Τι βασανίζει τον Barrice;

Τι βασανίζει τον Barrice; Facebook Twitter
0
Τι βασανίζει τον Barrice; Facebook Twitter
Θέλω να κλωνοποιηθώ, δεν μου φτάνει το 24ωρο για να κάνω αυτά που θέλω. Θέλω να κάνω ένα live με πολλά άτομα επί σκηνής και εγώ να είμαι η κεντρική φωνή. Γενικά έχω πολλά όνειρα και έχω μάθει ότι όσο περισσότερο τα χτίζεις και οραματίζεσαι δημιουργικά πάνω σε αυτά, από τα δέκα, το ένα να γίνει πραγματικότητα, χαίρεσαι, ζεις αυτές τις μικρές στιγμές ευτυχίας. Θέλω να πραγματοποιήσω κάποια από τα όνειρα μου και κάποια στιγμή που θα γίνω 50 να βοηθήσω όσο περισσότερο κόσμο μπορώ.

Ο Barrice έχει καταφέρει να πραγματοποιήσει σχεδόν όσα ονειρευόταν στη ζωή του. Έχει περάσει δυσκολίες, απογοητεύσεις, έχει φάει σφαλιάρες, αλλά όλα αυτά τον έκαναν πιο δυνατό και τον βοήθησαν να τα κάνει δημιουργία. Από DJ έγινε συνθέτης, παραγωγός και σήμερα έχει φτιάξει το δικό του στούντιο όπου γράφει τραγούδια που γίνονται επιτυχίες (τα μισά σχεδόν κομμάτια που ανεβαίνουν στα ελληνικά τσαρτ είναι δικά του). Η πιο ενδιαφέρουσα πλευρά του, όμως, είναι η μουσική που γράφει για τον εαυτό του, με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο: φτιάχνοντας με το στόμα του τον ήχο από όλα τα όργανα και μετά τα συνθέτει σε μια συγχορδία από beatbox και φωνές.

Τι βασανίζει τον Barrice; Facebook Twitter

Η μητέρα μου είναι καθηγήτρια μουσικής και πάντα έπαιζε πιάνο, αλλά εγώ δεν έμαθα μουσική από αυτήν. Με έπαιρνε μαζί της στη σχολή που δίδασκε και άκουγα συνέχεια Mozart, Bach, Tchaikovsky. Και μπήκαν χωρίς να το θέλω μέσα στο κεφάλι μου. Δεν ασχολήθηκα με τη μουσική για πολλά χρόνια, λόγω του εμφυλίου στην Αμπχαζία και λόγω της προσαρμογής μου στην Ελλάδα. Ήρθα το 1993, όταν ήμουν 9 χρονών. Υπήρχε αρκετός ρατσισμός, η προσαρμογή ήταν παράξενη και το πρώτο πράγμα που με ενδιέφερε ήταν να κάνω fit in στην κοινωνία, όχι να ασχοληθώ με την καύλα μου. Πολύ αργότερα, στα 18 μου, έκανα ένα ροκ συγκρότημα. Πάντα, βέβαια, έκανα πράγματα μόνος μου, έγραφα τη φωνή μου σε κασετόφωνο και τέτοια, αλλά ποτέ δεν ένιωθα ότι μπορώ να τραγουδήσω.

Τι βασανίζει τον Barrice; Facebook Twitter

Ξεκίνησα να παίζω σε μαγαζιά ως DJ επειδή ήθελα να ασχοληθώ με αυτό και να βγάζω και ένα μεροκάματο. Οπότε, ξεκίνησα να παίζω σε μικρά μπαράκια. Είχα βρει και μια συλλογή από έναν φίλο μου με acid jazz και funk και μπήκα ωραία στο χώρο. Πάντα μου άρεσε η hip hop και προσπαθούσα αυτά τα δύο κάπως να τα παντρέψω. Γι’ αυτό άρχισα να ψάχνομαι σε rap jazz, acid jazz, Jazz Matazz, Guru, τέτοια ακούσματα. Μου φαινόταν λίγο παλιό όλο, αλλά εκείνη την περίοδο, τo 2003, ερχόταν η RnB hip hop πολύ έντονα από το εξωτερικό στην Ελλάδα.

Ολόκληρη η συνέντευξη του Barrice στο site του ΓΚΡΕΚΑ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ