Ο Δήμος Αθηναίων ζητά τη γνώμη του κόσμου για το ποδήλατο στην πόλη

Ο Δήμος Αθηναίων ζητά τη γνώμη του κόσμου για το ποδήλατο στην πόλη Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου (Nick Paleologos / SOOC)
3

Τη συμμετοχή των δημοτών του στη συνδιαμόρφωση του σχεδίου για την επέκταση των ποδηλατοδρόμων στην πρωτεύουσα και την αναβάθμιση των υπαρχουσών υποδομών χρήσης του, θέλει ο δήμος Αθηναίων και τους καλεί να συμπληρώσουν ένα σχετικό ερωτηματολόγιο. (Συμπληρώστε εδώ το ερωτηματολόγιο).

Στόχος είναι, έως το τέλος του Ιανουαρίου, να συγκεντρωθούν οι απαραίτητες εκείνες πληροφορίες που θα βοηθήσουν στη λήψη των σωστών αποφάσεων.

Κάποιες από τις ερωτήσεις, είναι ποια είναι τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας ποδηλάτης στην Αθήνα, πώς μπορούν να αναβαθμιστούν οι υπάρχουσες υποδομές, τι εμποδίζει ώστε το ποδήλατο να γίνει βασικό μέσο μετακίνησης στην πόλη.

«Περισσότερα ποδήλατα σημαίνει λιγότερα αυτοκίνητα, λιγότερος θόρυβος, μικρότερη ρύπανση, βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των πολιτών, σημαίνει βιώσιμη πόλη» δήλωσε ο δήμαρχος, Γιώργος Καμίνης.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σπείρα πουλούσε ανύπαρκτα αυτοκίνητα: Έβγαλαν σχεδόν 3 εκατ. ευρώ - Πώς δρούσαν

Ελλάδα / Σπείρα πουλούσε ανύπαρκτα αυτοκίνητα: Έβγαλαν σχεδόν 3 εκατ. ευρώ - Πώς δρούσαν

Τα θύματα έβλεπαν ευκαιρία για να αποκτήσουν το ΙΧ της αρεσκείας τους σε τιμές κάτω του κόστους ενώ οι δράστες εκμεταλλεύονταν κυβερνητικές εξαγγελίες για επιδοτήσεις ή οικονομικές ενισχύσεις, ώστε να προσελκύσουν κι άλλα θύματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Δεν είμαι η MRB να κάνω στατιστικές. Ή προσωπική μιυ εμπειρία λέει πως οι ποδηλάτες νομίζουν πως δεν θα πρέπει να υπακούουν στον Κ.Ο.Κ., περνούν με κόκκινο, καβαλάνε πεζοδρόμια, ενοχλούν στο μετρό με της ποδηλατάρες τους στις ώρες αιχμής, (Τι το παίρνουν αλήθεια αφού πάνε με το μετρό;) και γενικά ενώ το ποδήλατο δεν βολεύει σε μία πόλη με τέτοιες κλίσεις οδοστρώματος, θα κόψουμε και μερικά δέντρα ακόμα γιατί είναι πολύ cool να κυκλοφορείς με ποδήλατο όπως κάνουν στο Μπρούκλιν οι μιλένιαλς.
Επίσης σημαίνει, κανένας σεβασμός στους πεζούς, και στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας.Και ταλαιπωρία στο μετρό από τους ποδηλάτες που αντί να χρησιμοποιήσουν ποδήλατο παίρνουν το μετρό.(Να χτυπάνε και διπλό εισιτήριο τότε)Επίσης βρέθηκε ακόμα ένας τρόπος για τις κατασκευαστικές να κάνουν λίγη ακόμα μπάζα, φτιάχνοντας ποδηλατόδρομους και κατασυνέπεια λιγοστεύοντας για ακόμα μία φορά το αστικό πράσινο και τον χώρο που ο πεζός μπορεί να περπατήσει ανέμελα. Οι ποδηλατόδρομοι να πάρουν τμήματα του δρόμου, όχι του πεζοδρομίου και των πάρκων.
Με αυτο που γράφεις για τις κατασκευαστικές συμφωνώ απόλυτα, αλλα σχετικά με τα άλλα ένα έχω να πω: πόσο πίσω σκέψεις! Έχεις κάνει εμπεριστατωμένη έρευνα φαντάζομαι προτού συνδέσεις άμεσα το ποδήλατο με μηδενικό σεβασμό στους πεζούς και τον ΚΟΚ! Το οτι βλέπουμε 10-20 βλάκες με ποδήλατα να φέρονται έτσι, δε σημαίνει οτι όλος ο ποδηλατικός πληθυσμός συμπεριφέρεται έτσι... Αν είναι έτσι τότε φαντάζομαι θεωρείς όλους τους μπάτσους γουρούνια, όλους τους ταρίφες κωλοφάρα, τους δικηγόρους αψυχους και πονηρούς, τους γιατρούς ψεύτες και κλέφτες και όλους τους μηχανόβιους κ ντελιβεράδες=ποδηλάτες επίσης, κλπ... Δε πειράζει, δίκιο έχεις όμως, εσένα προσωπικά σου αξίζει (και αγαπάς) την Αθήνα του μοτοσακό, του διπλοπαρκαρισμένου και του καυσαερίου, στην υγειά σου (πούφ-πούφ) ;)υγ. Μη φοβάσαι, δε θα γινει ολη η Αθήνα ποδηλατόδρομος και δε θα γεμίσει ποδηλάτες που συμπεριφέρονται ΟΛΟΙ λες και τους ανήκουν τα πάντα. Τίποτα απο όλα αυτά που διαταράσσουν την ανθυγιεινή ζωή σου ως κάτοικο ευρωπαϊκής πρωτεύουσας δε θα αλλάξει σύντομα, γιατι πολύ απλά απο οτι φαινεται σαν πολίτες αυτης της χώρας, θα συνεχίσουμε επι πολλών γενεών να παίρνουμε αυτο που μας αξίζει και αυτό που κατα βάθος θέλουμε...