ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Nέα στοιχεία και ακόμη μεγαλύτερα ερωτηματικά για το θάνατο του Μαυρίκου

Nέα στοιχεία και ακόμη μεγαλύτερα ερωτηματικά για το θάνατο του Μαυρίκου Facebook Twitter
2

Ο απειροελάχιστος χρόνος που χρειάστηκε ώστε η φωτιά να επεκταθεί από το μπροστινό χώρο του τζιπ στο εσωτερικό του οχήματος, είναι αυτό που προβληματίζει περισσότερο τους ειδικούς που χειρίζονται την υπόθεση του τροχαίου στο οποίο πέθανε ο εκδότης Παναγιώτης Μαυρίκος. Ο εμπειρογνώμονας που έχει ορίσει η οικογένεια του εκδότη, κ. Γιώργος Ραυτογιάννης, μιλώντας στην εκπομπή "Κοινωνία Ώρα Mega", είπε ότι αν δεν εξεταστούν όλες οι συνθήκες δεν μπορεί να αποκλειστεί κανένα σενάριο, ούτε αυτό της δολιοφθοράς.

"Το μεγάλο ερώτημα που υπάρχει είναι πώς ένα αυτοκίνητο έχει μία έκταση και μία εξάπλωση φωτιάς όπως αυτή φαίνεται στα βίντεο που έχουν δημοσιευτεί. Όσο καλό και να είναι ένα αυτοκίνητο είναι ένα μηχανολογικό εξάρτημα και χρήζει μηχανολογικής προσέγγισης. Πρέπει να ελεγχθούν η καύσιμη ύλη, ο χρόνος καύσης, πώς εξελίχθηκε το περιστατικό για να οδηγηθούμε στο τελικό συμπέρασμα", σημείωσε ο κ. Ραυτογιάννης.

Από τα έως τώρα δεδομένα των ερευνών, δεν προκύπτουν ενδείξεις για ύπαρξη εκρηκτικού ή εμπρηστικού μηχανισμού όμως από τις κάμερες, φαίνεται να υπάρχει διαρροή καύσιμου από το αυτοκίνητο, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες και δημοσιεύματα.

Αναφερόμενος στις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ώρες περί διαρροής καυσίμου, ο εμπειρογνώμονας τόνισε εάν υπήρξε διαρροή θα πρέπει να εντοπιστεί βενζίνη στο οδόστρωμα της Αττικής Οδού, από τα σημεία από τα οποία πέρασε το μοιραίο τζιπ.

Τι είπε ο ποινικολόγος Αλέξης Κούγιας στο δελτίο του ALPHA:

 

Το ρεπορτάζ του ΜΕΓΚΑ για την υπόθεση:

Την ίδια ώρα, η περίπτωση νάρκωσης του εκδότη Παναγιώτη Μαυρίκου και δολιοφθοράς στα σωληνάκια καυσίμου του οχήματος είναι τα απομακρυσμένα ενδεχόμενα που θέλουν να αποκλείσουν οι αξιωματικοί της Ασφάλειας Αττικής, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου.

Καθοριστικός θα είναι ο ρόλος των αποτελεσμάτων των τοξικολογικών εξετάσεων που αναμένονται μέσα στο επόμενο 15θήμερο, αλλά και τα πορίσματα του πραγματογνώμονα της ΕΛ.ΑΣ., του τεχνικού συμβούλου της οικογένειας και τεχνικού εκπροσώπου της αυτοκινητοβιομηχανίας.

 

Οι αξιωματικοί του τμήματος Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας Αττικής αναμένουν τις εκθέσεις του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών, της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Εργαστηρίων με τις χημικές αναλύσεις και της αυτοψίας του χώρου του περιστατικού.

Αναμένεται να οριστεί πραγματογνώμονας της ΕΛ.ΑΣ. και τεχνικός σύμβουλος της οικογένειας προκειμένου να διαπιστώσουν αν υπήρχε ενδεχόμενο δολιοφθοράς, παρέμβαση στα σωληνάκια καυσίμου ή τεχνικό πρόβλημα που να προκάλεσε τη φωτιά. Αν δεν μπορέσουν να απαντήσουν σε συγκεκριμένα ερωτήματα οι τεχνικοί και οι πραγματογνώμονες, τότε θα κληθεί και υπεύθυνος της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το βίντεο από τις κάμερες της Αττικής Οδού και η καταγραφή 1,5 λεπτού των κρίσιμων στιγμών συνηγορεί και αυτό στην περίπτωση του δυστυχήματος, αναφέρουν αξιωματικοί που ασχολούνται με την υπόθεση.

Στις 14:48, οι κάμερες που βρίσκονται στη γέφυρα του κόμβου της Μεταμόρφωσης εντοπίζουν το όχημα του Παναγιώτη Μαυρίκου να κινείται στη μεσαία λωρίδα του ρεύματος προς Ελευσίνα. Κάποια στιγμή το όχημα, μεταξύ των κόμβων Ηρακλείου και Μεταμόρφωσης, ελαττώνει ταχύτητα, κινείται λοξά και μπαίνει στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, παρατηρείται ένας μικρός ελιγμός, το όχημα προσκρούει «ομαλά» στο διάζωμα, σέρνεται περίπου 10 μέτρα πάνω σε αυτό και στη συνέχεια ακινητοποιείται.

Κάνοντας ζουμ και μεγέθυνση εντοπίζεται διαρροή καυσίμων κάτω από τον κινητήρα και ύστερα από περίπου 20 δευτερόλεπτα ανάφλεξη κάτω από όλο το όχημα και το καπό της μηχανής.

Στο ίδιο βίντεο, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, διακρίνονται οι προσπάθειες του άτυχου οδηγού να ανοίξει την πόρτα του, η οποία όμως ανοίγει ελάχιστα, 10 περίπου εκατοστά, καθώς έχει φρακάρει στο τσιμεντένιο διάζωμα. Υπάρχουν κάποιες θολές εικόνες ότι προσπαθεί να βγει από την πλευρά του συνοδηγού, αλλά δεν τα καταφέρνει, καθώς το όχημα έχει τυλιχθεί ολοκληρωτικά στις φλόγες. Μετά την κατάσβεση, οι πυροσβέστες βρίσκουν τον απανθρακωμένο οδηγό να έχει γείρει προς την πλευρά του συνοδηγού.

Mε πληροφορίες από MEGA / ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ

Ελλάδα
2

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM