ADVERTORIAL
Ζούμε όλοι σε μία εποχή, που έχουμε ανάγκη για ποιότητα σε οτιδήποτε μας αφορά. Επιζητούμε ξεχωριστές στιγμές και ανθρώπους, εμπειρίες που θα κάνουν τη ζωή μας τουλάχιστον πιο ενδιαφέρουσα και γιατί όχι πιπεράτη.
Σε αυτό το κλίμα τα Marks & Spencer, βγαίνουν δυναμικά υιοθετώντας όχι απλά ένα «μότο» αλλά μία στάση ζωής: "Life. Spend it Well". Γιατί πιστεύουν και υιοθετούν ως εταιρεία μια πελατοκεντρική προσέγγιση, που θέλει τους καταναλωτές της χαρούμενους, επιλεκτικούς και ασυμίβαστους σε οτιδήποτε τους περιορίζει και τους κάνει να αισθάνονται άβολα.
Γι' αυτό η ενέργεια και το πνεύμα της καμπάνιας 'Life. Spend it Well' είναι τόσο σημαντική – γιατί δίνουμε στους καταναλωτές μας τη δύναμη να πουν όχι στο συνηθισμένο, ώστε τελικά να πουν ναι στο καλύτερο.
Χαρακτηριστικό δείγμα της νέας αυτής καμπάνιας, ένα διαφημιστικό σποτ, που παρουσιάζει το ταξίδι από τη γέννηση μέχρι τη στιγμή που θα πεις το "όχι" σε κάθε συμβιβασμό, σημειώνοντας σε κάθε γυναίκα, κάθε ηλικίας ότι έχουμε ως δώρο μόνο μια ζωή και γι' αυτό πρέπει να την ζούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Όχι δεύτερες σκέψεις, όχι στην αμήχανη σιωπή, όχι στις δικαιολογίες, όχι στα πράγματα που μας πληγώνουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. "Ναι" στο ταξίδι και σε όλα αυτά που μας απελευθερώνουν.
Για αυτό πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι, να απολαμβάνουμε την κάθε μας στιγμή και να ευχαριστιόμαστε τη ζωή μας, μέσω σωστών επιλογών. Χαρακτηριστικά μας λέει ο ο Patrick Bousquet-Chavanne, Executive Director of Customer, Marketing & M&S.com των Marks & Spencer: «Η νέα μας καμπάνια 'Life. Spend it Well' στην Ελλάδα, επισφραγίζει την αλλαγή πορείας συγκριτικά με το που βρισκόμασταν. «Αγγίζει» βαθιές αλήθειες για τους πελάτες μας και γιορτάζει τις ζωές τους με ένα καινούριο αλλά και καινοτόμο τρόπο για το brand. Προκειμένου να παραμείνουμε επίκαιροι και να προσελκύσουμε καινούργιους πελάτες, είναι αναγκαίο να αλλάξουμε τον τρόπο σκέψης γύρω από τα Marks & Spencer και να αναβιώσουμε τη θέση μας ως μια πρωτοπόρο εταιρία.
Γι' αυτό η ενέργεια και το πνεύμα της καμπάνιας 'Life. Spend it Well' είναι τόσο σημαντική – γιατί δίνουμε στους καταναλωτές μας τη δύναμη να πουν όχι στο συνηθισμένο, ώστε τελικά να πουν ναι στο καλύτερο. Δεσμευόμαστε στο να βοηθάμε τους καταναλωτές μας να ζουν καλά, δημιουργώντας τα πιο εκλεπτυσμένα και φρέσκα τρόφιμα, κατανοώντας ποια ρούχα κολακεύουν τη σύγχρονη γυναίκα και διασφαλίζοντας ότι αυτή η φιλοσοφία εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς της εμπειρίας του καταναλωτή».
Περισσότερα για τα M&S:
Facebook: Marks & Spencer
σχόλια