Το #selfieless κρύβεται πίσω από το Χριστουγεννιάτικο πνεύμα

Το #selfieless κρύβεται πίσω από το Χριστουγεννιάτικο πνεύμα Facebook Twitter
Η μόδα των selfie ήρθε για να μας κάνει ακόμα πιο εσωστρεφείς και κλειστούς. Γιατί αν η μέσα από την κάμερα βλέπεις μόνο τον εαυτό σου (άντε και δυο τρία άτομα που έχεις επιλέξει να συμμετάσχουν σε αυτή τη στιγμή) τότε χάνεις στιγμές και εικόνες που συμβαίνουν δίπλα σου και τελικά ζεις στον δικό σου μικρόκοσμο.
0

ADVERTORIAL

Το #selfieless κρύβεται πίσω από το Χριστουγεννιάτικο πνεύμα Facebook Twitter

Η αλήθεια είναι πως σε μια εποχή όπου όλοι έχουμε στραφεί λίγο περισσότερο στον εαυτό μας προσπαθώντας να επιβιώσουμε κάτω από συνθήκες που δεν χαρακτήριζες και εύκολες… αυτή η συνήθεια ή μάλλον η μόδα των selfie ήρθε για να μας κάνει ακόμα πιο εσωστρεφείς και κλειστούς. Γιατί αν η μέσα από την κάμερα βλέπεις μόνο τον εαυτό σου (άντε και δυο τρία άτομα που έχεις επιλέξει να συμμετάσχουν σε αυτή τη στιγμή) τότε χάνεις στιγμές και εικόνες που συμβαίνουν δίπλα σου και τελικά ζεις στον δικό σου μικρόκοσμο.

Αυτός ο μικρόκοσμος μπορεί να ανοίξει και να γίνει ένα με την πραγματικότητα μέσα από την παρακίνηση #selfieless. Αυτή η λέξη δεν έχει να κάνει μόνο με τις selfie φωτογραφίες αλλά και με μια ολόκληρη self centered στάση ζωής που μας αποξενώνει. Κι όμως οι γιορτές σημαίνουν καλές πράξεις, περισσότερη αγάπη και μεγαλύτερη ευαισθησία. Όλα αυτά μας υπενθυμίζει η Canon μέσα από την καμπάνια #Selfieless για να μας φέρει λίγο πιο κοντά στο πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων.

Οι γιορτές σημαίνουν περισσότερη αγάπη και μεγαλύτερη ευαισθησία. Όλα αυτά μας υπενθυμίζει η Canon μέσα από την καμπάνια #Selfieless. Κάνε κι εσύ μια καλή πράξη, φωτογράφισέ την και πες την ιστορία της ανεβάζοντάς την με το σχετικό hashtag

Η λογική είναι απλή. Μη στρέφεις το φακό σε εσένα. Κοίτα γύρω σου. Δες τους ανθρώπους και στάσου σε εκείνους που σε χρειάζονται περισσότερο. Κάνε μια καλή πράξη, φωτογράφισέ την και πες την ιστορία της ανεβάζοντας στο facebook ή στο twitter με το σχετικό hashtag. Και τέλος έρχεται η μεγαλύτερη πρόκληση, κάλεσε τρεις φίλους σου να σε υποστηρίξουν κάνοντας το ίδιο. Γιατί η απομόνωση και η αδιαφορία μπορούν να νικηθούν μόνο με ένα ολόκληρο κύμα που θα αποδεικνύει πως η αλληλεγγύη και το ενδιαφέρον για τον διπλανό μας υπάρχει δυνητικά μέσα σε όλους μας. Αρκεί μια αφορμή.

Αυτή την αφορμή δίνει η Canon που μας θυμίζει πως είναι να βάζεις στο κάδρο της φωτογραφικής σου μηχανής κι άλλους ανθρώπους... Πως είναι να αποτυπώνεις ένα συναίσθημα χωρίς καν να ποζάρεις στην κάμερα. Η ίδια η Canon μέσα από την καμπάνια #selfieless δώρισε στον Ερυθρό Σταυρό πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ, αποδεικνύοντας ότι κάθε καλή πράξη μπορεί να γίνει πραγματικότητα και όταν συμβεί αυτό, η ικανοποίηση είναι μεγαλύτερη από οποιαδήποτε πράξη που αφορά μόνο εμάς.

Τα παραδείγματα #selfieless είναι πολλά και έχουν να κάνουν με ανθρώπους οι οποίοι έφτιαξαν ένα έπιπλο για κάποιον που το είχε ανάγκη, κινητοποίησαν μια δράση για κάποιο γεγονός, δημοπράτησαν κάποιο έργο τέχνης, δίδαξαν σε κάποιους κάποια ξένη γλώσσα ή απλώς προσέφεραν την αγκαλιά τους.

Ό,τι κι αν μπορεί να κάνει ο καθένας είναι μια πράξη αγάπης, μια πράξη #selfieless. Είναι αυτό που θα μας φέρει πιο κοντά όχι μόνο στους άλλους αλλά και στον ίδιο μας τον εαυτό. Αυτές τις γιορτές ας στρέψουμε την κάμερα αλλού και θα ανακαλύψουμε έναν κόσμο τον οποίο φτιάχνουμε εμείς με τις πράξεις μας. Κι αυτή αίσθηση είναι πιο σημαντική για τον νου μας από την selfie του προφίλ μας.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM