Ο Jean Paul Gaultier σχολιάζει την αντιγραφή της Κιμ Καρντάσιαν στο μπουκάλι του νέου αρώματος

Ο Jean Paul Gaultier σχολιάζει την αντιγραφή της Κιμ Καρντάσιαν στο μπουκάλι του νέου αρώματος Facebook Twitter
0

Η Κιμ Καρντάσιαν αποκάλυψε στα social media το μπουκάλι για το νέο της άρωμα, που έχει τη μορφή ενός γυναικείου σώματος με βάση (φυσικά) το δικό της. Αλλά πολλοί αμέσως θυμήθηκαν το γάλλο σχεδιαστή Jean Paul Gaultier...

Η παρουσίαση της συσκευασίας ξεκίνησε μέσα από μια σειρά  φωτογραφιών στο Instagram, στις οποίες η διάσημη σταρ εμφάνιζε διάφορα σημεία του σώματός της άλλοτε εντελώς γυμνά, άλλοτε καλυμμένα με κάτι σαν λευκό πηλό. Στόχος της να δείξει τους θαυμαστές της την διαδικασία παρασκευής του μπουκαλιού. 

#KKWBODY, KKW FRAGRANCE’S NEWEST PERFUME, IS COMING SOON ON 04.30

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

#KKWBODY, KKW FRAGRANCE’S NEWEST PERFUME, IS COMING SOON ON 04.30

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

A NEW PERFUME IS COMING TO KKWFRAGRANCE.COM IN 5 DAYS #KKWBODY

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

#KKWBODY, KKW FRAGRANCE’S NEWEST PERFUME, IS COMING SOON ON 04.30

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις

BTS OF #KKWBODY

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) στις



Ωστόσο, πολλοί παρατήρησαν από την πρώτη στιγμή την ομοιότητα της ιδέας και της υλοποίησής της με εκείνη του Jean Paul Gaultier για το διάσημο άρωμα «Classique» που κυκλοφόρησε το 1993 κι είναι επίσης η φιγούρα ενός γυναικείου σώματος.

Και φυσικά το σχολίασαν αρνητικά κατηγορώντας την ευθέως για αντιγραφή:

«Το μπουκάλι για το νέο άρωμα της Κιμ Καρντάσιαν δείχνει σαν να έκαναν μωρό το Classique του Jean Paul Gaultier και η Αφροδίτη της Μήλου», σχολίασε κάποιος ενοχλημένος χρήστης. 

Το μπουκάλι σχολίασε ωστόσο και ο ίδιος ο Gaultier, που δημοσίευσε στον λογαριασμό του στο Instagram μια φωτογραφία της δικής του δημιουργίας, παραφράζοντας το «Keeping Up With The Kardashians, τον τίτλο του ριάλιτι της οικογένειας Καρντάσιαν. 

Το ποστ ήταν μάλλον αρκετά αιχμηρό και δεν πέρασε απαρατήρητο.

Keeping up with the fragrance's news! #Classique #JeanPaulGaultier

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jean Paul Gaultier (@jpgaultierofficial) στις

Η Καρντάσιαν απάντησε και επιμένει ότι το μπουκάλι της βασίζεται σε καθαρά «προσωπικό» σχέδιο, λέγοντας στο Cosmopolitan: «Τα γλυπτά ήταν δική μου έμπνευση μου, αλλά μου αρέσει το μπουκάλι του Gaultier.

«Είναι εμβληματικό και γιορτάζει το σώμα της γυναίκας, αλλά η έμπνευσή μου ήταν ένα άγαλμα. Ήθελα το δικό μου να είναι πραγματικά προσωπικό με την ακριβή φόρμα του σώματός μου, αλλά πάντα αγαπούσα τα μπουκάλια του Gaultier», πρόσθεσε.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ