ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

Οι Gen Z τηλεθεατές δεν είναι όπως φαντάζεσαι

Οι Gen Z τηλεθεατές δεν είναι όπως φαντάζεσαι Facebook Twitter
0

Από την εμφάνιση του ασπρόμαυρου κουτιού μέχρι τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, η τηλεόραση έγινε η βασική πηγή ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κάθε σπιτιού. Ωστόσο, οι τηλεθεατές της γενιάς Gen Z, δηλαδή όσοι γεννήθηκαν μετά το 1998, έχουν απομυθοποιήσει το ραντεβού με το τηλεκοντρόλ στον καναπέ για να προλάβουν τις ειδήσεις των 8!

Οι σημερινοί έφηβοι που χειρίζονται το tablet από κούνια, παρακολουθούν τις αγαπημένες τους σειρές από όλες τις διαθέσιμες συσκευές (tablet, pc, laptop, mobile) την ώρα που επιθυμούν, συνήθως μεταγενέστερα της ώρας προβολής από συνδρομητικά ή μη κανάλια.

Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες μέχρι το 2020:

  • μόνο 1 στους 10 καταναλωτές παγκοσμίως θα βλέπει παραδοσιακή τηλεόραση
  • 7 στους 10 θα επιλέγουν τα προγράμματα οn demand
  • Ενώ το 50% της παγκόσμιας τηλεθέασης θα γίνεται από οθόνη smartphone.
  •  

Ωστόσο, υπάρχει μία καινοτόμος υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης που σχεδιάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες και των πιο απαιτητικών σύγχρονων τηλεθεατών.  Με περισσότερα από 60 συνδρομητικά κανάλια, όλες τις δυνατότητες της Android TV τεχνολογίας, περισσότερες από 3.000 εφαρμογές και παιχνίδια, ενσωματωμένο Netflix και δυνατότητα ταυτόχρονης παρακολούθησης σε 3 συσκευές (αποκωδικοποιητής και 2 φορητές) σε όλη την Ευρώπη, η WIND VISION δημιουργήθηκε για να προσφέρει απόλαυση σε κάθε γενιά τηλεθεατών πόσο μάλλον στη μονίμως δικτυωμένη Generation Z!

Μόνο ο Φεβρουάριος περιλαμβάνει premium αθλητικό περιεχόμενο από τα κανάλια NovaSports, τα ανατρεπτικά ντοκιμαντέρ στο National Geographic με ιστορίες τεχνολογίας την εποχή που τα social media ήταν όνειρο θερινής νυκτός, το δεύτερο μέρος κορυφαίων σειρών όπως το GreysAnatomyκαι το «HowtoGetAwaywithMurder»  και την άφιξη του Titans στο Netflix.

0

ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM