Δείτε τις ακριβότερες τηλεοπτικές διαφημίσεις της χρονιάς

Δείτε τις ακριβότερες τηλεοπτικές διαφημίσεις της χρονιάς Facebook Twitter
3

Το Superbowl είναι το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ και το πιο δημοφιλές τηλεοπτικό πρόγραμμα της χρονιάς. Το φετινό Super Bowl XLVIII θα μεταδοθεί στις 2 Φεβρουαρίου και θα είναι μεταξύ των Seattle Seahawks και Denver Broncos ζωντανά σε πάνω από 12 εκατομμύρια σπίτια και μέσω του FOX Sports σε Ιταλία, Ολλανδία, Τουρκία και Κύπρο και του FOX σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Σερβία, Κροατία, Σλοβενία και Μάλτα (η ευρωπαϊκή μετάδοση θα ξεκινήσει μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα).

Η τεράστια μανία της χώρας με αυτόν τον αγώνα μαζεύει τόσους σταρ, ανθυποστάρ, μουσικούς για το διάλειμμα, περιφερειακά κουτσομπολιά και κουτάκια μπίρας που είναι να αναρωτιέσαι ποιος τελικά βλέπει τον αγώνα. Στο φετινό ημίχρονο θα εμφανιστούν οι Bruno Mars και οι Red Hot Chili Peppers.

Επειδή είναι το τηλεοπτικό γεγονός με τη μεγαλύτερη δυνατή τηλεθέαση, οι υψηλότερου επιπέδου διαφημίσεις μεταδίδονται κατά τη διάρκεια αυτού του παιχνιδιού, με την Budweiser να ανοίγει παραδοσιακά τον αγώνα. Η ευκαιρία αυτή συνοδεύεται και από εξωφρενικά τσουχτερές τιμές: το 2013 το μέσο κόστος για τη μετάδοση μιας διαφήμισης 30 δευτερολέπτων ήταν περίπου τέσσερα εκατομμύρια δολάρια.

Οι διαφημίσεις που μεταδίδονται κατά τη διάρκεια του Superbowl έχουν γίνει ένα πολιτιστικό φαινόμενο από μόνες τους. Πολλοί θεατές κάθονται στην τηλεόραση όχι για τον αγώνα, όχι για να δουν ποιος διάσημος έκατσε δίπλα σε ποιον, όχι για τη μουσική στο ημίχρονο, αλλά για τις διαφημίσεις. Εσείς δεν θα χρειαστεί να το κάνετε αυτό: μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το 2014 παρακάτω:

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

TV & Media / Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

Η ραγδαία αύξηση συνδρομητών επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του Netflix στην αγορά, σε μια περίοδο όπου ανταγωνιστές όπως η Disney και η Warner Bros. Discovery καταβάλλουν προσπάθειες να φτάσουν τη δημοτικότητα και την κερδοφορία της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Λος Άντζελες: Αντιδράσεις για τον «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ που χρησιμοποίησε μανταλάκια για να σφίξει το αντιπυρικό του μπουφάν

TV & Media / Λος Άντζελες: Μέσα στην απόλυτη καταστροφή, «ναρκισσιστής» ρεπόρτερ έσφιξε το αντιπυρικό μπουφάν με μανταλάκια

Το ξύλινο μανταλάκι τραβούσε το επιπλέον ύφασμα στο μπουφάν του δημοσιογράφου του ABC Ντέιβιντ Μιουρ, κάνοντάς το να εφαρμόζει πιο σφιχτά στο σώμα του
LIFO NEWSROOM
Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια