεταφορικών εταιρειών να δηλώνει: "Προϊόντα έχουν λήξει. Προβαίνουμε σε αναγκαστικές άδειες για να μην απολυθεί κόσμος ή γίνει μείωση μισθών."

O Αναστάσιος Σεχπερίδης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ δήλωσε οργισμένος: «Μάς κοροϊδεύουν. 32 μέρες είναι κλειστή η γραμμή, έχουν σπάσει όλα τα ρεκόρ, έχουμε ζημιά 800 χιλιάδες ευρώ, και έχουμε χάσει την αξιοπιστία μας στο εξωτερικό, δεν έχουν καταλάβει τι έγινε στην Ελλάδα.» 

 

«Είναι αδικαιολόγητο η γραμμή να κλείνει 32 μέρες, υπάρχουν συμβόλαια που δεν μπορούν να τηρηθούν...» δήλωσε ο κ. Σεπερίδης. «Μάς είχαν υποσχεθεί ότι θα ανοίξει η γραμμή στις 4 Απριλίου, μετά στις 11, μετά στις 18... Χθες (Δευτέρα) για δύο ώρες άνοιξε η γραμμή. Ο κ. Τόσκας μάς είχε πει ότι θα ανοίξει στις 11 του μηνός, είχαν πει ότι είναι 'θέμα ημερών'... Θα ανοίξει το Πάσχα; να μας πουν τι κάνουμε» ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Όπως εξήγησε ο εκπρόσωπος των μεταφορικών, από το «μπλόκο» στην Ειδομένη χάνει πάρα πολλά λεφτά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και τα λιμάνια, καθώς οι εταιρείες, με ζημία, μεταφέρουν τα φορτία τους μέσω Αλβανίας και Βουλγαρίας. «Η Cosco κάνει υπομονή, πάει μέσω Βουλγαρίας» σημείωσε.

πηγή: ΣΚΑΙ

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Ο καθένας κάνει (ή δεν κάνει) την δουλειά του."Δουλεια" των προσφύγων είναι να πιέζουν όπως μπορούν. Αν κάποιος πιστεύει ότι ο εξαθλιωμένος έχει ευαισθησίες τύπου "να δουλέψουν και οι έμποροι" τοτε, να με συγχωρήσει, αλλά είναι αθεράπευτα ρομαντικός, έως αφελής.Δουλεια των εμπόρων είναι να περάσουν τα προϊόντα τους. Αλλά δεν εξαρτάται από αυτούς, εξαρτάται από τα τρένα. Δουλεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι να εκτελεί τα δρομολόγια. Αλλά δεν μπορεί να το κάνει όσο υπάρχουν άνθρωποι στις γραμμές.Δουλεια της κυβέρνησης είναι να απομακρύνει αυτούς τους ανθρώπους από τις γραμμές. Απλά δεν την κάνει.Δουλεια μας είναι να ψηφιζουμε τους πιο ικανούς. Εσείς κρίνετε αν κάναμε σωστά την δουλεια μας.
Αν αυτό δεν είναι εισβολή-κατάληψη της χώρας τι είναι??? Ποιο επιχείρημα εκτός της απύθμενης βλακείας μπορεί να σταθεί για τους χειρισμούς της κατάστασης ??? Αδιανόητο για οποιαδήποτε χώρα του πλανήτη να καταλαμβάνονται στρατηγικοί κόμβοι με οποιδήποτε τρόπο χωρίς συνέπειες!! και μάλιστα απο ανθρώπους που υποτίθεται φιλοξενούνται αλλα διαμαρτύρονται γιατί δέν τους ανοίγει τα σύνορα ο γείτονας , τιμωρώντας την χώρα που τους φιλόξενεί !! Χώρα μαύρη τρύπα , δεν υπάρχει τέλος
Συμφωνώ απολύτως!! Αν το κράτος δε λειτουργούσε μόνο ως μαριονέτα, αλλά και οργανωτικός μηχανισμός θα διοχέτευε τους δύσμοιρους ανθρώπους σε οργανωμένα καταλύματα. Δεν είναι δυνατόν να μας "εκδικούνται" ρημάζοντάς μας!