Η Τζένιφερ Άνιστον απαντά σε όσους υποστηρίζουν πως η Ρέιτσελ θα έπρεπε να έχει καταλήξει με τον Τζόι

Η Τζένιφερ Άνιστον απαντά σε όσους υποστηρίζουν πως η Ρέιτσελ θα έπρεπε να έχει καταλήξει με τον Τζόι Facebook Twitter
0

Πριν μερικές εβδομάδες, κυκλοφόρησε στο ίντερνετ μια νέα θεωρία συνωμοσίας για «Τα Φιλαράκια», σύμφωνα με την οποία η Ρέιτσελ θα έπρεπε να είχε καταλήξει τελικά με τον Τζόι και όχι τον Ρος. Και όπως γίνεται με όλες τις fan theories για διάσημες τηλεοπτικές σειρές, το ίντερνετ αμέσως χωρίστηκε σε «στρατόπεδα» κι άρχισε την υπερανάλυση.

Όλα ξεκίνησαν από μια χρήστη του Twitter (@kaneandgriffin) που πόσταρε στον λογαριασμό της συνολικά 100 (!) tweets, όπου ανέλυε τους λόγους που κατά τη γνώμη της η Ρέιτσελ θα έπρεπε να έχει διαλέξει τον Τζόι καθώς η σχέση της με τον Ρος δεν ήταν ποτέ υγιής. Ανάμεσα στα πολλά που ανέφερε, σχολίαζε πως ο Ρος υπήρξε πάντα πολύ επικριτικός απέναντί της, υπερβολικά ζηλιάρης και αυταρχικός. Αντιθέτως υποστηρίζει πως η σχέση της Ρέιτσελ με τον Τζόι ήταν πιο ειλικρινής καθώς γεννήθηκε μέσα από μια βαθιά φιλία και μαζί έβρισκα πολύ απλούς τρόπους για να λύνουν τις διαφορές τους.  


Πολλοί ήταν εκείνοι που συμφώνησαν με τα επιχειρήματά της. Ωστόσο η Τζένιφερ Άνιστον έχει πολύ διαφορετική άποψη επί θέματος, την οποία και αποφάσισε να μοιραστεί με το κοινό. Όταν ρωτήθηκε πρόσφατα σε συνέντευξη αν κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει συμβεί, η διάσημη ηθοποιός απέρριψε ρητά και κατηγορηματικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

«Όχι! Όχι, όχι. Προσπάθησαν! Νομίζω πως υπήρξε μια στιγμή που ο Τζόι και η Ρέιτσελ ήταν μαζί που ίσως να συνέβαινε, αλλά δεν συνέβη. Ανέκαθεν ήταν Ρος και Ρέιτσελ», σχολίασε η Άνιστον. Μάλιστα, τόνισε πως σαν ζευγάρι η σχέση τους θα διαρκούσε για καιρό. «Απλώς δεν πιστεύω πως ο Τζόι και η Ρέιτσελ θα τα κατάφερναν. Νομίζω πως η σχέση μεταξύ τους ήταν περισσότερο σωματική παρά συναισθηματική. Ήταν "φίλοι με προνόμια", και το άφησαν εκεί», προσθέτει.

Η διάσημη ηθοποιός σχολίασε επίσης πως θεωρεί ότι σε ένα παράλληλο σύμπαν «Τα Φιλαράκια» εξακολουθούν να υφίστανται συνεχίζοντας τις ζωές τους.  

Η διάσημη σκηνή όταν ο Ρος πιάνει επ' αυτοφώρω τους Ρέιτσελ και Τζόι να φιλιούνται:

 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM