Η ΑΒ Βασιλόπουλος στρώνει το πασχαλινό τραπέζι σε 3000 οικογένειες με παιδιά

Η ΑΒ Βασιλόπουλος στρώνει το πασχαλινό τραπέζι σε 3000 οικογένειες με παιδιά Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η ΑΒ Βασιλόπουλος στρώνει το πασχαλινό τραπέζι σε 3000 οικογένειες με παιδιά Facebook Twitter
Η ΑΒ Βασιλόπουλος στρώνει το πιο απολαυστικό γιορτινό τραπέζι, προσφέροντας σε 3.000 οικογένειες με παιδιά όλα τα απαραίτητα τρόφιμα για το πασχαλινό τους γεύμα

H ΑΒ Βασιλόπουλος, με αφοσίωση στο όραμά της για μια κοινωνία προσφοράς στέκεται στο πλάι των συνανθρώπων μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα. Οι ενέργειές της καθρεφτίζουν την εταιρική της φιλοσοφία, που διαπνέεται από ευαισθησία για τους συνανθρώπους μας  και την αστείρευτη διάθεση για προσφορά.

Με σκοπό να αμβλύνει τις δυσκολίες όσων αντιμετωπίζουν προβλήματα σίτισης, η ΑΒ εδώ και χρόνια υλοποιεί προγράμματα καθημερινής διάθεσης γευμάτων σε συνεργασία με φορείς που έχουν τον ίδιο σκοπό σε όλη την χώρα.

Σε αυτό το πλαίσιο, αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ελλείψεις που αντιμετωπίζουν σήμερα τα νοικοκυριά και κυρίως την ανάγκη των συνανθρώπων μας για στιγμές αγάπης, η εταιρεία πραγματοποιεί κατά τη διάρκεια των εορταστικών περιόδων ξεχωριστές δράσεις, μοιράζοντας απλόχερα χαρά.

Έτσι, από το 2012 η ΑΒ ένωσε τις δυνάμεις της με την «Τράπεζα Τροφίμων» και το «Μπορούμε» και  στρώνει το γιορτινό -χριστουγεννιάτικο τραπέζι σε τετραμελείς οικογένειες με παιδιά που έχουν ανάγκη σε όλη την Ελλάδα.  Από  το 2016, για να πολλαπλασιαστεί το καλό, η ΑΒ υλοποίησε αυτή την ενέργεια και  το Πάσχα.

Και φέτος το Πάσχα λοιπόν, η ΑΒ Βασιλόπουλος στρώνει το πιο απολαυστικό γιορτινό τραπέζι, προσφέροντας σε 3.000 οικογένειες με παιδιά όλα τα απαραίτητα τρόφιμα για το πασχαλινό τους γεύμα!

 

Για να γεμίσουν τα σπίτια με ελπίδα και αισιοδοξία, για να περάσουν οι οικογένειες απολαυστικές στιγμές, για να μπουν για λίγο στην άκρη τα προβλήματα, γύρω από ένα γεμάτο τραπέζι!

Γιατί και αυτό το Πάσχα κερδίζει η αγάπη!

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM