ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Trash Blast: Η Μαίρη Γεώρτση από το BAR αποκαλύπτει, 15 χρόνια μετά, τι έλεγε το περιβόητο «χαρτάκι»

Trash Blast: Η Μαίρη Γεώρτση από το BAR αποκαλύπτει, 15 χρόνια μετά, τι έλεγε το περιβόητο «χαρτάκι» Facebook Twitter
2

Όσοι παρακολουθούσαν την πρώτη «γενιά» ριάλιτι της ελληνικής τηλεόρασης σίγουρα θα θυμούνται τη Μαίρη Γεώρτση από το BAR, το πρώτο σχετικό παιχνίδι που είχε προβληθεί στο MEGA το 2002 με παρουσιαστή τον Μίλτο Μακρίδη, συγκεντρώνοντας μεγάλες τηλεθεάσεις.

Η γυμνάστρια είχε έρθει δεύτερη στο τελικό αποτέλεσμα, χάνοντας το χρηματικό έπαθλο των 50 εκατομμυρίων δραχμών από τον Ανδρέα Παρασκάκη, όμως είχε μείνει στην «ιστορία» των «ριάλιτι για την περιβόητη στρατηγική» της, καθώς και για εκείνο το περίφημο «χαρτάκι» που κάποτε είχε δώσει σε συμπαίκτριά της, προκαλώντας σχόλια και υποθέσεις για το περιεχόμενό του. Τελικά το τηλεοπτικό κοινό δεν έμαθε ποτέ τι έγραφε αυτό το χαρτάκι, γι' αυτό η Μαίρη αποφάσισε, 15 χρόνια μετά, να μην μας κρατήσει άλλο σε αγωνία και να αποκαλύψει σε συνέντευξή της στο Down Town τι ακριβώς είχε συμβεί:

«Λοιπόν, κάποια μέρα είδα στεναχωρημένη μια παίκτρια, τη Σοφία. Μου έκανε νόημα να πάμε κάπου μόνες μας και μου εκμυστηρεύτηκε τη στεναχώρια της, το άγχος της, τον έρωτά της για τον Λορέντζο. Την άλλη μέρα λοιπόν της έγραψα σ' ένα χαρτάκι την Ιθάκη του Καβάφη. "Σαν πας στον πηγαιμό για την Ιθάκη να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος" κ.λ.π. Νόμιζα ότι δεν κατάλαβε τίποτα ο κόσμος, όμως τα κατάλαβε όλα».

 
It's Viral
2

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM