Νεκρός ο ράπερ Cadet- Σκοτώθηκε σε τροχαίο με ταξί ενώ πήγαινε σε συναυλία

Νεκρός ο ράπερ Cadet- Σκοτώθηκε σε τροχαίο με ταξί ενώ πήγαινε σε συναυλία Facebook Twitter
0

Ο ράπερ Cadet σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα πηγαίνοντας σε μια συναυλία στο Στράτφορντσαιρ και ενώ ήταν επιβάτης σε ταξί. 

Την είδηση του θανάτου έκανε γνωστή η οικογένειά του μέσω του επίσημου λογαριασμού του ράπερ στο Instagram. 

«Η οικογένεια του Blaine Cameron Johnson, αλλιώς γνωστού και ως Cadet (Underrated Legend) θα θέλαμε να μοιραστούμε το θλιβερό νέο πως τις πρωινές ώρες της 9ης Φεβρουαρίου πέθανε ενώ επέβαινε σε ταξί, πηγαίνοντας σε συναυλία. Αυτή τη στιγμή εμείς, η οικογένειά του, εκτιμούμε την ανυπομονησία σας και θα μοιραστούμε μαζί σας οποιαδήποτε πληροφορία, όταν και όπως μπορούμε. Ευχαριστούμε προκαταβολικά προκαταβολικά για τη συμπαράστασή σας», αναφέρει το μήνυμα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

The Most Heartbreaking News I’ve heard this year... his career was on the rise ?. R.I.P @callmecadet Underrated Legend ?condolence to the family ❤️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη www.ipluga.com (@iplugacom) στις


Ο μάνατζερ του Cadet είπε πως ο 28χρονος ήταν επιβάτης σε ταξί, που κατευθυνόταν προς το Keele University όπου θα έδινε παράσταση. 

Η είδηση μεταδόθηκε γρήγορα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκαλώντας θλίψη στους θαυμαστές του.



Με πληροφορίες από BBC

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ