ΚΙΝΗΣΗ

AB Βασιλόπουλος: Ισχυρή παρουσία στην ΚΕΜ με τα πρωτοποριακά Franchise σχήματα AB Shop & Go και AB Food Market

AB Βασιλόπουλος: Ισχυρή παρουσία στην ΚΕΜ με τα πρωτοποριακά Franchise σχήματα AB Shop & Go και AB Food Market Facebook Twitter
0

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, για 11η χρονιά, έλαβε μέρος στην έκθεση-θεσμό για την δικαιόχρηση, ΚΕΜ Franchise, που πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 15-19 Μαρτίου.

Με 80 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η εταιρεία συνεχίζει την απρόσκοπτη οργανική της ανάπτυξη μέσα από ένα δυναμικό και αποτελεσματικό δίκτυο δικαιόχρησης σε όλη τη χώρα. Πιο συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσίασε τα πρωτοποριακά επιχειρηματικά της μοντέλα AB Shop& Go και ΑΒ Food Market στο πλαίσιο της 21η έκθεσης ΚΕΜ Franchise.

Περισσότεροι από 1.000 επισκέπτες του περιπτέρου της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από εξειδικευμένους εκπροσώπους της ΑΒ σχετικά με τα καινοτόμα σχήματα της και τη δυνατότητα να ενταχθούν στο εξελισσόμενο δίκτυο franchise της εταιρείας.

Εδώ και 15 χρόνια, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναγνώρισε το franchise ως μια ευέλικτη και καινοτόμα πρακτική που ενισχύει την επιχειρηματικότητα. Αξιοποιώντας τη μακρά της εμπειρία στην αγορά τροφίμων, οι άνθρωποι της ΑΒ σχεδίασαν τα επιτυχημένα μοντέλα AB Shop& Go και ΑΒ Food Market, ενώ εξειδικευμένες ομάδες βρίσκονται σταθερά στο πλευρό των νέων franchisees από την πρώτη κιόλας στιγμή.

AB Βασιλόπουλος: Ισχυρή παρουσία στην ΚΕΜ με τα πρωτοποριακά Franchise σχήματα AB Shop & Go και AB Food Market Facebook Twitter

Σήμερα, η εταιρεία στηρίζει έμπρακτα τους υποψηφίους franchisees διαθέτοντας μέχρι και 100.000€ για το AB Shop& Go και μέχρι και 250.000 € για το ΑΒ Food Market, σε εξοπλισμό για κάθε νέο σημείο πώλησης.

Σε μια εποχή «υψηλών ταχυτήτων» και μεγάλων προκλήσεων, η ΑΒ Βασιλόπουλος αποτελεί εγγύηση συνεργασίας. Με οδηγό το όραμά της να προσφέρει το καλύτερο σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, η εταιρεία μοιράζεται την ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία μέσα από τα επιτυχημένα επιχειρηματικά μοντέλα ΑΒ Food Market και AB Shop&Go, που διευκολύνουν τις καθημερινές αγορές σε κάθε γειτονιά και ταυτόχρονα δίνουν διέξοδο στην ελληνική επιχειρηματικότητα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Franchise σχήματα της ΑΒ πατήστε εδώ.

 

0

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM