ΚΙΝΗΣΗ

H Gigi Hadid και η Reebok ενώνουν τις δυνάμεις τους

H Gigi Hadid και η Reebok ενώνουν τις δυνάμεις τους Facebook Twitter
0


Η Gigi Hadid, σύμβολο της μόδας, οπαδός του fitness και trendsetter, γίνεται το νέο πρόσωπο του #PerfectNever κινήματος της Reebok και καλεί τις γυναίκες ανά τον κόσμο, να γιορτάσουν την ομορφιά των ατελειών τους και τη δύναμή τους να εξελίσσονται.


Η Gigi Hadid και η Reebok, καλούν τις γυναίκες να βρουν διέξοδο από κάθε τι αρνητικό μέσα από την άσκηση, μετουσιώνοντας το συμβολισμό του Reebok ΔΕΛΤΑ που καθρεπτίζει ότι με την εξάσκηση, ο άνθρωπος βελτιώνεται, όχι μόνο σωματικά αλλά και κοινωνικά και πνευματικά.

H Gigi Hadid και η Reebok ενώνουν τις δυνάμεις τους Facebook Twitter


Ως διεθνές supermodel, η Gigi Hadid ξέρει πολύ καλά τι σημαίνει για μια γυναίκα να νιώθει πίεση, προκειμένου να είναι και να δείχνει τέλεια, υπό το φόβο ενός παγκόσμιου κοινού από κριτές της εικόνας της. Η ίδια, έχει καταφέρει να βρει την ισορροπία μέσα από το fitness. «Η άσκηση δεν είναι απλώς μια σωματική διαδικασία, είναι και πνευματική. Με βοηθάει να διατηρώ την ηρεμία μου, είναι η μόνη στιγμή που το μυαλό μου γαληνεύει», αναφέρει η Gigi. «Όταν ήμουν αθλήτρια, συνήθιζα να είμαι τόσο συγκεντρωμένη στο να είμαι τέλεια, που οι προπονητές μου με έβγαζαν τελείως εκτός αγώνων. Επικεντρωνόμουν στα λάθη μου κι αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κάνω ακόμα περισσότερα. Μέχρι που έμαθα να κάνω τα πράγματα διαφορετικά, να αλλάζω, να προσαρμόζομαι. Τότε, ήταν που αντιλήφθηκα ότι τα λάθη μου και οι ατέλειες μου, ήταν αυτά που με παρακινούσαν ακόμα περισσότερο».


Μέσα από τη διαδικασία αυτή, η Gigi Hadid έμαθε ότι όλες οι αποτυχίες και τα εμπόδια την βοήθησαν να γίνει καλύτερη -γι' αυτό και τις αποδέχτηκε, ως κίνητρο για να μαθαίνει και να εξελίσσεται. Η συνεργασία της με τη Reebok έχει στόχο να παρακινήσει κι άλλες γυναίκες να αποδεχθούν τις δικές τους, προσωπικές αποτυχίες και ατέλειες, ενδυναμώνοντας την τόλμη και τη δύναμη που κρύβουν μέσα τους.

H Gigi Hadid και η Reebok ενώνουν τις δυνάμεις τους Facebook Twitter


Η Corinna Werkle, General Manager Training Business Unit της Reebok, επαινώντας την επιρροή που ασκεί η Gigi στη γυναικεία μόδα και τις γυναίκες γενικότερα, δηλώνει ότι «η Gigi Hadid θέτει τα πρότυπα του σύγχρονου στιλ σε ολόκληρο τον κόσμο. Η ικανότητά της να συνδέει τη μόδα με τη γυμναστική, είναι έμπνευση για όλους ανά τον κόσμο. Ξεπερνάει συνεχώς τα όρια με το να μην φοβάται, να παίρνει ρίσκα και να είναι διαφορετική. Μέσω της συνεργασίας της με την Reebok, η Hadid θα ενθαρρύνει και θα προκαλέσει τις γυναίκες, να εκφράζουν έντονα τις σκέψεις και τις απόψεις τους, με θαρραλέο στιλ και αποφασιστικότητα».


Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί τη 2η φάση του #PerfectNever, που έκανε ντεμπούτο τον Ιούλιο του 2016, με την αθλήτρια Ronda Rousey. Υιοθετώντας μια λιτή, φυσική προσέγγιση για να τονίσει τη δύναμη της Rousey, ο καταξιωμένος σκηνοθέτης Anthony Mandler απαθανατίζει την αθλήτρια με τον πιο φυσικό και ρεαλιστικό τρόπο, καθώς αυτή γκρεμίζει την ψευδαίσθηση της τελειότητας και ενθαρρύνει τις γυναίκες να είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους. H Gigi Hadid και η Reebok θα δουλέψουν μαζί, ξεκινώντας από το 2016, προκειμένου να στείλουν το μήνυμα της #PerfectNever καμπάνιας ακόμα πιο μακριά. Η αρχή έγινε ήδη, με την Gigi να εκφράζει από χθες τον ενθουσιασμό της, μέσα από το προσωπικό της Instagram account.

H Gigi Hadid και η Reebok ενώνουν τις δυνάμεις τους Facebook Twitter
H Gigi Hadid και η Reebok ενώνουν τις δυνάμεις τους Facebook Twitter
H Gigi Hadid και η Reebok ενώνουν τις δυνάμεις τους Facebook Twitter
0

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM