Οι νέοι αναλαμβάνουν τη νέα καμπάνια της Fanta

Οι νέοι αναλαμβάνουν τη νέα καμπάνια της Fanta Facebook Twitter
0

Η νέα καμπάνια της Fanta απαντά καταφατικά στις απαιτήσεις της εποχής και της teen επικοινωνίας, βάζοντας στο επίκεντρο -τι άλλο;- τους ίδιους τους νέους και καλώντας τους να αναλάβουν τα ηνία της νέας επικοινωνίας για το αγαπημένο τους αναψυκτικό.

Όμως οι νέοι δεν αναλαμβάνουν μόνο τη Fanta, αλλά γίνονται οι ήρωες της πόλης τους και αναδεικνύουν τον παλμό της, μέσα από τη δική τους ματιά, στο Teen City Vibe. Τη νέα, νεανική, ταξιδιωτική εκπομπή που έρχεται στον Alpha και καλεί τους νέους να παρουσιάσουν την ενέργεια, την ομορφιά και τα vibes της πόλης όπου ζουν.

Οι νέοι αναλαμβάνουν τη νέα καμπάνια της Fanta Facebook Twitter

Στα επεισόδια, θα γνωρίσουμε νέους που πιστεύουν ότι η πόλη τους έχει το πιο δυνατό Teen City Vibe στην Ελλάδα, και θα το ανακαλύψουμε μέσα από τα μάτια τους. Μετά το τέλος των επεισοδίων, η Fanta θα προσφέρει στο νικητή το «Έπαθλο της πόλης».

Η στιγμή πλησιάζει. Σε λίγες μέρες, συντονιστείτε στον Alpha και ανακαλύψτε σε ποια πόλη της Ελλάδας χτυπάει πιο δυνατά το #teencityvibe.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM