ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Το Apple watch είναι ήδη στο εξώφυλλο της Vogue

Το Apple watch είναι ήδη στο εξώφυλλο της Vogue Facebook Twitter
1
Το Apple watch είναι ήδη στο εξώφυλλο της Vogue Facebook Twitter

Η Vogue της Κίνας έβαλε το ρολόι της Apple στο εξώφυλλο, υποδηλώνοντας ότι πρόκειται για το επόμενο αξεσουάρ της μόδας στον κόσμο του στυλ. Η αρχισυντάκτρια του περιοδικού, Angelica Cheung, δήλωσε σε συνέντευξη τύπου ότι «βάζοντας το Apple Watch στο εξώφυλλο για πρώτη φορά, η Vogue της Κίνας ακολουθεί την παράδοση της Vogue, η οποία παρακολουθεί τα ρεύματα και δίνει στους αναγνώστες μια πρώτη ματιά σε ένα πρωτοποριακό κομμάτι της τεχνολογίας, το οποίο ταυτόχρονα αποτελεί ένα πολύ ποθητό αξεσουάρ μόδας.»

Το Apple watch είναι ήδη στο εξώφυλλο της Vogue Facebook Twitter

Στο εξώφυλλο βρίσκεται η Liu Wen σε μια φωτογραφία του David Sims, φορώντας το Apple Watch των 38 χιλιοστών σε χρυσό 18 καρατίων, ενώ φοράει ρούχα Céline.

Μόδα & Στυλ
1

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

1 σχόλια
Ναι... στην θεωρία καλό ακούγεται αλλά.... έπεσε Photoshop. Όταν τα smartwatches δεν κοιτάνε προς τον χρήστη, οι οθόνες τους είναι σβηστές..Ελπίζω να μην δω αύριο-μεθάυριο όλον τον κόσμο να φοράει τις ίδιες μαύρες LCD στον καρπό απλά με διαφορετικά λουράκια.