«Μας στήριξαν, τους στηρίζουμε!»

«Μας στήριξαν, τους στηρίζουμε!» Facebook Twitter
0


H Ελαϊς-Unilever ΗellasA.E., σε συνεργασία με την αλυσίδα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και φυσικά με τη στήριξη όλων των καταναλωτών, ενισχύει για μια ακόμη χρονιά το έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και του Σχεδίου δράσης της Unilever για την Αειφορία, η ΕΛΑΙΣ- Unilever Hellas στέκεται, για μια ακόμη φορά, δίπλα σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη, μέσω του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» του Τομέα Κοινωνικής Πρόνοιας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, με βασικό μήνυμα: «Μας στήριξαν, τους στηρίζουμε».


Πιο συγκεκριμένα, στηρίζει ηλικιωμένους συνανθρώπους μας με χαμηλά εισοδήματα και άτομα που πάσχουν από αναπηρία ή αντιμετωπίζουν σοβαρά θέματα υγείας και επιβίωσης, προσφέροντάς τους προϊόντα που καλύπτουν τις βασικές ανάγκες τους για 1 χρόνο!

Βασικός αρωγός αυτής της προσπάθειας είναι οι ίδιοι οι καταναλωτές, οι οποίοι,από τις 16/11 έως τις 29/11/2016, μπορούν να βρουν στα καταστήματα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ προϊόντα από τις αγαπημένες τους μάρκες προσωπικής περιποίησης Dove, Axe, Aim, Timotei, Lux, Dove Men+Care, Ultrex και καθαρισμού σπιτιού Skip και Cajoline σε προσφορά 1+1 δώρο, στηρίζοντας έτσι με τη σειρά τους τη δράση των υπηρεσιών «Βοήθεια στο Σπίτι» οι οποίες εξυπηρετούν τις περιοχές Εξαρχείων-Κυψέλης-Πατησίων και Βοτανικού-Κολωνού και Ακαδημίας Πλάτωνος-.

Οι άνθρωποι που μας έχουν στηρίξει περισσότερο, αξίζουν τη δική μας στήριξη.
Ας τους προσφέρουμε το λιγότερο δυνατό που μπορούμε.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM