Απτόητο από την αποτυχία των «έξυπνων» γυαλιών της Google, το Snapchat αποφάσισε να λανσάρει το δικό του (πολύ πιο κομψό) ζεύγος γυαλιών με δυνατότητα καταγραφής βίντεο.
Το app αναμένεται να κυκλοφορήσει το νέο αυτό προϊόν στις ΗΠΑ εγκαίρως για τα Χριστούγεννα, με τιμή που αναμένεται να φτάνει περίπου τα 130 δολάρια. Τα γυαλιά θα κυκλοφορήσουν σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς, αλλά σε "one-size-fits-all" μέγεθος.
Τα γυαλιά "Spectacles" θα έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν 10 δευτερολέπτων βίντεο που θα μπορούν να αποσταλούν μέσω Bluetooth στο smartphone. Η κάμερα διαθέτει ένα ευρύτερο φακό από τον τυπικό των smartphones, με γωνία 115 μοιρών, και καταγράφει βίντεο που θα είναι πιο κοντά στην αίσθηση της ανθρώπινης όρασης.
Η κίνηση αυτή θεωρείται για κάποιους η απάντηση στην πρόσφατη απόφαση του αντιπάλου Instagram να λανσάρει τη δυνατότητα Stories, τα σύντομα βίντεο που σε όλους θύμισαν το Snapchat. Η εφαρμογή που αν και δεν έχει ακόμη φτάσει τη δημοφιλία του Facebook, γνωρίζει πρωτοφανή επιτυχία μεταξύ των νεαρότερων ηλικιακών ομάδων, και έχει γίνει γνωστό ως το μέρος όπου οι άνθρωποι μοιράζονται πιο προσωπικό περιεχόμενο. Το Facebook παραμένει ακόμη μια πιο αυστηρή πλατφόρμα στον τομέα αυτό. Όμως με τα νέα γυαλιά, το Snapchat θέλει να δώσει ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία για πειραματισμό στους 150 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες του,
Όμως το Snapchat, ανακοίνωσε ότι αλλάζει και όνομα. Το δεύτερο συνθετικό "chat"απομακρύνεται και πλέον η εταιρεία μετονομάζεται σε Snap Inc. Το νέο όνομα αντικατοπτρίζει τη καινούργια κατεύθυνση του ομίλου σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλο και συνιδρυτή της εταιρείας Evan Spiegel. Ο Spiegel είπε πως αντανακλά ότι η εταιρεία δεν είναι πλέον μόνο μια υπηρεσία social media και αποκάλυψε στην Wall Street Jourmnal που έρχεται νέο άνοιγμα με πολλές εκπλήξεις στο πεδίo των gadgets.