H Vodafone αγόρασε την Cyta Hellas - Το ποσό που έδωσε για όλες τις μετοχές

H Vodafone αγόρασε την Cyta Hellas - Το ποσό που έδωσε για όλες τις μετοχές Facebook Twitter
0

Το διοικητικό συμβούλιο της Αρχής Τηλεπικοινωνιών Κύπρου (ΑΤΗΚ- Cyta) αποφάσισε να ανακηρύξει την Vodafone προτιμώμενο πλειοδότη για εξαγορά του συνόλου των μετοχών της θυγατρικής της στην Ελλάδα, Cyta Hellas.

Ενδιαφέρον για την Cyta Hellas είχε επιδείξει και η Wind.

Το διοικητικό συμβούλιο της Cyta, δεν ανακοίνωσε οτιδήποτε για την προσφορά της Vodafone.

Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, η προσφορά της Vodafone ανερχόταν στα 120 εκατ. ευρώ, ενώ η προσφορά που είχε υποβάλει και η Wind ήταν κάτω από τα 100 εκατ. ευρώ.

Η Cyta Hellas είχε παρουσία δέκα χρόνων στην Ελλάδα. Η αντίστροφη μέτρηση για την πώλησή της, άρχισε τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Την έκπληξη έκανε η PCCW Global, η παρουσία της οποίας έδωσε νέα πνοή στις προοπτικές πώλησης, ολικής ή μερικής, καθώς και σύμπραξης.

Οι άλλες δυο αρχικά τότε ενδιαφερόμενες εταιρείες, η Vodafone και η Wind, δεν προκάλεσαν έκπληξη μιας και το ενδιαφέρον, που επέδειξαν ήταν γνωστό. Οι τρεις μνηστήρες με βάση τους όρους προκήρυξης, υπέγραψαν και συμφωνία εμπιστευτικότητας, προκειμένου να τους δοθεί πρόσβαση στα στοιχεία της εταιρείας να τα μελετήσουν για να είναι σε θέση να εκδηλώσουν δεσμευτικό ενδιαφέρον.

Η Cyta Hellas κατέγραφε διαρκώς ζημιές, οι οποίες, σύμφωνα με τις επίσημες οικονομικές καταστάσεις, το 2014 έφθασαν τα 15,16 εκατ. ευρώ.

Η Cyta Hellas ξεκίνησε με αρχικό ποσό επένδυσης 15 εκατ. ευρώ. Με βάση το αρχικό επενδυτικό σχέδιο, η θυγατρική στην Ελλάδα θα έμπαινε σε κερδοφόρα πορεία από το 2011 και μετά, και εφόσον θα είχε δαπανήσει συνολικά για επενδύσεις το ποσό των 60 με 70 εκατ. ευρώ, κάτι το οποίο δεν έγινε ποτέ. Από το 2011 και μετά, η διοίκηση της μητρικής προχωρούσε σε συνεχείς αναθεωρήσεις του αρχικού σχεδίου επένδυσης, με αποτέλεσμα από τα 60 εκατ. ευρώ που είχαν προϋπολογισθεί αρχικά, το συνολικό ποσό να ανέλθει στα 130 με 140 εκατ. ευρώ. Από το 2011 είχαν εμφανισθεί οι πρώτες απόψεις που υποστήριζαν ότι η Cyta θα έπρεπε να τερματίσει την παρουσία της στην Ελλάδα.

Ωστόσο, πάντα επικρατούσε η άποψη που ήθελε να δοθεί άλλη μια ευκαιρία στην θυγατρική του οργανισμού. Παρά τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα, μέσα στα 11 χρόνια η Cyta Hellas από 5.000 ανέβασε το πελατολόγιό της στους 330 χιλιάδες, ιδιώτες και επιχειρήσεις. Επεξέτεινε το δίκτυο οπτικών ινών σε 5.500 χλμ., τα καταστήματα πώλησης αυξήθηκαν στα 26, όπως επίσης και οι συνεργάτες της εταιρείας σε 500 πανελλαδικά. Το μερίδιο αγοράς που κατέχει η Cyta Hellas Ηellas έχει υπολογισθεί στο 16%.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM