Η ωμή πραγματικότητα μετά την εγκυμοσύνη: Μητέρες δείχνουν περήφανες τα σημάδια στο σώμα τους
Το «TakeBackPostPartum» θέλει να βοηθήσει τις νεαρές μητέρες να αποδεχθούν το σώμα τους, να διαχειριστούν την επιλόχειο κατάθλιψη και να αγαπήσουν τα σημάδια τους
Αυτή τη στιγμή το hashtag #TakeBackPostPartum μετρά στο Instagram σχεδόν 85.000 δημοσιεύσεις κι ανάμεσα στις κορυφαίες είναι η πρόσφατη ανάρτηση της Κρίσι Τάιγκεν, που πριν λίγες ημέρες γέννησε το δεύτερο παιδί της με τον Τζον Λέτζεντ.
Αυτό που επιχείρησαν -λίγο κομψά εδώ- το διάσημο μοντέλο και χιλιάδες ακόμη άσημες γυναίκες είναι να δείξουν την πραγματική εικόνα μιας μητέρας αμέσως μετά την γέννηση ενός παιδιού και το πώς ακριβώς δείχνει το σώμα της και η κοιλιά της, που αρκετές φορές έχει ραγάδες από την εγκυμοσύνη.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Stephanie Tanner, RN (@steph.anie.tanner) στις
Ο λογαριασμός «TakeBackPostPartum» περιλαμβάνει φωτογραφίες από μητέρες που φιλοδοξούν να βοηθήσουν άλλες μαμάδες να αποδεχθούν τον εαυτό τους και το σώμα τους, όπως είναι, επιδεικνύοντας με υπερηφάνεια τις δικές τους «ουλές από τη μάχη».
Βασικός στόχος να διαδοθεί η ιδέα πως οι γυναίκες δεν είναι υποχρεωμένες να «συνέλθουν» αμέσως μετά τον τοκετό και πως δεν πρέπει για κανένα λόγο να ντρέπονται για το σώμα τους.
«Μια καισαρική τομή, δέρμα που περισσεύει, ραγάδες εγκυμοσύνης και μύες που έχουν καταρρεύσει. Αυτή είμαι εγώ. Το θαύμα της ζωής», γράφει στη φωτογραφία της μια από τις γυναίκες. Μια άλλη μητέρα δημοσίευσε μια φωτογραφία της να θηλάζει κλαίγοντας, αποκαλύπτοντας πως τραβήχτηκε ενώ η ίδια περνούσε επιλόχειο κατάθλιψη.
«Ζήτησα να με τραβήξουν μια φωτογραφία για να θυμάμαι πόσο μακριά έχω φτάσει, αν ποτέ έβγαινα από όλο αυτό. Είχα πιάσει πιο πάτο κι από τον πάτο, δεν ήμουν καν ο εαυτός μου», γράφει στη λεζάντα της μια άλλη γυναίκα.
Η ιδέα του πρότζεκτ ανήκει στην January Harshe από το Τέξας, που είναι μητέρα έξι παιδιών. Όπως λέει την εμπνεύστηκε επειδή εξοργίστηκε με τους διαφημιστές που χρησιμοποιούσαν φωτογραφίες με το hashtag #postpartum προκειμένου να προωθήσουν κρέμες για ραγάδες και ροφήματα απώλειας βάρους. Αυτό που επιχειρεί τώρα είναι να κατακλυστεί το συγκεκριμένο hashtag από αληθινές φωτογραφίες, που εμπνέουν θετικότητα και αποδοχή.
σχόλια