Η ταυτότητα των χρηστών του, διαμορφώνει και την ταυτότητα κάθε μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Αξίωμα.
Βάσει αυτής κάθε κοινωνικό δίκτυο εξελίσστεται (άλλοτε επιτυχώς και άλλοτε όχι) και με βάση τα δημογραφικά τους στοιχεία, απευθύνεται στα brands, για να επαναφεύρει το εκάστοτε business plan.
Το ρεζουμέ έρευνας του έγκυρου σάιτ, Business Insider (από αυτές που συνήθως κοστίζουν μια περιουσία), ρίχνει περισσότερο φως στα μονίμως μεταλασσόμενα δημογραφικά των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Αναλυτικά:
facebook: Οι νέες ηλικίες κάνουν ακόμα κουμάντο, αλλά το ηλικιακό φάσμα 45 έως 54 σημειώνει άνοδο της τάξης του 45% σε σχέση με πέρυσι.
Instagram: To 68% των χρηστών του Instagram είναι γυναίκες.
Twitter: Αποτελεί έκπληξη ότι το 27% των νέων ηλικίας 18-29 ετών στις ΗΠΑ χρησιμοποιεί το Twitter, ενώ το ποσοστό στις ηλικίες 30-40 ετών, πέφτει στο 16%.
LinkedIn: Το κοινό του είναι διεθνές (αφού πρόκειται για το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο εύρεσης εργασίας στον κόσμο) και χρησιμοποιείται ως επι το πλείστον από άνδρες.
Google+: Το ενεργό κοινό του αποτελείται κατά 70% από άνδρες.
Pinterest: Κυριαρχούν οι χρήστες tablets, ενώ σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, 84% των χρηστών στις ΗΠΑ είναι γυναίκες.
Tumblr: Η πλατφόρμα blogging συνεχζει σταθερά να είναι ελκυστική στο εφηβικό και 20 something κοινό με καλλιτεχνικές ανησυχίες, αλλά η χρήση του δεν είναι διαδεδομένη στα ευκατάστα στρώματα.
σχόλια