ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Στο remake του προκλητικού διαφημιστικού σποτ του S&X πρωταγωνιστούν δύο ηλικιωμένοι και ο λόγος είναι σημαντικός

Στο remake του προκλητικού διαφημιστικού σποτ του S&X πρωταγωνιστούν δύο ηλικιωμένοι και ο λόγος είναι σημαντικός Facebook Twitter
0

Ο καταξιωμένος Βρετανός φωτογράφος Rankin αποφάσισε να δημιουργήσει ένα ριμέικ της γνωστής, άκρως ερωτικής διαφήμισής του για το άρωμα S&X, αυτή τη φορά με πρωταγωνιστές ένα ζευγάρι μεγαλύτερης ηλικίας.

Το τελευταίο του πρότζεκτ, που αποτελείται επίσης από τρία μέρη, εστιάζει ξανά στην οικειότητα των εραστών αλλά παράλληλα τιμά και γιορτάζει την αγάπη σε όλες τις ηλικίες. 

Ο ίδιος εξηγεί στο Nowness: «Μεγαλώνοντας συνειδητοποίησα πως όταν δεν είσαι νέος δεν σου επιτρέπεται να είσαι σεξουαλικός. Πλέον μας έχουν κατακλύσει εικόνες που παρουσιάζουν τον πειρασμό και την πρόκληση σε όλη την κοινωνία, ωστόσο ποτέ δεν εμπεριέχουν τους ηλικιωμένους. Θέλησα να βάλω ένα ζευγάρι μεγάλης ηλικίας να χαϊδεύεται και πραγματικά να το απολαμβάνει. Γιατί όχι; Σε όλους μας αρέσει ένα καλό "χαμούρεμα". Το βίντεο ενσωματώνει όλα όσα αντιπροσωπεύει το S&X- είναι προκλητικό, πονηρό, χιουμοριστικό και απευθύνεται σε όλους». 

Δείτε το remake της διαφήμισης και το αρχικό σποτ του S&X:

 
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM