Οι νέοι επιλέγουν πλέον ταξιδιωτικούς προορισμούς μέσω social media και πληρώνουν ψηφιακά

Οι νέοι επιλέγουν πλέον ταξιδιωτικούς προορισμούς μέσω social media και πληρώνουν ψηφιακά Facebook Twitter
0

Οι Millennials και οι εκπρόσωποι της Generation Z επιλέγουν τον επόμενο ταξιδιωτικό προορισμό τους επηρεασμένοι από posts στα social media και κάνουν χρήση των mobile apps για τις πληρωμές τους.

Προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξημένες ψηφιακές απαιτήσεις των καταναλωτών, η τουριστική βιομηχανία και το τουριστικό προϊόν βρίσκεται πλέον υπό πλήρη ψηφιοποίηση και αυτό γιατί ειδικά οι Millennials και οι εκπρόσωποι της Generation Z, που είναι οι πλέον εξοικειωμένοι με το Διαδίκτυο, αποζητούν μια πλήρως ψηφιοποιημένη εμπειρία, όταν ταξιδεύουν, από το πώς επιλέγουν έναν προορισμό μέχρι το πώς κάνουν την κράτηση και πώς τελικά πληρώνουν.

Τα δύο τρίτα των Millennials και της Generation Z, παγκοσμίως, παραδέχονται ότι η επιλογή του επόμενου ταξιδιωτικού προορισμού τους είναι εμπνευσμένη από posts που δημοσιεύονται στα social media. Επίσης, σχεδόν το 90% της αμερικανικής Generation Z παραδέχεται ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν άμεσα τα σχέδια των διακοπών, αποδεικνύοντας περίτρανα τον εθισμό της στην τεχνολογία και στο «social sharing».

Σε διεθνές επίπεδο, έξι στους δέκα Millennials επιλέγουν τον προορισμό τους, λαμβάνοντας υπόψη το πόσο εύκολο θα είναι να μετατρέψουν την εμπειρία τους σε ένα δημοφιλές Instagram post.

Ψηφιακή είναι, πλέον, για τους νέους ταξιδιώτες και η διαδικασία των πληρωμών. Μια έρευνα, που διεξήχθη για λογαριασμό της PayPal, επιβεβαιώνει το γεγονός αυτό - πάνω από το 30% των ατόμων στην ηλικιακή κατηγορία των 16-35 κάνει χρήση των mobile apps, προκειμένου να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν πιο άμεσες συναλλαγές.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με την PayPal, ένας στους τέσσερις καταναλωτές στην ηλικιακή κατηγορία των 18-35 ετών κάνει online μεταφορές χρημάτων σε συγγενείς και φίλους, προκειμένου να καλύψει τα έξοδα των διακοπών. Επίσης, οι μισοί καταναλωτές δηλώνουν ότι τα μεγαλύτερα εμπόδια που τους αποτρέπουν από το να επωφεληθούν των νέων μεθόδων πληρωμής, είναι οι οικονομικές απάτες.

Ωστόσο, σχεδόν οι μισοί (48%) εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών τους στοιχείων. Βέβαια, παρά τις ανησυχίες, το 65% των επιβατών δεν διστάζει να μοιραστεί οικειοθελώς επιπρόσθετες προσωπικές πληροφορίες, για να διευκολύνει την ταξιδιωτική εμπειρία - για παράδειγμα, για να επισπεύσει την διαδικασία του check-in και της επιβίβασης στο αεροδρόμιο.

Επιπλέον, το 67% των ξενοδοχείων παγκοσμίως δυσκολεύεται να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους, όπως τα στοιχεία που αφορούν τις λεπτομέρειες της κράτησης ή τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας.

«Στην εποχή μας, αισθανόμαστε την ανάγκη να ταξιδέψουμε, να κάνουμε αγορές και να ζήσουμε εμπειρίες με χαλαρό, ανέμελο και γρήγορο τρόπο και παράλληλα να μοιραστούμε τα πάντα με τους φίλους μας. Η εξέλιξη των εργαλείων ηλεκτρονικών πληρωμών όχι απλώς μας επιτρέπει να πληρώνουμε τάχιστα τη διαμονή ή τις αεροπορικές πτήσεις μας, αλλά και να εξασφαλίζουμε την επιστροφή των χρημάτων μας σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά», αναφέρει η PayPal.

Με πληροφορίες από ΣΕΠΕ

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

New York Times: Η SpaceX μπαίνει «φουριόζα» στο παιχνίδι της διεθνούς κατασκοπείας παρά τις ανησυχίες του Πενταγώνου για τον Έλον Μασκ

Διεθνή / New York Times: Η SpaceX μπαίνει «φουριόζα» στο παιχνίδι της διεθνούς κατασκοπείας παρά τις ανησυχίες του Πενταγώνου για τον Έλον Μασκ

Αξιωματούχοι του Πενταγώνου ανησυχούν για τους πιθανούς δεσμούς του Μασκ με τον Βλάντιμιρ Πούτιν, όπως και για τον κίνδυνο δημιουργίας μονοπωλίου της SpaceX, αλλά δεν μπορούν να αντισταθούν στις αξιόπιστες υπηρεσίες της
LIFO NEWSROOM
«Το αλκοόλ ρέει άφθονο στη φύση, δεν καταναλώνεται μόνο από τους ανθρώπους» λέει επιστημονική έρευνα

Τech & Science / Οι σφήκες μπορούν να καταναλώνουν όσο αλκοόλ θέλουν χωρίς συνέπειες: Έρευνα δείχνει ότι και τα ζώα πίνουν

«Το αλκοόλ δεν καταναλώνεται μόνο από τους ανθρώπους» εξηγεί επιστημονική έρευνα - Τι συμβαίνει με τις φρουτόμυγες - Πώς το αλκοόλ στα φρούτα επηρεάζει την ερωτική διάθεση των εντόμων
LIFO NEWSROOM
Έρευνα: Το Σύμπαν θα είχε «πεθάνει» πριν ένας πίθηκος με πληκτρολόγιο γράψει έργα του Σαίξπηρ

Τech & Science / Έρευνα: Το Σύμπαν θα είχε «πεθάνει» πριν ένας πίθηκος με πληκτρολόγιο γράψει έργα του Σαίξπηρ

Η μελέτη τους δοκίμασε το «θεώρημα του άπειρου πιθήκου», ένα θεωρητικό πείραμα που υποδεικνύει ότι ένας άπειρος χρόνος θα μπορούσε να καταστήσει πιθανό το απίθανο, τοποθετώντας ωστόσο ρεαλιστικά όρια στους πιθήκους που πληκτρολογούν
LIFO NEWSROOM
Κίνδυνοι από τον υδράργυρο στην εγκυμοσύνη- Τι πρέπει να γνωρίζετε

Τech & Science / Κίνδυνοι από τον υδράργυρο στην εγκυμοσύνη - Γιατί οι γυναικολόγοι λένε όχι σε διατροφή με τόνο στην κύηση

Ο υδράργυρος εισέρχεται στην τροφική αλυσίδα κυρίως μέσω της ρύπανσης των θαλασσών και των ποταμών και απορροφάται από τους οργανισμούς μέσω των φυκιών και του πλαγκτού
LIFO NEWSROOM