![1Ο+1 εξαιρετικά αναγνώσματα για το τέλος της εβδομάδας [07.02.25]](/sites/default/files/styles/square_large/public/articles/2025-02-07/10%2B1_.png?itok=9g6hTUkd)
18.6.2015 | 12:18
Προπληρωμένες υπηρεσίες που δεν τηρήθηκαν
Έχω μια γενική απορία εμπορικού δικαίου: Όταν προπληρώνεις μια υπηρεσία η οποία δεν παραδίδεται ούτε στην ώρα της, ούτε ολοκληρωμένη, ούτε σωστή και είναι πολύ χαμηλότερου, μη αποδεκτού, επιπέδου από ότι σου υποσχέθηκαν, πως μπορείς να πάρεις τα χρήματά σου πίσω ή το μεγαλύτερο μέρος τους? Μπορείς να κινήσεις νομικές διαδικασίες ή κάτι τέτοιο?