Μετά την Κρήτη, τη Θεσσαλονίκη και τις Κυκλάδες, η Coca-Cola τιμά ακόμα μία περιοχή της Ελλάδας, μέσω του πιο ευφάνταστου διαγωνισμού. Πηγή έμπνευσης αυτή τη φορά και επόμενος σταθμός για το αγαπημένο μας brand, η όμορφη πρωτεύουσά μας, η Αθήνα! Ο διαγωνισμός, "Design the Taste of Athens",διήρκησε από τις 10-30/09 και συγκέντρωσε περισσότερες από 330 δηλώσεις συμμετοχής. Καλλιτέχνες ηλικίας 18 ετών και άνω, ανταποκρίθηκαν στην πρόκληση και κατέθεσαν το δικό τους σχέδιο, το οποίο αποτύπωνε δημιουργικά όλα εκείνα τα στοιχεία που αποτελούν την Αθήνα κάτω από τη δική τους ματιά.
Η κριτική επιτροπή, που απαρτιζόταν από στελέχη της Coca-Cola αλλά και το καταξιωμένο σχεδιαστή κύριο Γιώργο Γιώνα, ξεχώρισε το σχέδιο του Ανδρέα Καλαχάνη, το οποίο κέρδισε τις εντυπώσεις καθώς κατάφερε να απεικονίσει με αρτιότητα και φαντασία, όλα εκείνα τα στοιχεία που αναγνωρίζεις όταν σκέφτεσαι την Αθήνα! Το νικητήριο σχέδιο είναι αυτό που θα αποτελέσει έμπνευση για τη νέα συλλεκτική «Αθηναϊκή» αυτή τη φορά συσκευασία της Coca-Cola. Επίσης, ο μεγάλος νικητής θα έχει την ευκαιρία να ταξιδέψει στη Βαρκελώνη για πέντε ημέρες και να παραβρεθεί στο απόλυτο φεστιβάλ με έμφαση στην τέχνη, Design OFFF.
Άλλο ένα συλλεκτικό μπουκάλι θα προστεθεί λοιπόν στη μοναδική συλλογή του αγαπημένου brand. Το συλλεκτικό μπουκάλι θα είναι διαθέσιμο σε περιορισμένο αριθμό σε επιλεγμένα καταστήματα την άνοιξη του 2019. Ανακαλύψτε το!
σχόλια