Σε πρώτη παρουσίαση η νέα, απίστευτα λεπτή LG Signature OLED TV W7 65’

Σε πρώτη παρουσίαση η νέα, απίστευτα λεπτή LG Signature OLED TV W7 65’ Facebook Twitter
0

Η Κωτσόβολος, η No1 εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, συνεπής απέναντι στους καταναλωτές, τήρησε την υπόσχεση που έδωσε στην έκθεση τεχνολογίας “Thanks To Tech” και έφερε για μια ακόμα φορά το αύριο της τεχνολογίας σήμερα! Στο κατάστημα της Κωτσόβολος στο The Mall Athens πραγματοποιήθηκε επίσημα η παρουσίαση της νέας πολυαναμενόμενης, απίστευτα λεπτής τηλεόρασης LG Signature OLED TV W7 65’ σε εκπροσώπους του Τύπου στις 17 Μαΐου, ενώ βρίσκεται στη διάθεση του κοινού να την γνωρίσει από κοντά.

Σε πρώτη παρουσίαση η νέα, απίστευτα λεπτή LG Signature OLED TV W7 65’ Facebook Twitter

Με απλότητα και τελειότητα, οι νέες τηλεοράσεις LG Signature OLED TV W7 ταιριάζουν σε κάθε σπίτι, αφού είναι τόσο λεπτές που φαίνονται σαν ταπετσαρία  τοίχου! Με πλάτος οθόνης που δεν ξεπερνά τα 2,75 χιλιοστά, ιδανικά για επιτοίχια τοποθέτηση, τα νέα μοντέλα τηλεοράσεων διαθέτουν τεχνολογίες Dolby Vision™ και Dolby Atmos® που προσφέρουν από κοινού μια ολοκληρωμένη λύση ανώτερης ποιότητας εικόνας και ρεαλιστικού ήχου για μία μοναδική κινηματογραφική εμπειρία. Με την τεχνολογία Active HDR της LG, οι σκηνές αποτυπώνονται ακόμα πιο φωτεινές και με μεγαλύτερη λεπτομέρεια στις σκιές, και έτσι ο θεατής απολαμβάνει μια πιο ζωντανή και αληθοφανή εμπειρία θέασης.

Σε πρώτη παρουσίαση η νέα, απίστευτα λεπτή LG Signature OLED TV W7 65’ Facebook Twitter

Όσοι ενδιαφέρονται να ανακαλύψουν πρώτοι την πρωτοποριακή σχεδίαση και την προηγμένη τεχνολογία της νέας LG Signature OLED TV W7 65’, μπορούν να επισκεφθούν το κατάστημα Κωτσόβολος στο The Mall Athens, ενώ στο προσεχές διάστημα η νέα σειρά τηλεοράσεων θα βρίσκεται σε επιλεγμένα κατάστημα του δικτύου Κωτσόβολος, της εταιρείας που καταφέρνει πάντα να καινοτομεί και να φέρνει το αύριο της τεχνολογίας, σήμερα.

Σε πρώτη παρουσίαση η νέα, απίστευτα λεπτή LG Signature OLED TV W7 65’ Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM