Το Athens Games Festival (AGF), επέστρεψε αυτό το Σαββατοκύριακο στο εκθεσιακό κέντρο Helexpo Maroussi, με περισσότερες συμμετοχές από πέρυσι, φέρνοντας σε επαφή δημιουργούς και λάτρεις των βιντεοπαιχνιδιών με τις τάσεις και τους πρωτοπόρους της παγκόσμιας αγοράς.
Με περίπου 80 συμμετοχές μεγάλων εταιρειών, αλλά και μικρών ανεξάρτητων δημιουργών ψηφιακών παιχνιδιών και πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και χιλιάδες επισκέπτες όλων των ηλικιών, το δεύτερο AGF έκλεισε τις πύλες του με τους δημιουργούς και τους φανατικούς των βιντεοπαιχνιδιών να δίνουν ραντεβού για του χρόνου.
Το Athens Games Festival 18 με την ανανεωμένη του εικόνα και με στοιχεία εμπνευσμένα από τον κόσμο της φαντασίας και συγκεκριμένα από τα Dungeons (μπουντρούμια), άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις στους εκθέτες που συμμετείχαν, με την άρτια διοργάνωση και το υψηλό επίπεδο των masterclasses από αναγνωρισμένους επαγγελματίες του χώρου.
Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να περιπλανηθούν στους λαβυρίνθους και να συναντήσουν τον «οικοδεσπότη» του φεστιβάλ, τον αρχαιοελληνικό «Μινώταυρο-Αστέριον».
Εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας (VR), επιτραπέζια παιχνίδια, ομιλίες από εκπροσώπους μεγάλων εταιρειών του εξωτερικού (Amazon, Supercell, Google, Κickstarter), αλλά και από Έλληνες επαγγελματίες, ακαδημαϊκούς και ερευνητές παρουσιάστηκαν στους επισκέπτες του AGF.
Στο πλαίσιο του φετινού AGF λειτούργησε και ειδικό φόρουμ για τους τρόπους χρηματοδότησης των video games, ενώ για πρώτη φορά, παρουσιάστηκαν και επιτραπέζια παιχνίδια, καθώς η Ελλάδα διαθέτει ισχυρή κοινότητα σχεδιαστών στον τομέα.
Στόχοι του AGF, είναι η προβολή και προώθηση του ελληνικού video game, η διασύνδεση της εγχώριας αγοράς ψηφιακού παιχνιδιού με την παγκόσμια και η προσέλκυση ξένων επενδυτών.
Παράλληλα, επιδιώκεται η προβολή του παιχνιδιού ως προϊόν πολιτισμού, εκπαιδευτικού εργαλείου και πεδίου έρευνας και καινοτομίας, αλλά και ως τομέα επαγγελματικής απασχόλησης-δημιουργίας για τους νέους.
Στον χώρο του φεστιβάλ βρέθηκαν, σήμερα το πρωή, και περιηγήθηκαν στα περίπτερα ο υπουργός και ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς και Λευτέρης Κρέτσος.
Σε δηλώσεις του αναφορικά με το Φεστιβάλ ο κ. Παππάς τόνισε: «Η οπτικοακουστική βιομηχανία στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή αναπτύσσεται και νομίζω ότι ο κόσμος των βιντεοπαιχνιδιών μπορεί να αποτελέσει ένα κλάδο, ο οποίος θα συμβάλλει σημαντικά στην ανάσχεση αυτού που λέμε brain drain, διότι αν περπατήσετε μέσα στον χώρο θα δείτε ότι οι άνθρωποι που αναπτύσσουν τα παιχνίδια είναι πολύ νέοι στην ηλικία».
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
σχόλια