ΚΙΝΗΣΗ

Που συναντιούνται ο κορυφαίος Brand Strategist Peter Economides και ο αγαπημένος top YouTuber Jeremy;

Που συναντιούνται ο κορυφαίος Brand Strategist Peter Economides και ο αγαπημένος top YouTuber Jeremy; Facebook Twitter
0

 

Στις 17 Μαίου 2017, συναντιούνται για πρώτη φορά δύο κορυφαίοι στο χώρο τους επαγγελματίες, ο διεθνής ομιλητής και brand strategist Peter Economides και ο αγαπημένος στο Ελληνικό νεανικό κοινό Γιώργος Αργύρης (κατά κόσμο Jeremy).  O Peter και ο Jeremy εκπροσωπούν ξεχωριστές γενιές, κινούνται σε διαφορετικούς κόσμους και κλάδους, απευθύνονται σε διαφορετικά κοινά, έχουν πιθανώς εντελώς διαφορετικά ενδιαφέροντα. Έχουν όμως ένα δυνατό σημείο αναφοράς: την ανάγκη για δημιουργία και για εξέλιξη. Και πλέον μοιράζονται ένα κοινό εργαλείο για να πετύχουν τους στόχους τους: το Digital Marketing και τα Social Media. 

Ο Peter Economides αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους brand strategists παγκοσμίως.  Έχει ζήσει σε τέσσερις ηπείρους και το έργο του έχει επιρροή σε προϊόντα και καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Έχει εξελιχθεί στο πλευρό ηγετών που είναι υπεύθυνοι για τα πιο σημαντικά και εμπορικά ονόματα στο κόσμο. Ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Felix BNI, με βάση την Αθήνα, ο Peter Economides είναι πρώην Executive Vice President και Worldwide Director of Client services στην παγκόσμια διαφημιστική εταιρία McCann Erickson Worldwide και Head των Global Clients στην TBWAWorldwide.

Έχει διευθύνει και αναπτύξει κορυφαίες διαφημιστικές καμπάνιες στην Ελλάδα, το Μεξικό και τις Ηνωμένες Πολιτείες και δημιούργησε τη διεθνή καμπάνια «Σκέψου Διαφορετικά» που ακολούθησε μετά την επιστροφή του Steve Jobs στην Apple. 

Το έργο του Peter Economides επικεντρώνεται στην αλλαγή – στην προσαρμογή της στρατηγικής ανάλογα με τις μεταβολές της κουλτούρας, της συμπεριφοράς και των συνηθειών των καταναλωτών και στις προκλήσεις της επέκτασης της εταιρίας, τόσο κατά τόπους όσο και σε παγκόσμια κλίμακα.  Ο ίδιος, ισχυρίζεται ότι η στρατηγική στο branding πρέπει να είναι σφαιρική και πολύπλευρη, αγγίζοντας κάθε πτυχή της οργάνωσης και της λειτουργίας της επιχείρησης. Δηλώνει ότι «τα πάντα έχουν κάτι να επικοινωνήσουν» και ότι «η στρατηγική δεν έχει νόημα χωρίς μία ισχυρή -σε συλλογικό και σε προσωπικό επίπεδο- κεντρική ιδέα που να ενεργοποιεί και να συγκροτεί όλα τα μέλη της εταιρίας αλλά και τον κόσμο εκτός αυτής. Οι διαλέξεις του προσελκύουν παγκόσμιο ενδιαφέρον, με κορυφαία ομιλία εκείνη με τίτλο «Δε Γίνεται» που έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 4 εκατομμύρια κλικς στο διαδίκτυο.

Στην άλλη πλευρά ο Jeremy  αποτελεί πρωτοπόρος στην ανάπτυξη του ελληνικού YouTube. Το κανάλι του φιλοξενεί περισσότερους από 522.000 subscribers, ενώ ο ίδιος θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους – αν όχι ο σημαντικότερος - της νέας γενιάς Ελλήνων κωμικών, που δεν προέρχεται από το θέατρο ή την τηλεόραση, αλλά από το YouTube

 

Ο Peter και ο Jeremy – μαζί με άλλους 12 επιφανείς ομιλητές - θα ανέβουν στις 17 Μαίου 2017 στην ίδια σκηνή, για να μιλήσουν και να μοιραστούν με το κοινό τη γνώση και την εμπειρία τους σε ότι αφορά τις πρακτικές του digital marketing και τη στρατηγική δυναμική των social media. Πιο σημαντικό γεγονός όμως αποτελεί ότι δεν θα αναλύσουν μόνο όσα ήδη ξέρουμε αλλά θα μιλήσουν κυρίως για όσα θέλουμε να μάθουμε - και αυτό είναι που κάνει τη διαφορά του Social Experience Forum.

Το Social Experience Forum αποτελεί ουσιαστικά το πρώτο σχετικό συνέδριο που θα απευθύνει το λόγο μέσα από τρεις διαφορετικές ενότητες - brands, people, experts – και ένα ιδιαίτερα ξεχωριστό μείγμα ομιλητών, για να παρουσιάσει όχι μόνο το Σήμερα αλλά καιτο Αύριο.  Κορυφαίες εταιρείες θα  αναλύσουν τις σημαντικότερες corporate τάσεις, top influencers θα μιλήσουν για την αδιαμφισβήτητη δυναμική των social media influencers, των bloggers & you tubers ενώ καταξιωμένοι digital marketers θα μιλήσουν για το μέλλον του digital marketing και των social media.

 

   Brands Experience: Costa Navarino, Red Bull, Stoiximan.gr, Vodafone CU

    Personal Experience: Μάρκος Σεφερλής, Μαίρη Συνατσάκη, Jeremy, By Nef and Nat

    (Νεφέλη & Ναταλία Γεωργαλά)

    Experts Experience: Peter Economides, Google, Απόστολος Αϊβαλης, Αθανάσιος Γιαμάς

 

Το Social Experience Forum αποτελεί το πρώτο συνέδριο που καταφέρνει να συγκεντρώσει 14 έλληνες και διεθνείς ομιλητές για να συζητήσουν σχετικά με τις κυρίαρχες τάσεις του digital marketing και των social media μέσα από ένα πολύπλευρο και ολοκληρωμένο 360º πλαίσιο.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.socialexperienceforum.gr ή μπείτε στα social media του συνεδρίου (Facebook, Instagram, Twitter).

Εισιτήρια διατίθενται μέσα από το site της Tickethour

0

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM