H κόρη της Μαντόνα πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική καμπάνια των Converse και MadeMe για τη νέα συλλογή «που είναι φτιαγμένη από κορίτσια για κορίτσια». Και για ακόμη μια φορά όλοι ασχολούνται με τις τρίχες στη μασχάλη της Λούρδης. Μόνο που τώρα αυτό ακριβώς ήταν το ζητούμενο.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η 21χρονη τραγουδίστρια και συνθέτης προκαλεί με την εικόνα της τα στερεότυπα γύρω από την γυναικεία ομορφιά, αφού στο παρελθόν έχει απασχολήσει πολλές φορές τα δημοσιεύματα με την τριχοφυΐα της, την οποία και δεν διστάζει να προβάλλει με κάθε ευκαιρία.
Και με την νέα συλλογή να προορίζεται, σύμφωνα με τον καλλιτεχνικό διευθυντή της καμπάνιας, για ένα «άνετο, ανεξάρτητο κορίτσι που ρισκάρει και δεν ανησυχεί για όσα φορούν ή κάνουν οι άλλοι», ποια καλύτερη πρωταγωνίστρια από τη Λούρδη για να ενσαρκώσει τη συγκεκριμένη φιλοσοφία.
Οι πόζες της Λούρδης στο φακό της Mayan Toledano με ρούχα και παπούτσια της νέας συλλογής και τις τρίχες στη μασχάλη της σε πλήρη θέα έχουν στόχο να αψηφήσουν -όπως συνηθίζει να κάνει άλλωστε και η διάσημη μητέρα της- τα πρότυπα που θέλουν την γυναικεία ομορφιά ταυτισμένη με την απουσία τριχοφυΐας.
Η Vogue, σχολιάζοντας το πρότζεκτ, γράφει: «Από την επιλογή του brand να αποκλίνει από το αντρικό streetwear με νοσταλγικά κομμάτια της δεκαετίας του '90 μέχρι το δυνατό μήνυμα πίσω από τις φωτογραφίες, αυτή είναι μια κατεύθυνση την οποία θέλουμε να δούμε να ακολουθούν περισσότερα brands επειδή οι γυναίκες αξίζουν να τιμώνται και στη φυσική, απείραχτη μορφή τους».