Σε έναν μακρύ και ψυχρά φωτισμένο διάδρομο είχε τοποθετηθεί ένα ανοιχτό χειρουργείο. Η αίθουσα έμοιαζε αποστειρωμένη και το σκηνικό δεν θύμιζε σε τίποτα fashion show. Μερικά μοντέλα κουβαλούσαν αντίγραφα των κεφαλιών τους στα χέρια τους. Ένα μοντέλο είχε ένα τρίτο μάτι στο μέτωπο και ένα άλλο κουβαλούσε ένα μικρό δράκο.
Η σημερινή επίδειξη μόδας του οίκου Gucci ήταν μια ωδή στον τρόμο και την φαντασία. Τολμηρό, γκροτέσκο και ενίοτε οπτικά ενοχλητικό, το σκηνικό που έστησε ο Alessandro Michele ήταν αναμφίβολα ότι πιο προβοκατόρικο έχει παρουσιάσει ως τώρα.
Για να επιτύχει τα εντυπωσιακά εφέ ο Michele συνεργάστηκε με την ομάδα Makinarium, ένα εργαστήριο που εδρεύει στη Ρώμη και παράγει οπτικά εφέ . Το στούντιο έχει στο βιογραφικό του συνεργασίες με τους Ridley Scott, τον Vlad Marsavin, Danny Boyle και Ben Stiller.
Χρειάστηκαν έξι μήνες για να δημιουργηθούν τα μοναδικά κομμάτια που χρησιμοποιήθηκαν στο σόου που φιλοξενήθηκε στο Μιλάνο.
«Όσον αφορά το νόημα πίσω από το μοντέλο που κουβαλούσε το δικό του κεφάλι; Ας πούμε πως είναι μια αλληγορία για τη μεταφορά του πνευματικού φορτίου της ίδιας της εξέλιξης και της αυτογνωσίας, γράφει η Vogue.
Τα ρούχα ήταν ξανά εντυπωσιακά, φλύαρα, χρωματιστά, γεμάτα στολίδια και κεντήματα. Υφάσματα πολυτελή τυπώθηκαν με τα σήματα της Paramount Pictures και των New York Yankees και όλα τα μοντέλα φορούσαν ογκώδη κοσμήματα.
Oι πλεχτές μπαλακλάβες και τα chunky sneakers - η απόλυτη τάση της σεζόν- ήταν αναμφίβολα τα πιο εκκεντρικά αξεσουάρ που συμπλήρωσαν τη συλλογή.
Γκοθ, έθνικ, φολκλόρ και urban μπλέχτηκαν μοναδικά, ακόμη και αν για κάποιους το σόου ήταν ακραίο αισθητικά.
Το ύφος του Alessandro Michele δεν είναι εύκολο, αλλά αν απομονώσεις τα κομμάτια και τα δεις εκτός πλαισίου, αντιλαμβάνεσαι πως τα ρούχα αυτά θα τα δεις φορεμένα σε όλα τα περιοδικά τους επόμενους μήνες...