Η Νicole Kidman στην καμπάνια του Jimmy Choo

Η Νicole Kidman στην καμπάνια του Jimmy Choo Facebook Twitter
1
Η Νicole Kidman στην καμπάνια του Jimmy Choo Facebook Twitter

H 46χρονη ηθοποιός γίνεται το πρόσωπο της καμπάνια του Jimmy Choo για τέταρτη φορά.

 Αυτή όμως η καμπάνια συγκέντρωσε και αρνητικά σχόλια και θεωρήθηκε υπερβολικά ή κακά επεξεργασμένη.

Η Νicole Kidman στην καμπάνια του Jimmy Choo Facebook Twitter

Κάποιοι υποστήριξαν πως η Νicole Kidman έχει παρουσιαστεί υπερβολικά αδύνατη, χλωμή και με κακό φώτοσοπ στη μύτη και το πρόσωπο.

Η Νicole Kidman στην καμπάνια του Jimmy Choo Facebook Twitter

Άλλοι πάλι ισχυρίζονται πως και από κοντά η όψη της είναι ακριβώς αυτή μιας και η ηθοποιός έχει ιδιαίτερα καλή σχέση με τους πλαστικούς.

Η Νicole Kidman στην καμπάνια του Jimmy Choo Facebook Twitter

Ο Jimmy Choo πάντως υποστήριξε πως η μούσα του είναι μια γυναίκα χαμαιλέων η οποία συνδυάζει μοναδικά το γκλάμορους ύφος και τη δόση αλητείας που η καμπάνια θέλει να προβάλλει.

Μόδα & Στυλ
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

1 σχόλια