ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
15.12.2015 | 18:37

Είμαι αλλοδαπή

Δεν ντρέπομαι για την καταγωγή μου ούτε είμαι ψωρο-υπερήφανη γι' αυτήν. Ειναι αυτή που είναι και αν δεν ήταν αυτή, ίσως να μην ήμουν κι εγώ αυτό που είμαι χωρίς να σημαίνει ότι θα μουν καλύτερη ή χειρότερη ορμώμενη αυτήν. Το χειρότερο δε, είναι πως περιμένουν από μένα να αιτιολογήσω την καταγωγή μου ή να πω αν είναι καλή ή κακή. Ο τόπος γέννησης μας δεν αποτελεί κανένα μείον για την αξία μας απλά επειδή μεγαλώνουμε σε μια χώρα που το να δηλώνεις ότι είσαι από Αλβανία (απ' όπου κατάγομαι) ή ανατολικό μπλοκ (για Μέση Ανατολή ας μην το συζητήσουμε) και ότι πρέπει να απολογηθούν που δεν κατάγονται από ανεπτυγμένες χώρες. Όχι σε όλους, όχι όλοι (αλλά αν σου φαίνεται η καταγωγή όμως και δεν έχει σχέση με Αρία φυλή) είναι συχνό φαίνομενο είπα να το θίξω. Προτιμώ ερωτήσεις όταν μαθαίνουν την καταγωγή μου να με ρωτάνε για την χώρα, έστω υποκειμενική άποψη. Τι κακό έχει; Έχει ομορφιές, Έχει όμορφους ανθρώπους. Έχει διάφορα. Δεν τα γνωρίζω όλα γιατί δεν την έζησα. Αν και η μητρική μου γλώσσα δεν μπορώ ούτε να εκφραστώ ούτε να σκεφτώ με το βάθος που θέλω σε αυτήν. Την έζησα λίγο και όλο αυτό για μένα δεν με κάνει ούτε Ελληνίδα ούτε Αλβανίδα και μπορώ να πω ότι δέχτηκα επιδράσεις και από τους δύο πολιτισμούς, έτσι κι αλλιώς, οι διαφορές που φαντάζεται ο κόσμος είναι αυτό που φοβούνται πιο πολύ: δεν είναι τραγικές. Είναι καιρός από την στιγμή του να δούμε τη διαφορά ως έχειν: διαφορά. Τα αυθαίρετα συμπεράσματα περί αξίας δεν΄συνάδουν με την λογική και ούτε χτίζονται πάνω σε αυτήν. Λέω κάποια πράγματα που μου φαίνονται ευνόητα αλλά επειδή έχει τύχει τον τελευταίο καιρό να ακούσω απλούς καθημερινούς ανθρώπους να εκφράζονται για τους 'ξένους' (μιας και δεν ήξεραν ότι είναι ξένοι) με μια έντονη μισαλλοδοξία που με πείραξε. Με άτομα που μπορεί να συμπάσχω καθώς τα βλέπω κουρασμένα από την δουλειά να μιλάνε κυνικά για τον πόνο των προσφύγων από τη Συρία(χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι υπάρχει τεράστια διαφορά στον οικονομικό μετανάστη και στον πρόσφυγα, γιατί είναι ΞΕΝΟΙ) . Με άτομα που δήλωσαν ότι ήταν οι ίδιοι μετανάστες να φουντώνει σιγά-σιγά εμπάθεια για τους ξένους που τους στερούν τις χειρωνακτικές δουλειές ως πιο φτηνά εργατικά χέρια και πιο νέα. Και βλέπω ότι αυτό το μίσος βγαίνει από παντού. Ότι είναι εύκολο να ξεπεταχτεί αυτό το άλογο μίσος και αντί πλέον να βγαίνει η όποια διαφορετικότητα από τα ντουλάπια η καταπίεση είναι υπαρκτή. Να μην πρέπει να υπομένει κανένας προσβλητικές συμπεριφορές που δεν έχουν να κάνουν με κείνον αλλά τους γύρω του, Τέλος πάντων, σε περίπτωση που δημοσιευτεί η εξομολόγησή μου, αυτό που πιο πολύ θα ήθελα να τονίσω είναι να προσπαθήσουμε να γίνουμε η αλλαγή και αυτή έρχεται με την γνώση, όχι αυτή που μας κάνει να φαινόμαστε καλύτεροι αλλά εκείνη που μας κάνει πιο ελεύθερους ανθρώπους. Με ή χωρίς ταμπέλες, αλλά χωρίς τις υποδηλώσεις: Προφανώς, όχι μόνο λόγω της καταγωγής αλλά όσο και να κρύβονται μέλη της κοινωνίας : αν κάποιος είναι γκέι, είναι μόνο γκέι και τεμαχίζεται. Αν είναι στρέιτ δεν συμβαίνει αυτό. Αν κάποιος είναι αλλοδαπός από χώρα που θεωρείται κατώτερη είναι ένας ξένος και ίσως κατώτερος από τους ιθαγενείς. Ο ιθαγενής είναι ιθαγενής και δεν θα πρέπει να έχει κρίση ταυτότητας για την καταγωγή του αλλά μόνο να νιώθει καλά γι' αυτήν, κι αν νιώσει άσχημα γι αυτά που κάνει η ανακούφιση επέρχεται που τουλάχιστον δεν έχει κάποια άλλη καταγωγή. Η γυναίκα που διεκδικεί την σεξουαλική της απελευθέρωση και μάλιστα με εμφανή τρόπο αρκεί για να χαρακτηριστεί και προσβληθεί από τον κάθε τυχαίο που οι πράξεις τις ουδεμία επαφή έχουν μαζί του, απλά γιατί μπορεί. Η σεξουαλική ζωή που θεωρείται ανά εποχή 'φυσιολογική' είναι η μόνη που σε κάνει ΄φυσιολογικό', δηλαδή και το καθόλου ντροπή. Δεν λέω πως είναι το ίδιο όλα αυτά που ανέφερα, και όπου κάνω λογικά άλματα, αλλά όλα αυτά μου φαίνονται σαδιστικοί μέθοδοι ελέγχου και επιβολής εξουσίας ευνοημένων ομάδων έναντι σε άλλων. Σε κάποιες περιοχές, σε κάποιες εποχές δεν είχαν καν το δικαίωμα του διαλόγου και της αμφισβήτησης. Σήμερα τον έχουμε και μάλιστα σε δημόσιο επίπεδο. Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να μιλάμε γι' αυτά. Να κάνουμε διάλογο γι' αυτά. Να γνωριστούμε για να συνυπάρχουμε όσο πιο ισότιμα γίνεται, όσοι περισσότεροι γίνεται.Για το τέλος, Brown eyes and blue eyes Racism experiment (Children Session) - Jane Elliott https://www.youtube.com/watch?v=gRnRIC9JQTQ αξίζει να το δείτε! Α.Α.
1
 
 
 
 
σχόλια
Scroll to top icon