Εντυπωσιακή επίδειξη μόδας

Εντυπωσιακή επίδειξη μόδας Facebook Twitter
0

Η Heidi Klum και η Lidl γιόρτασαν στις 7 Σεπτεμβρίου 2017 με 350 καλεσμένους, ανάμεσά τους οι Nina García, Zac Posen, Shaun Ross αλλά και οι Ελληνίδες Βίκυ Καγιά και Μιρκέτα Βιδάλη, την παγκόσμια πρεμιέρα της συλλογής Esmara by Heidi Klum σε ένα εντυπωσιακό super market Lidl #LETSWOW στη Νέα Υόρκη. Η οικοδέσποινα Heidi Klum μαζί με άλλα μοντέλα παρουσίασαν για πρώτη φορά και τα 84 κομμάτια της συλλογής μέσα σε έναν πρωτότυπο διάδρομο.

Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος και καλύτερη χρονική στιγμή για να παρουσιάσουμε τη διεθνή συλλογή μας από τη Νέα Υόρκη κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας. Αυτό ήταν και το σημείο απ’ όπου ξεκίνησε εντατικά η συνεργασία μας με τη Heidi Klum. Στη Lidl Hellas ανυπομονούμε για την έναρξη των πωλήσεων στις 18 Σεπτεμβρίου.

Με μια εντυπωσιακή επίδειξη στη Νέα Υόρκη, η Heidi Klum και η Lidl παρουσίασαν για πρώτη φορά την κοινή τους συλλογή «Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City». Αντί για την κλασική πασαρέλα, η εταιρεία παρουσίασε τη συλλογή σε έναν διαδραστικό διάδρομο super market, που πραγματοποιούσε τη σύνδεση με το υπόβαθρο της Lidl με τρόπο δημιουργικό και ευφάνταστο. Στο πλαίσιο της δίωρης επίδειξης, η Heidi Klum και 35 ακόμη μοντέλα παρουσίασαν και τα 84 κομμάτια της συλλογής, όπως λεοπάρ μποτάκια, σακάκια με παγιέτες και δερμάτινα τζάκετ. Τα διαφορετικά look των μοντέλων υποδεικνύουν τις αμέτρητες δυνατότητες συνδυασμών που προσφέρει η συλλογή.

Στα πλαίσια της επίδειξης εκπρόσωπος της εταιρίας Lidl Hellas δήλωσε: «Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος και καλύτερη χρονική στιγμή για να παρουσιάσουμε τη διεθνή συλλογή μας από τη Νέα Υόρκη κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας. Αυτό ήταν και το σημείο απ’ όπου ξεκίνησε εντατικά η συνεργασία μας με τη Heidi Klum. Στη Lidl Hellas ανυπομονούμε για την έναρξη των πωλήσεων στις 18 Σεπτεμβρίου.»

 

Εμπειρία για όλους

Εκλεκτοί καλεσμένοι, ανάμεσά τους οι Nina García, Zac Posen, Shaun Ross αλλά και οι Ελληνίδες Βίκυ Καγιά και Μιρκέτα Βιδάλη διασκέδασαν με φόντο τον διαδραστικό διάδρομο super market μαζί με influencers από όλον τον κόσμο και διάσημους εκπροσώπους του χώρου της μόδας. Η εκδήλωση κατάφερε να ενώσει τον κόσμο της μόδας της Νέας Υόρκης με τη «Μόδα για όλους» της Lidl. Εντυπωσιακά οπτικά εφέ παρακινούσαν τους παρευρισκόμενους να συμμετάσχουν και να μοιραστούν την εμπειρία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Εκτός από την επίδειξη, ένα σημείο που συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον ήταν η προσωπική περιοχή Styling Area της Heidi. Πάνω σε έναν «μαγικό καθρέφτη», κρυμμένο πίσω από τα φύλλα μιας ντουλάπας, η σχεδιάστρια πρότεινε το ιδανικό look «Heidi & the City» για τρεις καλεσμένους, δίνοντας παράλληλα ατομικές συμβουλές styling.

Η Heidi Klum ήταν ενθουσιασμένη:

«Κάναμε ιδανική αρχή. Η τοποθεσία, η Νέα Υόρκη, το show, οι καλεσμένοι – τα πάντα έδεσαν άψογα μεταξύ τους. Είμαι πάρα πολύ περήφανη για τη νέα μου συλλογή», είπε η σχεδιάστρια. «Επιτέλους, παρουσιάσαμε μια συλλογή μόδας που ταιριάζει σε κάθε γυναίκα και μπορεί να φορεθεί από κάθε γυναίκα. Αισθάνομαι εξαιρετικά χαρούμενη με το αποτέλεσμα», δήλωσε η Heidi Klum.

Η Βρετανίδα fashion expert Louise Roe μοιράστηκε την εκδήλωση με όλους όσοι δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν μέσα από το livestream του Facebook. Έτσι, πάνω από 20 εκατομμύρια ακόλουθοι της Lidl στο Facebook είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την πρεμιέρα της Νέας Υόρκης σε ζωντανή μετάδοση στις 20:00 ώρα Κεντρικής Ευρώπης. Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρο το livestream στη σελίδα της Lidl στο Facebook ή στη σελίδα προορισμού www.letswow.com/fashionshow.

Η πώληση ξεκινά σε μια εβδομάδα

Από τις 18 Σεπτεμβρίου, η συλλογή «Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City» θα είναι διαθέσιμη σε 219 καταστήματα Lidl.

#LETSWOW

#esmarabyheidiklum

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τις παρακάτω ιστοσελίδες:

www.lidl-hellas.gr

www.lidl-axizei.gr

www.facebook.com/lidlgr/

www.twitter.com/Lidl_Hellas_

www.instagram.com/lidl_hellas

www.linkedin.com/company/lidl-hellas

https://www.youtube.com/user/lidlhellas

Snapchat: Lidlhellas

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM