Ο οίκος Versace αποφάσισε να κάνει κάτι εντελώς διαφορετικό και ταυτόχρονα πρωτότυπο για την διαφημιστική καμπάνια της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018 και το αποτέλεσμα κατάφερε να σπάσει ρεκόρ στη βιομηχανία της μόδας.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της καμπάνιας The Clans of Versace παρουσίασε την πιο μακριά σε μήκος εικόνα που έχει φτιαχτεί ποτέ στη μόδα. Την φωτογραφία τράβηξε ο Steven Meisel.
«Δίπλα δίπλα, η βασική εικόνα περιλαμβάνει συνολικά 54 μοντέλα που συμβολίζουν τη διαφορετικότητα, στοιχείο κλειδί για την Ντονατέλα Βερσάτσε και το όραμά της για το brand», αναφέρεται στο δελτίο τύπου του διάσημου οίκου, που σχετικά με την φωτογραφία σημειώνει πως είναι «μια ειλικρινής παρουσίαση των φυλών που ενσαρκώνουν όλα όσα υπερασπίζεται ο οίκος- διαφορετικότητα μαζί με καινοτομία σε μια θαρραλέα παρουσίαση του τι σημαίνει να τολμάς».
Για την νέα καμπάνια μίλησε όμως και η Ντονατέλα Βερσάτσε, σημειώνοντας πως ουσιαστικά πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα εμπρός από μεριάς του οίκου. «Οι Versace Clans απαρτίζονται από μέλη όλης της οικογένειας Βερσάτσε- από πελάτες μέχρι μοντέλα, φωτογράφους, στιλίστες, φίλους, καλλιτέχνες και όλους όσοι πιστεύουν πως το να παραμένεις επίκαιρος σημαίνει να προχωράς μπροστά και να ακούγεται η φωνή σου.Όλους όσοι πιστεύουν πως η μόδα δεν είναι μόνο ένας τρόπος να πεις "κοίταξέ με" αλλά περισσότερο "κοίταξέ με, έχω κάτι να πω"», ανέφερε.
Στην φωτογραφία της καμπάνιας ποζάρουν, μεταξύ άλλων, οι Gigi Hadid, Bella Hadid, Gisele Fox, Kaia Gerber, Kris Grikaite, Shanelle Nyasiase, και Adut Akech.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ο οίκος έφτιαξε επίσης ένα σύντομο βίντεο, στο οποίο εμφανίζεται και η Ντονατέλα Βερσάτσε, όπου αποκαλύπτει μαζί με διάφορα μοντέλα πως τόσο καιρό ο περισσότερος κόσμος προφέρει λάθος το όνομα του ιστορικού οίκου.
Με πληροφορίες από Dazed
σχόλια